נגישות
נגישות

מסעדות מומלצות בירושלים והסביבה

מתכננים לבלות בעיר הקודש? מבולבלים מכל המבחר? הנה כמה המלצות חמות על מסעדות בירושלים ובסביבה שישביעו לכם את התיאבון, וגם יהיו חלק בלתי נפרד מחוויית הטיול והבילוי בעיר הכי מרשימה בארץ

מסעדות בירושלים חדשות מהצלחת
יערית טרבלסי
תאריך פרסום: 27/02/2017, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בירושלים יש מסעדות רבות ומגוונות – מביסטרואים, דרך מסעדות דגים ועד אסיאתיות ובשרים. ריכזנו כמה המלצות למסעדות מצוינות בתוך ירושלים וגם בסביבתה, שכדאי לשלב ביום טיול או כבילוי לילי.

מלה ביסטרו
מסעדת השף של אלי מזרחי ממוקמת בעין כרם הכפרית והקסומה, בבניין עתיק, כאשר בתקופת קום המדינה נמצא בו אוצר של זהב, ממש כמו באגדות. המסעדה שופצה, אך עיצובה שמר על הרוח הארכיטקטונית המקורית, יחד עם דגש על הנוף של עין כרם הנשקף מהחלונות. התפריט מתבסס על מנות ירושלמיות, המיוצרות מחומרי גלם מקומיים, טריים  ואיכותיים.

הצצה לתפריט: קרפצ'יו פילה בקר עם עשבים טריים ושמן כמהין (48 שקלים); שקשוקה כבש קצוץ עם חריף, לבנה ולימונים כבושים (52 שקלים); פטוצ'יני טרי ברוטב שמנת ועגבניות מיובשות (58 שקלים); קבב של אלי עם ירקות על האש על לאפה דרוזית (76 שקלים); קוקי סאן ז'אק ושרימפס בשמנת ירוקה וניוקי תפו"א (96 שקלים); סנדוויץ' אנטריקוט עפ מיונז חריף ואבוקדו (62 שקלים).
מלה ביסטרו, המעין 1, עין כרם, ירושלים. 053-9424673
מלה ביסטרו. תמונה באדיבות המסעדה

סקייליין skyline
מסעדת שף גלאט כשר של השף דניאל (דני) אביב. במסעדה הרכיב דני תפריט עונתי, יצירתי ומגוון, תוך שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים. ניתן להבחין במנות שהוא מגיש בחוש האסתטי שלו, המשלב ניסיון מצטבר וסגנון אישי מיוחד, עדין ויוקרתי.

הצצה לתפריט: ספייריבס טלה בגלייז ברביקיו ביתי, סלט מלפפונים, בוטנים, כוסברה וחריף (65 שקלים); קבב דג ים עם סלט ירקות אביב, טחינת הר ברכה (61 שקלים); אסאדו עגל בצלייה איטית עם צ'ימס ופירה בציר טבעי (140 שקלים); שוק ברווז קונפי ברוטב משמשים, שאלוט וציר ברווז ובקצ'וי צלוי (165 שקלים). 
סקייליין, וילנאי 4 ירושלים. 053-9387754
סקייליין. תמונה באדיבות המסעדה

קדמה
מסעדה כשרה בסגנון בראסרי, הממוקמת שבשדרות ממילא. הנוף הנשקף הוא נוף חומות העיר העתיקה ומגדל דוד המתנשא אל הרקיע. התפריט כולל שלל מנות בשרים ודגים, וכן מנות ראשונות, אחרונות ועסקיות.

הצצה לתפריט: ארנצ'יני - כדורי ריזוטו מטוגנים עם פסטו, סלסת עגבניות ואיולי עשבי תיבול (52 שקלים); פילה סלמון על הפלנצ'ה עם ירקות מוקפצים, רוטב טריאקי עם תוספת לבחירה (99 שקלים); המבורגר קדמה/דאבל - 250/500  גרם בתוספת צ'יפס (68/92 שקלים); לינגווני בולונז - בשר טלה טחון, רוטב עגבניות, סלרי, גזר, בצל (68 שקלים); פלאפל דגים עם איולי לימון ואריסה (56 שקלים); ממולאים ירושלמיים - כרוב, עלי גפן ובצל, סלסה עגבניות (59 שקלים).
קדמה, ממילא 8 ירושלים. 053-9428334
 קדמה. תמונה באדיבות המסעדה
ליטוב
מסעדה חלבית מעולה כשרה בד"צ בהכשרת הרב רובין, בניצוחו של השף אודי מאירי. בתפריט ארוחות בוקר, מנות דגים, סלטים טריים, פיצות, פוקאצ'ות, פסטות, קינוחים ועוד.

הצצה לתפריט: בנדיקט פטריות - טוסט חלה, קונפי פטריות יער, ביצה עלומה ורוטב שמנת חרדל ודבש + סלט אישי (52 שקלים); ארנצ'יני - כדורי ריזוטו בציפוי פריך במילוי מוצרלה, פלפל קלוי, עשבי תיבול ושקדים על מצע רוטב עגבניות פיקנטי (44 שקלים); סלט קיסר סלמון - לבבות חסה, עגבניות שרי צלויות, קרוטונים, פרמזן ושבבי גרבלקס ברוטב קיסר (62 שקלים); ריזוטו פונגי - אורז ארבוריו עם פטריות שמפיניון ופורטובלו ופרמז'ן (69 שקלים); קבב דגים בסגנון חריימה, מוגש עם אורז לבן/קבב בגריל על בצק וירקות גריל (78 שקלים).
ליטוב, הנביאים 43 ירושלים. 053-4274530
ליטוב

נאג'י 
מסעדת בשרים, חומוס ותבשילים באבו גוש. רשת CNN קבעה כי הקבב בנאג'י הוא הטוב בישראל, ומדורג במקום השלישי בעולם. הבשר הינו טרי ואיכותי ומגיע ישירות מהאטליז של נאג'י, ומלבדו תוכלו ליהנות מחומוס מעולה, סלט ירקות הכי טרי שיש, סינייה (עגבניות או טחינה) ושפע בשרים איכותיים.

הצצה לתפריט: חומוס צנוברים / טחינה (23 שקלים); קובה ממולא בשר וצנוברים (17 שקלים); חציל ממולא אורז וירקות (18 שקלים); קבב נאג'י (49 שקלים); סינייה עגבניות / טחינה (55 שקלים); דניס (85 שקלים).
נאג'י, מחמוד ראשיד 4, אבו גוש. 053-9438242


מוזה בהר
מסעדת ביסטרו שף צרפתית הנמצאת במושב שורש בהרי יהודה. המסעדה משלבת בין איכות קלאסית מוקפדת לטרנדים החמים ביותר בעולם המסעדנות, ויוצרת קלאסיקה מודרנית. התפריט מציע מנות עשירות המשתלבות היטב עם תפריט המשקאות, וכך קל להתאים את המשקה הנכון לכל מנה. המסעדה ממוקמת בלב הטבע, עם נוף מרשים להרי יהודה ועם בריזה נעימה בכל עונות השנה. האווירה הקסומה מאפשרת להתנתק מלחצי היומיום ופשוט להתענג על הרגע.

הצצה לתפריט: ביצים נוסח פלורנטין עם תרד ורוטב הולנדייז (62 שקלים); סלמון כבוש בהדרים וערק עם קרם סלק, שום שחור, צלפים וכדורי סלק (44 שקלים); מאפה פילו במילוי בשר טלה קצוץ, תמרינדי, שקדים ופירות יבשים (52 שקלים); חזה אווז קריספי עם ערמונים מקורמלים, קרם בטטה ושקדים מעושנים ברוטב תפוזים (112 שקלים); קריספי סלמון - פילה סלמון צרוב על מחבת, שעועית ירוקה, אספרגוס ואפונה, איולי לימון כבוש (96 שקלים).
מוזה בהר, מושב שורש. 053-7104408 
מוזה בהר. תמונה באדיבות המסעדה

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סושי לנשים בהריון של ניני האצ'י (צילום: באדיבות המקום)
מנה  של מסעדת כרמים (צילום: נועם פריסמן)
סושי של TYO (צילום: באדיבות המקום)
ארוחת בוקר באלנה
אייר קפה: מקום מושלם לאירוע
מסעדות מומלצות לארוחה משפחתית
מסעדות מומלצות ברמת החייל
מסעדות מומלצות במתחם שרונה
מסעדת מונא – פריז בירושלים
סטיקיית צדקיהו – לפעמים האוכל הוא רק תירוץ
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם