נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

דבר ידוע הוא שככל שאנחנו מתבגרים, כך יש לנו פחות 'פעמים ראשונות', אבל מדי פעם נחמד לגלות שיש עוד דברים שטרם חווינו, ואין כמו לזכות בחוויה של פעם ראשונה. מעשה בנופש שהיה. 

האירוח שלנו בשאטו גלילי בשכונת נוף כנרת ליד ראש פינה הוא לגמרי מאותם מקרים שבהם אתה מגיע עם ציפיות גבוהות, אבל מגלה שהמקום והחוויה עולים על כל הציפיות. ובטרם אספר מנקודת מבט אישית, יש כמה דברים שכדאי לדעת על אחד המקומות הנדירים בארץ. 

נעים מאוד
קוראים לו שאטו גלילי, והוא מבנה יפהפה בן שלוש קומות, בו שוכנות חמש סוויטות, כאשר כל אחת מהן עוצבה בסגנון אחר, אך הכל שומר על הקו העיצובי שבין מודרניות ל'הירגעות', הן מבחינת הצבעים והן מבחינת בחירת הפריטים. רמת ההשקעה כאן בכל פרט היא משהו שלא רואים בכל יום. הריהוט יוקרתי, הפסיליטיס במקלחת ובמטבחון הם ברמה הגבוהה ביותר, ובכלל – כל המקום מעוצב לעילא על ידי בעלי המקום, שהיו אחראים על הקמתו מהנחת היסודות ועד קניית הקפסולות למכונות הקפה (שיש, אגב, בכל חדר, בנוסף למקרר יינות).

שאטו גלילי נמצא בשכונת נוף כנרת, שתי דקות נסיעה מראש פינה (וקרוב גם לצפת), בנקודה הכי גבוהה שתוכלו למצוא, ומכל מרפסת נשקפת חברתנו הכנרת. היא יפה בשקיעה, היא יפה בזריחה, היא יפה בכל מצב. אז הנוף עוצר נשימה, כי הוא פשוט נוף כזה, אבל החוויה שבישיבה במרפסת של אחת הסוויטות או בקומה העליונה (שם הטרקלין) עם כוס יין ביד היא כבר סיפור אחר לגמרי.

הדרכות וטיולי יין
ואם כבר הזכרנו יין - נדיר לפגוש בארץ מלון בוטיק שהוא חוויה שלמה של אירוח, יין, קולינריה וספא, והכל מתמזג בו בכזו טבעיות, כי כך הן בעצם הנאות החיים – שלובות זו בזו ומשלימות זו את זה. הכל מתחיל ממרתף היין המרשים שנמצא בקומה התחתונה (ובכל סוויטה, אגב, יחכה לכם בקבוק יין על השולחן), כי הרי יין הוא חלק בלתי נפרד מחופשה מפנקת.
חדר היין של שאטו גלילי
בחדר הקונספט המרשים הזה, שתוכנן כדי לתת ליינות את התנאים האופטימליים, תוכלו לטעום ממבחר היינות שבמקום, וגם להזמין מראש הדרכת יין על ידי מדריך מומחה, או טיול יקבים שהוא בעצם טיול ג'יפים שעובר בין יקבי הסביבה ואזורי גידול יין, ומעניק גם חוויית טיול וגם הדרכה.

סעודות שף
אחרי שהשקתם לחיים, יש כאן גם אופציה לארוחות שף בערבים של צמד השפים זיו ותמיר. גם זה בהזמנה מראש. מדובר בארוחת גורמה מלאה, עם תפריטים משתנים, בעלות של 250 ₪ לסועד. הארוחה מוגשת על שולחן אבירים בטרקלין הענק של המקום, לפי מספר האנשים.

ניתן להזמין ארוחת שף, הכוללת מנה ראשונה, עיקרית וקינוח עם מנות כמו: טורטיה ממולאת באווז, פטריות ופלפל קלוי; אנטרקוט 350 גרם; פילה דג ים עם רוטב שקדים על ריזוטו פטרית צלויות ועוד, או את ארוחת הטעימות, שכוללת מנות כמו: פולנטה מתירס טרי עם פטריות שימאג'י ואספרגוס; ראגו שוק אווז עם קונפי כרישה, פסטו, זעתר וטחינה ועוד. ארוחת הטעימות מלווה בשתייה קלה, לחם ומטבלים.


האווירה כאן, יש לציין, מאוד יוקרתית, אבל מצליחה להיות גם ביתית, והכל בזכות העיצוב. בטרקלין, למשל, יש פינת ישיבה עם ספריית אומנות ויין, ומרפסת שמש שמשקיפה גם היא אל הכנרת ואל יישובי הגליל והגולן. בעלי המקום דאגו  לעצב את החדרים ואת הטרקלין כך שישרו על האורחים אווירה של בית.
ארוחת בוקר בטרקלין המרשים
את ארוחת הבוקר אוכלים בטרקלין או במרפסת השמש הענקית. ובהחלט לא מדובר כאן בארוחת בוקר סטנדרטית. המבחר של הסלטים והגבינות מאוד גדול, כך שלא ידענו מי יזכה לתפוס את מקומו על הצלחת. התחלנו עם הגבינות הקשות והאיכותיות שנבחרו בקפידה על ידי קרן, שפית ארוחות הבוקר. כל הסלטים רעננים וטריים, והוכנו על ידי קרן בבוקר. היו גם סלמון כבוש, זיתים, לחמים, ממרחים וריבות. הזמנו חביתות עם עשבי תיבול, בצל ופטריות. ארוחת בוקר שכולה תענוג, ומול הכנרת החוויה אף מתעצמת. קרן המקסימה בודקת שהכל בסדר, ותשמח גם להכין לכם קפה הפוך עם שטרודל התפוחים הטעים שהיא בעצמה הכינה.

החדרים והספא
נכון שהתחלתי בארוחת הבוקר, אבל תנו לי רגע לקחת אתכם ללילה שלפני כן. אנחנו הגענו ביום חמישי. בכניסה לסוויטה לא יכולנו שלא לומר 'וואו'. באמת. הריהוט והפריטים כל כך מרשימים, שמיד רצינו לדעת היכן נרכשו ודמיינו אותם בבית הפרטי שלנו. חדר האמבטיה היפה, המטבחון הנעים עם מכונת האספרסו, בקבוק היין על השולחן, הטלויזיה הגדולה ומרפסת השמש – הכל חיכה לנו, וידענו שיהיה מקום קשה לחזור הביתה.
סוויטה בשאטו גלילי
ישנם סופי שבוע רבים שבהם המתחם כולו מוזמן על ידי זוגות או משפחות, בין אם זה לחופשה השנתית, למסיבת רווקות, לחגיגות יום הולדת או לכל סיבה למסיבה אחרת, גם אם היא סתם תירוץ לפינוק ובילוי משותף. המקום קלאסי לנופש מהסוג הזה, כיוון שרמת האינטימיות שיש כאן גבוהה, אך בה בעת מאוד מזמינה למפגש חברתי או משפחתי. המפגש בארוחת הערב או הבוקר, חדר הביליארד הגדול שנמצא ליד הבריכה, והג'קוזי הגדול, או חדר היין – כל אלו מושלמים לחופשה שהיא בחלקה זוגית ובחלקה מורחבת יותר.
הבריכה והנוף האולטימטיבי
בעלת המקום מספרת שזוגות רבים מגיעים לכאן אחרי החתונה, ללילה או שניים של רגיעה ורומנטיקה. המיקום של שאטו גלילי אידאלי – מצד אחד נמצא על פסגת ההר וטובל בשקט, ומצד שני נמצא במרחק של מספר דקות נסיעה מראש פינה ומצפת, כך שאפשר לשלב בחופשה גם טיולים מכל סוג שהוא – קולינריה, יין או טיולי טבע.

את החוויה משלימים טיפולי הספא שאפשר להזמין במקום. חדר הטיפולים נמצא בסמוך לג'קוזי, כך שבוקר של בריכה, ג'קוזי ועיסוי (אחרי ארוחת הבוקר כמובן), הוא ללא ספק הנופש האולטימטיבי.

שאטו גלילי, שכונת נוף כנרת. 053-7933365

* הכותבת הינה אורחת של המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עכשיו אילת. איפה הארוחות הכי משתלמות?
שיראטויה: יפנית אמיתית בתל אביב
מסעדות חדשות בתל אביב
פסטיבל סרי לנקה באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
פסטיבל פרו באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
ארבעה בראנצ'ים שווים באזור המרכז
לא חייבים בבית: אוכלים בחוץ בחוה"מ פסח
ארוחת החלומות בסנטה רוזה
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי