נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

צפי למזג אוויר סגרירי בצירוף חופשה של שמונה ימים הוא מתכון לילדים משועממים וזה כמובן לאחר הביקור המסורתי בפסטיגל.

אספנו לכם עוד אטרקציות במסעדות ישראל לילדים אבל לא רק לילדים, כי ההורים לא חייבים לסבול בשקט בדוכן מזון מהיר על המבורגר דלוח או משולש פיצה מסמורטט.

לקראת החנוכה מסעדת מרינדו בנמל מנמל עין גב בכנרת, מזמינה את כל המשפחה לפעילות מאורגנת לכבוד חג החנוכה. בתכנית - טיול בעקבות ניסים, סיפורי גבורה, הדלקת נרות, הפעלות לילדים, ארוחת בשרים משובחת כיד המלך ועוד פינוקים. מחיר למבוגר: 159 ₪ מחיר לילד מעל גיל שלוש: 69 ₪. יש להזמין מקומות מראש, מותנה במינימום של 20 משתתפים.

משק ברזילי, מסעדה צמחונית אורגנית הסמוכה למשק חקלאי במושב ירקונה מזמינה ילדים והורים במהלך חג החנוכה לפעילות ילדים אלטרנטיבית המתאימה לילדים בני 5-10 בשני סבבים בשעות הבוקר. הפעילות כוללת יצירה בטבע , סיור וסיפור בגן הירק, ג'גלינג, הכרות אישית עם הירקות שלנו והרבה צחוק ומשחקים, מחיר הפעילות -15₪ לילד. כמו כן, כל יום במהלך חג החנוכה בשעה 16:30  תערך במשק הדלקת נרות מדליקה, כל אורחי המסעדה מוזמנים להצטרף.

מונטיפיורי שבע  מסעדת השף שוק בתל אביב תציין את חג החנוכה עם מגוון סוגי לביבות שהכינה השפית והבעלים אמילי גולדברג. בתפריט תמצאו לביבות בשר סרטנים וכרישה, לביבות תרד וריקוטה, לביבות בצל וארטישוק ירושלמי  (51 ₪). בנוסף, יזכו הסועדים במקום מהפתעה מתוקה - ספינג' על חשבון הבית.

צמד סניפי טרנטינו, בחיפה ובת"א, מזמינים אתכם לחגוג את חג החנוכה עם מבצע מיוחד.  בשמונת ימי החנוכה, בין ה- 20  ל- 28 בדצמבר, תוגש מנת סופלי – כדורי ריזוטו מטוגנים במילוי גבינת מוצרלה עם רוטב צ'ילי ולימון כבוש פיקנטי בתוספת קאווה או למברוסקו ב-45 ₪ .

במסעדת טאפאיה מתכוננים במרץ לחג החנוכה, ולכבוד החג מעדכן השף עינב אזגורי את מנת הצ'ורוס הספרדית המסורתית והמתוקה כך שתיישר קו עם רוח החג. לכל אורך החנוכה, יזכה כל שולחן לקבל במתנה מהשף קינוח צ'ורוס, אשר יוגש עם אבקת סוכר וריבה בנוסף לריבת החלב והשוקולד המסורתיים.

בקפה גידי חוגגים את ימי חופשת החנוכה עם דיל משתלם במיוחד - על כל הזמנה של שתי מנות עיקריות להורים מקבלים מנת ילדים בחינם. בין מנות הילדים לבחירה: פסטה פומדורו- פסטה טרייה ברוטב עגבניות עשיר, פיצה מבצק דק עם רוטב עגבניות ומוצרלה, כריך חביתה עם מיונז, מלפפון ועגבנייה ועוד. המבצע לילדים עד גיל 12.

מסעדת ה-Loft מפנקת את הילדים בדמי חנוכה שווים ביותר. בימי החנוכה, כל ילד אשר יגיע לסעוד במסעדה יקבל במתנה שובר על סך 40 ₪ למימוש בארוחה נוספת במהלך כל שנת 2012. בנוסף, הילדים ייהנו מהפתעות מדליקות כמו סביבונים צבעוניים ומטבעות שוקולד שהוטבעו במיוחד לכבוד חגיגות העשור של ה-Loft, ללא תוספת תשלום.

מינה טומיי, האסייתית הלוהטת של חיפה, מזמינה את הילדים ליהנות ממנת נודלס מוקפץ בחינם בהדפסת שובר בלבד. להדפסת השובר לחצו כאן.

קבוצת ליליות בתל אביב וברעננה מזמינה את הילדים על חשבונה. כל הורה, בהזמנת מנה עיקרית מהתפריט יקבל מנת ילדים בחינם מתפריט הילדים המיוחד. המבצע בין התאריכים 21-28 בדצמבר.

חג החנוכה יצוין במוזיאון המדע בירושלים בחגיגות שישלבו בישול, כימיה ויצירתיות, להנאת ולימוד הילדים (מגיל 4) והמבוגרים. במוקד הפעילות יוצג לעיני המבקרים סגנון הבישול הייחודי המשלב עקרונות כימיה וביולוגיה בתוך המטבח - בישול מולקולרי. הילדים יוכלו להתנסות ולחוות בשלושה מוקדים ברחבי המוזיאון את אופן הבישול יוצא הדופן - דוכן בישול 'חי' יוצב במוזיאון, בו יכין השף גיא בנסימון מאכלים מולקולרים לעיני הילדים, כמו סוכריות על מקל העשויות מעשרות שכבות של כדורי טעם, אותם יוכלו הילדים לבחור: מנגו, מלון, שוקולד, נוגט ועוד. הסוכריות יוטבלו בחנקן נוזלי והילדים יוכלו לאכול מהן כאוות נפשם. מופע המדע והבישול של סרחיו ורוני - המופע, שיציג ד"ר סרחיו ברוידו- שף, מדען ודוקטור לביולוגיה - יחד עם ביתו רוני בת ה-9, נותן הצצה לעולם הבישול המולקולרי וילמד את הצופים כיצד לחקור ולבשל במטבחם שלהם בעזרת אביזרים ומרכיבי בישול יוצאי דופן. במופע יודגמו לקהל הכנת מנות כגון רביולי ללא בצק, העשוי יוגורט עטוף בשכבת ג'ל דקיקה; ספגטי בטעם פרמז'ן באורך שני מטרים, המורכב מקמח חרובים, קמח אצות ים ומי פרמז'ן המוכנים בתוך צינור גומי ונשלפים ממנו ע"י מזרק ועוד. בתוספת 15₪. סדנת בישול מולקולרי חווייתית, בה יוכלו הילדים להכין בעצמם מספר מאכלים 'מולקולרים' טעימים שהם גם תאווה לעיניים, כמו קוויאר מפירות צבעוניים. 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
יום הפלאפל הבינלאומי – עשרת הפלאפליות הכי שוות שיש
מנות האורז הכי שוות שאסור לפספס!
פורים 2023 - איפה אוכלים אחרי העדלאידע?