נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כמה פעמים קרה לכם שקמתם בבוקר, ופשוט הרגשתם שאין לכם מוטיבציה למרוץ הבלתי פוסק, ושבא לכם לקחת הפוגה מהכל, לשבת על קפה טוב ומשהו נחמד לצידו. אז השבוע אשכרה עשינו זאת. קמנו מוקדם, תקתקנו את הילדים לגנים, וחזרנו לשנת יופי. כשהקצנו, היה כבר בוקר מאוחר, שעה נפלאה לביקור בקפה לנדוור בשכונתנו הנסציונית השלווה.

קפה לנדוור הוא אומנם חלק מרשת מרובת סניפים, אך כל סניף וסניף מעוצב בנפרד ונושא אופי משלו. הסניף הנסציוני מתאפיין במרחב נינוח, ובעיצוב איטלקי נעים עם מגוון אפשרויות ישיבה: על הבר, בחללים אנטימיים או במרפסת פטיו שגם מאפשרת לערוך כנסים וארועים עם עד 50 משתתפים. פתוח לשרותכם כל השבוע, מהבוקר עד אחרון המבקרים.
סלמון בגריל עם ירקות. לנדוור

בוקר בכיף
מזגן ידידותי וחיוך מהמארחת קיבלו את פנינו. התיישבנו בשולחן פנימי הצופה אל הרחוב המנומם. הופתענו מהעירנות שמלאה את חלל בית הקפה בשעת בוקר מאוחרת זו. גמלאים בפרלמנט על כוס קפה וסודה, תיכוניסטים בחופשה עם שייקים מתוקים, דייטים קלילים או שמא פגישה חטופה של אהבה על ארוחת בוקר צבעונית ויין לבן, פגישות עבודה עם קפה וכריך.

התפריט בלנדוור מכסה בעדינות ובאלגנטיות את כל היום. תמצאו פה קפה, שתיה קרה, ארוחות בוקר, צהרים וערב. ברזי בירה ובר אלכוהולי מתעוררים לחיים בשעות הערב. אל מול שפע האפשרויות, בחרנו להתחיל עם משקה קיצי מרענן, והזמנו סופר שייק בריא וממריץ של אצת ספירולינה עם מנגו, בננה וחלב שקדים (24 שקלים) וכוס יין לבן מסדרת רזרב של ברקן (תוספת 15 שקלים לעסקית).

מנה מנצחת
רעננים ונמרצים, צללנו למגוון האפשרויות הקורץ בתפריט. אגב עלעול, נגשה מלצרית ושיתפנו אותה בהצעות המתאימות לבראנץ'. לשירותנו הטוב היא גם הביאה איתה את התפריט העסקי המשתלם, הפעיל בין השעות 12:00-17:00. בחרנו בדג סלמון בגריל (עסקית של 88 שקלים) וניקוי עם בטטה וערמונים (עסקית של 73 שקלים).

בשתי המנות ניכרה האיכות הגבוהה של חומרי הגלם, ההקפדה היתרה על הפרטים, פרזנטציה מרשימה ומעוררת תיאבון של צבע ונראות, וביצוע מדויק. נתח הדג הורדרד הוגש צלוי במידה נכונה, עסיסי ופריך, ומעליו הוגש סלט רענן של עגבניות שרי צבעוניות, פרוסות צנוניות דקידות, זיתי קלמטה מגולענים וגרגירי חומוס. שילוב הצבעים היה מרשים, ורוטב השמן זית-לימון-מלח-פלפל הפשוט והטוב חיבר היטב בין הרכיבים הטעימים. מושלם ומדויק כפי שהיה הדג, דווקא מנת הניוקי נתנה מבחינתנו את ההופעה המרשימה ביותר. ניוקי נימוחים ושמנמנים שחו בגאון ברוטב שמנת-פרמזן עשיר משובץ בקוביות בטטה אפויות וערמונים פריכים, ועוטרו בנבטוטי ברוקולי פריכים. המנה היתה גדולה, טעימה ויפה וזכתה בניצחון בארוחה המעולה הזו.
ניוקי עם בטטה וערמונים. לנדוור

מימשנו את זכותנו העסקית לשתיה עם מקיאטו כפול, הזדמנות ליהנות מתערובת של 70% ערביקה ו-30% רובוסטה בקליית דארק-רוסט, המניבה משקה סמיך בעל טעם חריף וטעים. את תערובת הקפה אפשר גם לרכוש הביתה להכנה במקינטה או כקפה שחור.

קינחנו ברוזלך נוטלה (34 שקלים), תופעה מושחתת של בצק שמרים המזכיר את זה שמשמש למאפה עוגת שושנים, הנאפה לחטיפים נחטפים בצורת רוגלך. בצק הרוזלך נפתח, מרודד מצופה בקרם האגוזים ונאפה עבור כל הזמנה, לכן נדרשת סבלנות של כמה דקות, ולכן התוצאה כה מרגשת. 
לסיכום, ביקור שתוכנן כקפיצה קלה לקפה גלש לבראנץ' מפתיע וטעים בזכות אווירה נעימה והיצע מנות מפתה. הביצוע היה מרשים, וההנאה היתה שלמה. עלות הארוחה 234 שקלים.
ואי אפשר בלי רוזלך

חשבון בבקשה:
שייק פירות וספירולינה: 24 שקלים
יין לבן גוורצטרימר: תוספת 15 שקלים לעסקית
עסקית סלמון וקפה: 88 שקלים
עסקית ניוקי ערמונים: 73 שקלים
רוזלך קרם נוטלה: 34 שקלים
   
קפה לנדוור, השייטת 4, נס ציונה. 053-9367302
https://www.rest.co.il/rest/80184899/ 
* הכותב הוזמן כאורח המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכלים בג'פניקה בנמל
עסקיות שוות ב-206 דגים
נאו אפטר דארק
כשרוצים ערב אחר. שפילד
אוכלים במסעדת אפרטו בקיסריה
פו-מו ברמת החייל עושה את זה בגדול
נרגעים באיטלקית במסעדת קמפנלו
ארמיס: המנצחת של חוף אשדוד
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא