נגישות
נגישות

5 מסעדות בפתח תקווה

את אם המושבות אפשר אולי להאשים בעבר קולינרי מפוקפק, שכלל מסעדה אחת ובית קפה קטן, אבל היום אין שום סיכוי שתישארו רעבים בעיר הזו, ולא משנה מה אתם אוהבים לאכול. תכירו את האיטלקית, הותיקה על האש, בית הקפה המקסים, האחות הגדולה של כולם וההייטקית

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
שרון שגב
תאריך פרסום: 13/01/2015, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

השילוב האולטימטיבי של אוכל וקניות: כיופים
מתי: כשבא לכם לאכול ולקנות משהו יפה לבית על הדרך. זקני פתח תקווה (ואני ביניהם) עוד זוכרים את כיופים כאחד המקומות היחידים בסביבה שאפשר לאכול בהם גם בשבת. מקום מפגש מצוין לכמה חברות, לערב שקט עם הבעל או לצהריים קלילים בשבת. כיופים היא מסעדה בסגנון כפרי, והתפריט של השף מוריס צור משלב מנות חלביות קלות עם מנות בשריות איכותיות וגדולות.
חניה: בשפע ובחינם.
דגימה מהתפריט: קוביות תפו"א אפויים ברוטב שמנת, בצל ופטריות מוקרמים בתנור בליווי סלט אישי – 49 ₪; פילה אמנון בתיבול של מלח אטלנטי, פלפל גרוס, ולימון על עלים צעירים – 74 ₪; כריך חזה עוף במרינדה, ממרח איולי צ'ילי, חרדל גרגירים, מלפפון חמוץ ובצל סגול – 44 ₪.
כיופים סנטר, הירקונים 58, צומת ירקון, פתח תקווה. 053-9442956

הצעירה עם המבטא האיטלקי: גומבה
מתי: כשמתחשק משהו איטלקי, עתיר בצק או שמנת וגבינות. הפסטה בגומבה נעשית במקום, וכך גם הפיצות. הן נאפות בטאבון מקומי ומגיעות צ'יק צ'ק אל השולחן. שימו לב למחיר ההוגן של השתייה החמה.
חניה: גומבה נמצאת בקריית מטלון, באזור המשרדים וההייטק, וכדי לחנות תצטרכו למצוא כחול לבן, ואם לא מצאתם תמיד תוכלו לחנות בחניון של יכין סנטר או באחד מהחניונים הרבים באזור.
דגימה מהתפריט: רביולי תוצרת בית עם מסקרפונה ועגבניות מיובשות – 41 ₪; פיצה פפרוני וזיתים עם מוצרלה, רוטב עגבניות, זיתי קלמטה ורוקט – 41 ₪. אספרסו/מקיאטו – 3 ₪. קפוצ'ינו גדול – 7 ₪.
גומבה, לשם 11, פתח תקווה. 053-9367894

הותיקה שמפנקת בסלטים: אחלה
מתי: כשאתם ממש רעבים, ובא לכם להעמיס סלטים, פיתות, בשרים וצ'יפס. מסעדת אחלה קיימת המון שנים, וממשיכה להתמלא ללא הפסקה. הסוד הוא מנות טריות, סלטים שלא מפסיקים לצאת ומבחר גדול של בשרים. המסעדה נמצאת ברחוב גיסין, בין אם המושבות לצומת סגולה.
חניה: באזור יש חנייה בשפע.
דגימה מהתפריט: כנפיים ברוטב טריאקי או צ'ילי; קציצות טלה על מצע טחינה; חזה עוף עם פטריות חמות.
אחלה, גיסין 9, פתח תקווה. 053-8092652
סלטים במסעדת אחלה. צילום: אורן שליו
החלבית עם הנוף הכי הייטקי: אלפרדו
מתי: כשבא לכם משהו חלבי (וכשר) שלא מסמיק משחיתויות כגון חמאה, שמנת, גבינות ושאר פינוקים. אלפרדו נמצאת בפארק אזורים - אזור ההיי טק הכי מגולח למשעי של פתח תקווה. היא מוקפת במגדלי זכוכית ושוכנת ליד מפל מלאכותי יפה. אלפרדו מצליחה לשמור על קהל לקוחות נאמן כבר כמה שנים טובות, ונחשבת למסעדה חלבית מעולה. אם הגעתם בפעם הראשונה – אתם חייבים לנסות את אחת הלזניות ואת מרק הפטריות ושמנת בלחם כפרי.
חניה: חניון מקומי שלא ידרוש מכם כסף אם תחתימו את הכרטיס במסעדה.
דגימה מהתפריט: ארנצ'יני מטוגנים במילוי עשבי תיבול טריים וגבינת מוצרלה על מצע רוטב עגבניות ופסטו – 38 ₪; מרק פטריות שמפיניון ופורטבלו בשמנת, מוגש בלחם כפרי – 35 ₪; לזניה ארבע גבינות - שכבות פסטה טרייה ברוטב עגבניות, חצילים, גבינת פרמז‘ן, גבינת עיזים, גבינת שמנת וגבינת רוקפור מוקרם בתנור בגבינת מוצרלה – 62 ₪.
אלפרדו, אם המושבות 94, פארק אזורים, קריית אריה, פתח תקווה. 053-8093034
לזניה באלפרדו. צילום: ימית ריבייר
האלגנטית שאוהבת ילדים: קפית
מתי: לארוחה קלה עם חברה, עם אמא או ארוחת בוקר באווירה של חופש. קפית ממוקמת בקניון קטן בשכונת כפר גנים החדשה. מקום גדול, מרווח ומזמין. הסניף של קפית בפתח תקווה הוא אחד מסניפי הרשת הפרושים ברחבי הארץ. בקפית תפריט קינוחים עשיר וגם תפריט ילדים גדול, מה שהופך אותה ידידותית למשפחות.
חניה: חינם בקניון גנים.
דגימה מהתפריט: פוקצ'ה בדואית - גבינה בולגרית, עגבניות שרי, זיתי קלמטה, בצל ירוק, שמן זית וזעתר – 49 ₪; שיפודי סלמון ברוטב טריאקי - אורז בסמטי, ירקות ירוקים ובצל פריך – 76 ₪; אורגנטו בטטה - רצועות בטטה שחומות עם אגוזים פריכים וקרוטונים, על סלט חסה, עלים צעירים, עגבניה, מלפפון, פטריות וגבינה בולגרית – 64 ₪.
קפית, העצמאות 65, קניון גנים, פתח תקווה. 03-5355951
קינוח בקפית. צילום: בן כהן >> לכל המסעדות באזור המרכז
>> בתי קפה בפתח תקווה

תמונה בראש העמוד: מסעדת כיופים. צילום: סטודיו דרור כץ
תמונה בעמוד הבית: קפית. צילום: בן כהן

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עכשיו אילת. איפה הארוחות הכי משתלמות?
שיראטויה: יפנית אמיתית בתל אביב
מסעדות חדשות בתל אביב
פסטיבל סרי לנקה באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
פסטיבל פרו באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
ארבעה בראנצ'ים שווים באזור המרכז
לא חייבים בבית: אוכלים בחוץ בחוה"מ פסח
ארוחת החלומות בסנטה רוזה
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא