נגישות
נגישות

עסקית בסיפוד מרקט

עוד לפני שהספקנו להחליט מה נאכל, הגיע מלצר נחמד עמוס צלחות סלטים שכללו סלט ירקות חתוך טרי, ציזיקי, כרובית מוחמצת ועוד, מתאבנים וכיכר לחם, כדי שנעבוד על התיאבון שלנו. וזה אכן התעורר. היינו מוכנים לדבר האמיתי.

מסעדה ביום חדשות מהצלחת
טובית נייזר
טובית נייזר
תאריך פרסום: 09/10/2005, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
הגענו למסעדת הסיפוד מרקט ובשלב הראשון התרשמנו מהעיצוב. המסעדה, הממוקמת בחלל עצום מצליחה באותו הזמן לשדר מרחב יחד עם אווירה נינוחה. במסעדה מנורות תלויות מהתקרה המכוסות אהילים עצומים והחלל הגדול מלא בשולחנות רבים שבזכות המרחב מאפשרים שטח אישי לכל קבוצת סועדים. התפריטים תלויים על הקירות כשהם כתובים על לוחות בית ספר וכל שנשאר הוא לבחור איזה פרי רוצים לקטוף.

עוד לפני שהספקנו להחליט מה נאכל, הגיע מלצר נחמד עמוס צלחות סלטים שכללו סלט ירקות חתוך טרי, ציזיקי, כרובית מוחמצת ועוד, מתאבנים וכיכר לחם, כדי שנעבוד על התיאבון שלנו. וזה אכן התעורר. היינו מוכנים לדבר האמיתי.

בחרנו לעיקרית דג בס בגריל, שמגיע פתוח ונקי מעצמות בליווי פלחי תפוח אדמה אפויים ולימון. עיקרית נוספת הכילה בתוכה את רוב הפירות שהמקום מציע. הקזואלה, שם המנה, מגיעה בקערת אבן חמה ומאכלסת שרימפס, סרטנים וקלמרי ברוטב עגבניות ובצלים. מנה אקזוטית, טעימה וכל חובב סיפוד יוכל למצוא בתוכה את העדפותיו. המנה שמזכירה מאכלים ספרדיים לוותה, כבדרך מקרה, במוסיקת רקע ספרדית. בווליום המושלם, נתנה המוסיקה רקע לסועדים, השתלבה היטב אך לא הפריעה לשיחות.

שוב בזכות הגודל, קשה להעריך כמה אנשים יכולים להתארח בו זמנית במקום, אבל לרוב הם מגיעים בקבוצות ובהרכבים משפחתיים. מה יכול להיות מתאים יותר למפגש משפחתי, מאשר מבחר מאכלים, המון סלטים ושירות מצויין ומבין.

בחירת הקינוח נראתה די פשוטה בזכות הסימון על הלוח של שתי המנות החדשות והמומלצות ע"י המקום. החלטנו שאין מה להסתכן בתחום המתוקים והזמנו את שתיהן. הראשונה, מוס שוקולד לבן (לא נותר הרבה לספר אחרי העובדה הטעימה הזאת) שמגיע ברוטב תותים, היתה קיצית ומרעננת. והשנייה, שהיא ללא ספק החידוש האמיתי, פאי פסיפלורה. עוד לפני שהזמנו את הקנוח הזה, המלצרית חשה צורך לשתף אותנו ברזי המקום ולהתוודות שגם המלצרים לא עומדים בפיתוי המנה הזו. "לפעמים", כך סיפרה, "בגלל הבסיס הקשה עליו מונחת הפסיפלורה, היינו מסייעים ללקוחות, שוברים את המסביב ו"בודקים" שלא חרגו מהסטנדרטים" צחקה. אכן, צריך לדעת לבחור עבודה.

כשחזרה לבדוק מה תגובתנו לאותה מנה מוערצת, הסכמנו בפה מלא כי זו המנה הנבחרת. כנראה שבצדק הפכה הפסיפלורה הקיץ למנה מבוקשת בכל צורה אפשרית.

הארוחות בסיפוד מרקט בנויות על כך שמחירי המנות העיקריות כוללים את מנות הפתיחה ונעים בין 55-70 ש"ח.


סיפוד מרקט
דרך פ"ת 37 ת"א
03-6254409
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של טובית נייזר

יאללה טורקיה!
קיץ מתוק בקקטוס
לאן נעלמו שני החטאים?
מה שלום המרפסת?
מחכים לאליהו
איך להפריד מפיות, ומהר.
לזכר ימי הוירוס
חיתוך גזירי ירקות לווק
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר