נגישות
נגישות

שישה מקומות מומלצים לאכול בהם באבן יהודה

היא קטנה ופסטורלית, ממוקמת בנקודה נגישה לכל האזור ויש בה אוכלוסייה צעירה שהולכת ומתרבה - אבן יהודה יכולה להיות בחירה טובה לארוחת הבאה שלכם. קבלו שש מסעדות מומלצות שכדאי לכם לבדוק באזור

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 01/07/2018, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הידעתם שבאבן יהודה יש יופי של פיצריות, אחלה אסיאתית ומסעדה מזרחית מיתולוגית? ומה לגבי מסעדה שמגישה קינוחים ברמה של קונדיטוריה פריזאית? או בית קפה טבעוני? אם טרם יצא לכם להיחשף למוסדות הקולינריים הבולטים והשווים ביותר באבן יהודה, נראה שהגיע הזמן.  האזור שופע במזללות ובמסעדות, אולי לא מהיוקרתיות ביותר, אך יש כאן ללא ספק מגוון נחמד של מסעדות ובתי קפה. קבלו שישה מקומות מומלצים לאכול בהם באבן יהודה.

מסעדות מומלצות בראשון לציון
איפה אוכלים באשדוד?
סיור קולינרי במושבה הגרמנית בחיפה

אישימוטו

מסעדת אישימוטו, האסייאתית הטובה ביותר באזור, החלה את דרכה כעסק קטן למשלוחי סושי. למעשה בראשית הדרך, היא פעלה ממטבח פרטי קטן בבית יהושע. היום לעומת זאת אישימוטו היא מסעדה מצליחה המציעה מלבד מנות סושי מצוינות, גם מגוון רחב של מנות אורז ונודלס, מרקים, סלטים, מנות דגים ופירות ים וגם מגוון קינוחים נהדרים. האווירה במקום תמיד נעימה אבל למי שהכי נעים לו בבית, נגלה בסוד שבמקום פועל שירות משלוחים מצוין.
אסור לפספס: אוהבים מנות חריפות? לכו על מרק טום יאם פירות ים עם נגיעות שמנת או מרק שרימפס תאילנדי. מתחשק לכם ללכת על מנה מיוחדת באמת? הזמינו קריספי רול (סלמון ופטריות שיטקי מגולגלים באצות נורי (ללא אורז) בציפוי טמפורה. רוצים להתרענן? לכו על סלט ירקות אסייאתי (שרי, מלפפונים, פלפל ובצל ירוק בויניגרט דבש ולמון גראס). בבקשה.
אישימוטו, המייסדים 55, אבן יהודה. 053-9443971

אישימוטו (צילום: באדיבות המקום)אווירה נעימה ואוכל שווה. אישימוטו (צילום: באדיבות המקום)

גוטל'ה

בדומה לאישימוטו, גם מסעדת גוטל'ה לא החלה את דרכה כמסעדה אלא כמפעל לייצור קינוחים ומאפים. את המפעל פתחו הקונדיטורית המוכשרת יפעת שפי, יחד עם בן זוגה, בועז ב-2008. אחרי שלוש שנות פעילות החליטו השניים שהם מעוניינים לפגוש את הלקוחות שאליהם מגיעים המוצרים שלהם וכך באה לעולם גוטל'ה, בגלגולה הנוכחי. האמת היא שאם נלך עוד אחורה בזמן, נמצא את יפעת בעמדת הקונדיטורית של מסעדת שצ'ופק המיתולוגית שנמצאה בבעלות אביה (גוטל'ה היא למעשה אשתו של שצ'ופק). בגוטל'ה יפעת עושה את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב: לארח, להכין קינוחים ומאפים ברמה גבוהה במיוחד ולגרום ללקוחות ולסועדים להרגיש הכי בבית שרק אפשר.
אסור לפספס: לחמניות באן מאודות עם קרמל צ'ילי ונתחי בקר מפוררים (או טופו) וירקות פריכים. כי מתברר שבגוטל'ה יודעים לא רק לאפות, אלא גם לאדות.
גוטל'ה, המייסדים 54, אבן יהודה. 053-7101215

גוטל'ה (צילום: באדיבות המקום)הכי בבית שאפשר. גוטל'ה (צילום: באדיבות המקום)

שבתאי פיצה ובירה

שבתאי פיצה ובירה שבאבן יהודה היא האחות הצעירה של הסניף הראשון של הרשת המצליחה, שנפתח ב-2009. הסניף שבאבן יהודה נפתח לקראת סוף 2012 ובעקבות ההצלחה המסחררת, בא לעולם הסניף השלישי, הפועל בקיסריה. את הרשת הקים בשתי ידיו רועי שבתאי, מוזיקאי וגבן, שלמד דבר או שניים על גבינות במסגרת עבודתו במחלבת יעקבס המשובחת שבכפר הרא"ה. את הידע הייחודי שלו הוא מיישם בפיצות הנהדרות שהוא מגיש בסניפי הרשת וניתן להרגיש אותו בכל טעימה מחדש. אמנם בשבתאי פיצה ובירה באמת שלא חסר מה להזמין, אבל מטבע הדברים, הפיצות הן אלו שגונבות את ההצגה.
אסור לפספס: אם מתחשק לכם לגוון, לכו על הפיצה המעושנת, המורכבת מרוטב שמנת עשיר, סלמון מעושן, בצל סגול וארוגולה.
שבתאי פיצה ובירה, רימון 1, אבן יהודה. *4560
להזמנת שולחן בשבתאי פיצה ובירה

שבתאי (צילום: באדיבות המקום)הפיצה גונבת את ההצגה. שבתאי (צילום: באדיבות המקום)

V.I.PIZZA

ל-V.I.PIZZA יש הרבה יותר להציע משם גאוני: במקום המדליק מגישים מבחר עשיר של פיצות מעולות כשבין השאר מדובר בפיצה עם בצל אפוי וארבע ביצי עין, פיצה חריפה עם אננס וגבינה בולגרית ופיצה שוקולד מבצק פריך עם דבש לקינוח. בנוסף למגוון הפיצות והקינוחים, ניתן להזמין במקום או במשלוח גם מבחר מאפים המיוצרים במקום כמו סמבוסק, קלצונה פטריות וזיוה.
אסור לפספס: כבר הזכרנו שמגישים במקום פיצה שוקולד מבצק פריך עם דבש?
V.I.PIZZA, המייסדים 63, אבן יהודה. 053-9383997

מלכין

בלב אבן יהודה תמצאו בית קפה חלבי-טבעוני המציע תפריט עשיר ומפתה. בין היתר מגישים במלכין, סלטים עשירים, פיצות איכותיות, פסטות מושקעות, כריכים משובחים וארוחות בוקר שיעלו חיוך שיישאר למשך כל היום. מלכין הוא לא פחות מגן עדן לטבעונים ולנמנעים מגלוטן ואפילו המתנזרים מסוכר ימצאו בתפריט הקינוחים מנות מצוינות. בין ראשון לחמישי מאחת בצהריים ועד חמש בערב מוגשות במקום עסקיות משתלמות ביותר ובמהלך הקיץ אחת לשבועיים בימי שני, מתקיימות במקום הופעות חיות. ללא ספק מדובר באחד המקומות היותר מקסימים באזור.
אסור לפספס: בוקר שקשוקה היא ארוחת בוקר עשירה הכוללת שקשוקה ירוקה מעלי תרד, מנגולד וגבינות (או שקשוקה טבעונית עם שמנת קשיו וענני קטניות), סלט קטן, לחמון הבית, קפה קטן ומיץ טבעי. הן השקשוקה הירוקה והן השקשוקה הטבעונית, נהדרות ביותר.
מלכין, המייסדים 66, אבן יהודה. 053-9378154

יונס

אי אפשר באמת לדבר על מסעדות באבן יהודה, מבלי להזכיר את המסעדה המפורסמת ביותר שפועלת בה כבר שני עשורים והכוונה היא כמובן למסעדת יונס הוותיקה. קהל הסועדים הנאמן של המקום יודע שביונס אין הפתעות: האוכל תמיד יהיה טרי, פשוט וטעים, השירות תמיד יהיה משפחתי ומקצועי והאווירה תמיד תהיה מתוקתקת ומזמינה. טיפ של אלופים: נכון, זה לא פשוט, אבל בכל זאת נסו שלא להתמלא ממגוון הסלטים העצום שמוגש לשולחן בתחילת הארוחה...
אסור לפספס: צלעות הכבש (בין מנות הדגל של המקום) הן ממתקים קרניבוריים משובחים שלרוב נעלמים במהירות ראויה לציון, בהשאירם מאחור רק צלחת מלאה בעצמות נקיות מבשר.
יונס, אבן יהודה. 053-9414930

יונס (צילום: באדיבות המקום)ממתק קרניבורי משובח. יונס (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אישימוטו באבן יהודה
053-9443971
שבתאי פיצה ובירה  באבן יהודה
*4560

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא