נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

צפון הארץ מחולק לאזורים שונים – גליל עליון, גליל מערב ועוד, אבל כשחושבים על זה, המרחקים ממקום למקום לא כל כך גדולים. אז אם אתם החלטתם לצאת לטיול בסוף השבוע ואתם מחפשים מסעדות כשרות בצפון, הנה עשר מסעדות כשרות שבהחלט כדאי לכם להכיר.  

BP - חיפה
על המקום: מסעדת BP נפתחה בשנת 2004, אך רק בשנת 2009 הפכה למסעדה כשרה. 
הלקוחות הקבועים שמחו לגלות שהקונספט של המקום לא השתנה ועדיין מגישים את אותם ההמבורגרים הטעימים והמוצלחים, והסועדים השומרים, שלא יכלו לסעוד במקום מטעמי כשרות עד 2009, שמחו להצטרף למעגל הסועדים הרחב ולהבין סופסוף על מה כל הרעש.

דוגמאות מהתפריט: מנות מהמעשנת החדשה של המסעדה – אסאדו, חזה בקר, חצי עוף, סטייק אנטריקוט (נתח אנטריקוט ורד הצלע מעגלים מובחרים, מוגש עם תוספת לבחירה), פילה סלמון (פילה סלמון נורבגי אפוי בתנור ברוטב ארומטי לצד לקט ירקות אפויים), דג דניס (דניס שלם אפוי בתנור ברוטב ארומטי לצד לקט ירקות אפויים), סלופי ג'ו (בקר, אנטריקוט, קבב, אסאדו), המבורגרים שנעשים במקום מדי יום, מנות סושי שונות ומגוונות, מבחר גדול של סלטים ומנות ראשונות כמו חציל בטחינה, מוס כבד עוף, חומוס הבית, פורטובלו קראנץ, סלט קרפצ'יו, אצבעות לברק, כנפיים וכבד אווז ועוד. במסעדה מגישים עסקיות שונות בכל שעות היום.
BP, שדרות ההסתדרות 157, חיפה. 053-9442310
 BP. תמונה באדיבות המסעדה
מסעדת הצוק - ראש הנקרה
על המקום: מסעדת הצוק היא לא סתם עוד מסעדה כשרה בצפון, אלא אחת המסעדות הממוקמות באזור היפה ביותר בארץ. המסעדה נמצאת בבעלות של שני שפים יצירתיים ומוכשרים במיוחד – מאור מלכה ואריק דניארו, שהכירו בזמן שעבדו במסעדת ארנולדס בנתיב השיירה. יחד הם הגשימו חלום משותף להקים מסעדת גורמה כשרה בצפון. 

דגימות מהתפריט: אנטריקוט מיושן 350 גרם (ברוטב יין, ציר בקר וערמונים – 128 שקלים), שקדי עגל עטופים בצ'ימיצ'ורי (58 שקלים), לחמעג'ון (לחם אפוי עם בשר טלה בנגיעות טחינה וסומק – 46 שקלים), נקניקיות מרגז (ביתיות לצד חרדל וצ'ימיצ'ורי – 46 שקלים), פילה סלמון (ברוטב חרדל, שום ורוזמרין על מצע של הום פרייז – 92 שקלים). 
הצוק, ראש הנקרה. 053-6130232
 מסעדת הצוק בראש הנקרה. תמונה באדיבות המסעדה
בראבו - עפולה
על המקום: בבראבו העפולאית מחכים לכם למעלה מ- 70 סוגים שונים של וויסקי, מבחר מרשים של בירות בוטיק, נתחים משובחים הנצלים במעשנת הייחודית של המקום או על גריל הפחמים הלוהט, ומנות טאפאס מושקעות ויצירתיות. בראבו מוכיחה לכל הספקנים שמטבח כשר יכול להיות מטבח מרגש וחסר גבולות. 

דגימות מהתפריט: סלט קיץ שמח (כשגזר, מלפפון, סלק וכוסברה, נפגשים עם רוטב בוטנים ורימונים – 24 שקלים), אורז עם טנזיה (14 שקלים), קורדון בלו (נתח סינטה במילוי אווז מעושן בקראסט פיצוחים מטוגן בשמן עמוק עם רוטב חרדל וקארי – 87 שקלים), בורגר עדשים ופורטובלו (בורגר טבעוני המוגש בלחמנייה עם ירקות טריים – 42 שקלים).
בראבו, קהילת ציון 26, עפולה. 053-9380508
 מסעדת בראבו בעפולה. תמונה באדיבות המסעדה
300 גרם - בצת
על המקום: כמשתמע משמה, 300 גרם היא מסעדת שף המתמחה בבשרים וסטייקים בשיטות חיתוך, עישון ויישון מיוחדות. המסעדה ממוקמת באזור כפרי ומציעה לסועדים אוכל טוב ונוף גלילי עוצר נשימה. 

דגימות מהתפריט: רביולי בטטה (בקרם בצל וקוקוס – 70 שקלים), ביצה עלומה (על קרפצ'יו סלמון בניחוח לימון – 69 שקלים), חזה אווז (ברוטב פירות יער – 130 שקלים), פילה עגל (לצד רוטב יין – 140 שקלים), טורנדו רוסיני (3 מדליוני פילה בקר + מדליון כבד אווז – 169 שקלים).
300 גרם, מושב בצת. 053-9439547
 300 גרם בבצת. תמונה באדיבות המסעדה
ארנולדס  - רמת ישי / נתיב השיירה
על המקום: ארנולדס הוקמה בשנת 1997 במושב נתיב השיירה כמסעדת שף כשרה למהדרין – חידוש ייחודי בנוף הקולינרי הצפוני. אחותה הצעירה, הפועלת כיום ברמת ישי, הצטרפה אליה בשנת 2013 ויחד הן מצעידות את מסעדות הבשרים הכשרות לעתיד טוב יותר וטעים יותר. 

דגימות מהתפריט: קרפצ'יו עגל צרוב (בשמן זית לוהט ובלסמי – 48 שקלים), כבדי עוף (מוקפצים ביין פורט וצימוקים – 98 שקלים), אסאדו מעושן (נח לו מהבוקר במעשנה, למביני עניין – 118 שקלים), צלעות טלה גלילי בסילאן ונגיעות השף (400 גרם – 158 שקלם). 
ארנולדס נתיב השיירה. 053-9443399. ארנולדס רמת ישי. 053-9418302
 ארנולדס נתיב השיירה. תמונה באדיבות המסעדה
איסקנדר – גדות
על המקום: מסעדת איסקנדר הותיקה ממוקמת ממש על גדות הירדן, מול הגולן הירוק המרשים תמיד. המסעדה מתמחה בבשרים, תבשילי קדירה ונזידי ציידים מעוררי תיאבון. מושלמת לסיום של טיול מים.  

דגימות מהתפריט: כנפי עוף מוקפצות (ברוטב צ'ילי ועשבי תיבול – 38 שקלים), סלט ירוק (חסה ערבית, עלי בייבי עם עגבניות שרי, מלפפונים, מבחר פלפלים וגזר ברוטב וינגרט – 28 שקלים), מיקס איסקנדר פלטה זוגית (850 גרם צלעות טלה, נתחי קצבים, פרגיות ואנטריקוט מוגשים על פלטה לוהטת בליווי ירקות קלויים ברוטב צ'ימיצ'ורי – 240 שקלים).
איסקנדר, אתר רפטינג נהר הירדן, ליד קיבוץ גדות. 053-9442890
 איסקנדר. תמונה מתוך עמוד הפייסבוק של המסעדה
האחוזה - עפולה
על המקום: כבר קרוב לעשור שמסעדת האחוזה מושכת אליה קרניבורים שומרי כשרות מעפולה והסביבה, החוזרים פעם אחר פעם כדי ליהנות מהבשרים המובחרים שיש לה להציע. עפולה נמצאת על הדרך לכל כך הרבה טיולים בצפון, כך שאתם יכולים פשוט לעבור לצהריים או לקבוע לסוף יום טיול. 

דגימות מהתפריט: עסקית צהריים מוגשת עד השעה 18:00, החל מ-69 שקלים וכוללת חומוס, צ'יפס, כעשרים סלטים תוצרת בית, לאפות חמות הנאפות במקום ומנה בשרית (שני שיפודים לבחירה או המבורגר, שניצל, צלחת שווארמה, חזה עוף בגריל, שוק עוף על הגריל בתיבול מלח ופלפל, כנפיים ברוטב צ'ילי ועוד). את הארוחה ניתן לשדרג עם שיפוד אנטריקוט (תוספת של 8 שקלים לשיפוד), שיפוד כבש, שיפוד שקדים, שיפוד ביצי הודו או שיפוד מולארד חזה אווז (תוספת 12 שקלים לשיפוד). 
האחוזה, החשמל 1, עפולה. 053-9443606
 מסעדת האחוזה. תמונה באדיבות המסעדה
טנדוקה - יקנעם
על המקום: המסעדה מציעה תפריט מוקפד במיוחד, המורכב מבשרים טריים העוברים תהליך יישון במקום בליווי של תוספות המבוססות על גידולים חקלאיים מקומיים מעמק יזרעאל. 
דגימות מהתפריט: חציל קלוי על האש (עם בשר טלה בטחינה וגרגרי חומוס וצנונית, תמרים לחים – 42 שקלים), כבדי עוף צרובים (עם בצלים ופטריות בברנדי ורוטב טריאקי – 69 שקלים), חגיגת בשרים זוגית (אנטריקוט, קבב טלה, צ'וריסוס, כנפיים ופרגית – 188 שקלים), סינטה עגל על פחמים 300 גרם (ברוטב ציר בקר מצומצם על פירה – 94 שקלים).
טנדוקה, שדרות הראשונים 7, יקנעם המושבה. 053-9366145

מסעדת טנדוקה. תמונה מתוך עמוד הפייסבוק

שלה - קריית מוצקין
על המקום: מסעדה כפרית ייחודית המזכירה יותר מכל בתי אוכל מקומיים בפרובנס. התפריט עשיר במיוחד וכולל מגוון ארוחות בוקר, מנות דגים, מנות איטלקיות, נשנושים, טוסטים, סלטים וגם מבחר קינוחים. 

דגימות מהתפריט: רביולי תרד (רביולי במילוי תרד, ברוטב שמנת ועשבי תיבול – 58 שקלים), לזניית חצילים קלויים (דפי פסטה טריים ממולאים ברוטב עגבניות עשיר ושמנת עם חצילים קלויים, מוקרמים בשני סוגי גבינות מוגשים על מחבת עם רוטב לבחירה: שמנת/עגבניות, בתוספת סלט אישי – 56 שקלים), תפו"א אפוי מוקרם (פרוסות תפו"א אפוי ברוטב שמנת פטריות, מוקרמות בגבינת מוצרלה וגבינה צהובה – 34 שקלים), כריך אומלט (לחם ג'בטה, גבינת שמנת, עגבנייה, מלפפון, חסה ואומלט – 36 שקלים).
שלה, יששכר 15, קריית מוצקין. 053-9443006
 מסעדת שלה. תמונה באדיבות המסעדה
ג'ינוס – קרית ביאליק
על המקום: מסעדת ג'ינוס היא מסעדת שף המשלבת בין נגיעות מודרניות עכשוויות לבין המטבח המרוקאי המסורתי. על צוות הטבחים מנצח ביד רמה ג'ינו יהב, שבעבר שימש כשף הראשי של מלון הנסיכה באילת. 

דגימות מהתפריט: סלט סלנובה (מגוון חסות ועלים זעירים, צנונית, עגבניות שרי, תלתלי גזר ומלפפון, בוינגרט GINOS, מוגש בליווי לחם הבית – 38 שקלים), שכבות חציל בטחינה (פרוסות חציל צלויות על הגריל, במשיחת טחינה וצ'ימיצ'ורי ירוק, מוגש בליווי לחם הבית – 28 שקלים), פילה בקר 250 גרם (צרוב על הגריל ומונח על משחת פירה תפו"א, מוגש עם תוספת לבחירה – 125 שקלים), צלעות טלה (צלויות על הגריל, בליווי תפו"א מדורה – 125 שקלים).
ג'ינוס, דרך עכו 192, קריית ביאליק. 053-9383912
ג'ינוס. תמונה באדיבות המסעדה

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
דלידה בפלורנטין: טעמים, אווירה ו'מועבט'
הקובה של מומו
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה
תבשילי הקדירה הכי טובים במסעדות בתל אביב
ארוחה במסעדת צ'יינה ביי
יאניביצ'י עושים קולינריה משובחת
מסעדות מומלצות בקיסריה
מסעדות מומלצות בפתח תקווה
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי