נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

משתה אסיאתי בווקי טוקי
Woki Toki, מטבח אסיאתי מהיר ואיכותי יחגוג את הפורים במשתה  אסיאתי עד לא ידע. במסגרת המשתה שיתקיים ביום ראשון ה-16.3 החל מהשעה 19:00 תציע Woki Toki תפריט מיוחד הכולל מנה ראשונה ומנה עיקרית לבחירה מהתפריט ואלכוהול חופשי ב-200 ₪ בלבד. בנוסף, כל מי שיגיע למסעדה בתחפושת אסיאתית, יקבל צ'יסר חינם על חשבון הבית.
>> להזמנת שולחן ב-Woki Toki 

פורים ספרדי בדרבי בר פורט
בפורים השנה תתחפש דרבי בר פורט למסעדה ספרדית. במסגרת התחפושת התפריט יעודכן, יוגשו טאפאסים ספרדיים, יוצעו מנות מיוחדות של פאייה דגים ופאייה פירות ים והמלצרים ילבשו את מדי הקבוצה הספרדית המצליחה ברצלונה. בימים ראשון ושני 16-17.3 החל מהשעה 19:00.
>> להזמנת שולחן בדרבי בר פורט

דרבי בר פורט. צילום: סטודיו דרור כץ


מסיבת תחפושות ישראלית בארץעיר
ארץעיר, הפאב הישראלי החדש ברמת החייל יחגוג בראשון ה-16.3 משעה 20:00 ועד 23:00 את חג הפורים במשתה ושמחה כיד המלך, אשר יהפוך בחצות למסיבת תחפושת צבעונית עד לא ידע. במסגרת המשתה ייהנו מהירי ההחלטה שירכשו את הכרטיסים במכירה מוקדמת מארוחה ייחודית שנרקחה במיוחד לרגל המשתה ב- 220 ₪ בלבד. בין המנות: פלאפל "בגתן ותרש", "אוזן המן אנטריקוט", "פפרדלה וושתי" ו"המבוגרים בתחפושת".
בתום המשתה, יתחפש ארץעיר ויארח מסיבת תחפושות כמיטב מסורת החג. כרטיס הכניסה למסיבה יעלה 60 ₪ ויכלול בירה ראשונה על חשבון הבית. למי שיתחפש לדמויות מהפנתיאון הישראלי, יעלה הכרטיס 40 ₪ בלבד.

ארץעיר. צילום: אסף קליגר


מסיבת שנות ה-80 בסוהו
שנות ה-80 חוזרות בענק למסעדת סוהו בראשון לציון במסיבת פורים מטורפת עם טייצים מבריקים, חותלות ותספורות מגוחכות. המסיבה תתקיים ביום שבת ה- 15.3 החל מהשעה 23:00. על הערב ינצחו הרזידנטים המובילים של ה 'אוקטופוס' – דותן שרון, אלון הלפרין, קובי כהן וניר צפריר. בצד הקולינרי של הערב יככבו מבחר ספיישלים חגיגיים שיצר השף אורי וקסלר. בין המנות: המבורגר עם כתר כבד אווז וגבינת ברי מוגש לצד ציפ'ס מסולסל,   קוביות סלמון על רביולי ריקוטה ברוטב שמנת, אפונה, יין לבן, סטולי בצל ירוק וסגול, שיפוד פילה בקר מושרה בריבה הודית ועגבניות על מצע של אורז מבושל עם גזר, עלי דפנה, זרעי כוסברה ופלפל אנגלי. את הערב תחתום תחרות תחפושות משעשעת נושאת פרסים.

סוהו. צילום: בן יוסטר

פורים בפינצ'ו טאפאס בר
Pincho טאפאס בר במתחם התחנה הראשונה בירושלים חוגג פורים במשתה שמח במיוחד. המשתה יתקיים ביום שבת ה-15.3 החל מהשעה 19:00 בערב. בתוכנית מסיבת ריקודים ותחפושות עם דיג'י אורח ומבצע שווה במיוחד ברוח מצוות החג 'עד לא ידע', בכל הזמנת משקה אלכוהולי – בירה, יין או קוקטייל, מקבלים צ'ייסר של וודקה או ערק או וויסקי חינם. המבצע יהיה בתוקף כל הערב ויינתן  ללא הגבלה.
>> להזמנת שולחן בפינצ'ו טאפאס בר

פינצ'ו טאפאס בר. צילום: אייל וייס


סושי כיד המלך בפרנג'ליקו
עורכים מסיבה פרטים או סעודת משתה גדולה? בין התאריכים 13-17.3 ניתן יהיה להזמין בסניפי פרנג'ליקו (בהזמנה מראש) מגש סושי מסיבה ענקי ב-230 ₪ בלבד (במקום ב- 270 ₪).  המגש יכלול 18 רולים מסוגים שונים (צמחוני ומעורב). לא תקף בסניפים גראנד קניון וראש פינה.

פרנג'ליקו. מגש סושי מסיבה. צילום: סטודיו דרור כץ

משתה תאילנדי בדלאל
דושי לייטרסדורף, בעלת מסעדת דלאל בנווה צדק ורותיארט (רותי) שקד מבית האוכל התיאלנדי סקוןנקון המוקם בימים אלו, יארחו בשיתוף פעולה חד פעמי משתה לכבוד פורים במסעדת דלאל בנווה צדק. מסעדת דלאל תתחפש להרמון תאילנדי שיכלול תפריט צפון מזרח תאילנדי עשיר ומפנק, תפאורה מרהיבה, מלצרים מחופשים וכמובן, שפע של אלכוהול. המשתה יתקיים ב-12 וב- 13 במרץ בשני סבבים: 19:00 ו-21:30. בין המנות שיוגשו: פסה דג (3 יח') - אטריות קנומג'ין סומן, דג מטוגן, כוסברה, נענע, רוטב תמרהינדי, בצל מטוגן ובוטנים. מוגש בעלה חסה (28 ₪), נאם טוק - נתחי סינטה צלויים, אורז קלוי טחון, כוסברה, נענע, שאלוט, בצל ירוק וגרגירי צ'ילי מיובש (48 ₪), יאם אפל קונג טוד - שרימפס מטוגנים, תפוחי עץ ירוקים, שאלוטס ובוטנים קלויים (48 ₪). ניתן להזמין תפריט פיקס ב- 190 ₪ לסועד.
>> להזמנת שולחן בדלאל

דלאל. צילום: יח



מתחפשים בסיטארה
כמיטב המסורת גם השנה תתחפש המסעדה לרגל החג הכי שמח בשנה, והפעם, תעטה על עצמה סיטארה טוניקה יוונית והתפריט יקבל טוויסט יווני. בערב פורים יציע השף אופיר וידבסקי לסועדים משתה עדלאידע עם תפריט ספיישל הכולל מנות כמו טרטר טונה בויניגרט יוזי, ניוטיקו בורקי - ניוקי עם קישואים, אגוזים ונענע, גירוס פיקניה מעושנת וקבב דג ים על מוסקה. את הארוחה ילוו קוקטיילים מיוחדים ובהם מוחיטו יווני עם אוזו ונענע ואוזו רוזטה. בנוסף, במשך כל הערב ינגן דיג'יי מוזיקה יוונית לתוך הלילה. המשתה ייערך ביום שבת ה- 15.3, החל משעה 20:00 בערב.

סיטארה. צילום: יח




תמונה בעמוד הבית: thinkstockphotos
תמונה בראש הכתבה: ווקי טוקי. צילום: סטודיו דרור כץ

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
יום הפלאפל הבינלאומי – עשרת הפלאפליות הכי שוות שיש
מנות האורז הכי שוות שאסור לפספס!
פורים 2023 - איפה אוכלים אחרי העדלאידע?