נגישות
נגישות

קיץ מתוק בקקטוס

חצר גדולה, פינה מרגיעה, ואיזור פנימי הם שילוב מנצח לבית קפה-מסעדה במרחק נסיעה מהעיר ההומה. בקקטוס תמצאו מנות גדולות של אוכל נהדר מלווה שירות מוצלח. המקום לא מותיר אנשים משועממים. פגישות עיוורות בחצר או באיזור ה"סלון", או מפגשים משפחתיים עם הילדים ימצאו בית חם, אוכל טוב ושירות נהדר.

מסעדה ביום חדשות מהצלחת
טובית נייזר
טובית נייזר
תאריך פרסום: 09/10/2005, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
תמיד כייף לגלות מקומות תל אביביים שמרגישים הכי לא עירוניים. קקטוס, שממוקמת ממש על הגבול, בקרית שאול, היא בסך הכל 10 דקות נסיעה ממרכז הבלאגן, אבל מהווה תחליף מרגיע לרעש. הקפה-מסעדה הוא שילוב של חצר חמודה וגדולה, פינת זולה עם כריות וספות מרווחות ומסעדה פנימית, על טהרת ריהוט העץ והפרקטים. הגרסה המשופצת והמורחבת מציעה יותר מקומות, יותר מרחב ויותר אטרקציות.

ערבי חמישי באוירה ישראלית- ים תיכונית מארחים את זמר הבית, אורן בוסאני, בערבי שישי להקת Sabor cubano מנגנת מוסיקה לטינית, ובשבתות מרינה פיינגולד מופיעה בשירים מכל הזמנים ובכל השפות (איטלקית, צרפתית, ספרדית ועוד). ניתן לערוך במקום ארועים פרטיים (עד 250 איש), וכל ערב בפני עצמו הוא ארוע.

האוכל כמו גם מימדי המקום, מוגש במנות נדיבות וגדולות. המבחר כולל סלטים, מוקפצים, איטלקיים, פירות ים ובשרים. בחרנו לנסות קצת מכל תחום, וכאמור גודל המנות גרם ל"קצת" להפוך ל"המון". מהסלטים בחרנו בסלט חם- קר שהינו פתרון מושלם לימים החמים בהם לא מתחשק לאכול דבר ובכל זאת צריך לשבוע. עלים ירוקים ומבחר חסות, מלווים עגבניות שרי, פלפלים קלויים והכי חשוב- גבינת חלומי מטוגנת ברוטב בלסמי- הפכו את הסלט למנה כייפית וטעימה.

מהאיטלקים הלכנו על הספינצ'י, פסטה פנה בשמן זית, עגבניות, בייקון ועלי תרד. מנה משביעה ומיוחדת בזכות שילוב התרד ופרוסות הבייקון והשום. מן הבשרים לקחנו חזה עוף בחרדל מלווה בתפו"א אפוי. הרוטב המלווה, גרגירי חרדל ופלפל גס הוסיף את הטעם הנכון למנה.

השירות במקום הוא בין האדיבים שקיימים, וכשמצרך כמו שירות טוב הופך נכחד, חשוב לציין ולהדגיש זאת. המלצרית המליצה לנו על המנות המיוחדות והמוצלחות יותר וקלעה לטעם. כשעברנו לתחום הקינוחים, בלי לשים לב שניקינו את כל הצלחות העמוסות מתחילת הארוחה, היה קשה להחליט, וכמו שקורה לרוב באזורים המתוקים, מראה עיניים טוב בהרבה ממה שכתוב על הדף. אז נכון שעוגת שוקולד חם בליווי גלידה נשמעת מצויין, אך משהו גרם להתלבטות, ככל שהמושג שוקולד לבן חזר והופיע בשאר הקינוחים.

המלצרית, שלא התעייפה מההתלבטויות שלנו, החליטה להביא את המטבח אלינו, וחזרה עם צלחת הפתעות מאתגרת ועמוסה חברים מתוקים. אבל דווקא הפתרון הזה לא הקל, והביא אותנו ואת המלצרית לבהייה ממושכת ומהורהרת בכל מנה ומנה. עגולי שוקולד לבן, שכבות צבעוניות של מתוק, פירורים וקישוטים, החיים הטובים. לבסוף היא הכריעה עבורנו, שכדאי ללכת עם הרושם הראשוני (טיפ לחיים) ולקחת את עוגת הריבת חלב ושוקולד לבן, שהתגלתה מוצלחת ביותר.

חשוב לדעת שפינות היצירה לילדים שהיו בקיץ שעבר חוזרות למתכונתן, ושהמקום מגיש ארוחות בוקר גם בשבת (פתוח כל יום מ-09:00).
צמודה למסעדה, ממוקמת חנות כלי בית ועתיקות שמאפשרת נדידה לעבר הקניות בין מנה למנה. גם חלקים מריהוט המקום- כמו חלק מהכיסאות המיוחדים, מוצע למכירה, כך שניתן לאכול ולקחת חלקים מהמסעדה הביתה.

המקום לא מותיר אנשים משועממים. פגישות עיוורות בחצר או באיזור ה"סלון", או מפגשים משפחתיים עם הילדים ימצאו בית חם, אוכל טוב ושירות נהדר.
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של טובית נייזר

יאללה טורקיה!
עסקית בסיפוד מרקט
לאן נעלמו שני החטאים?
מה שלום המרפסת?
מחכים לאליהו
איך להפריד מפיות, ומהר.
לזכר ימי הוירוס
חיתוך גזירי ירקות לווק
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר