נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שני ענקי בשר נפגשים

על מסעדת דיאנא המפורסמת מנצרת אין צורך להכביר מילים, וכך גם על רשת ההמבורגרים Black Bar n' Burger. חיבור בין השתיים שנולד במוחם הקודח של השפים והבעלים דוחול ספאדי וצחי בוקששתר, בעלי קילומטרז' מכובד במטבח בכלל ובבשר בפרט, הוביל לייסוד מותג חדש בשם "דיאנא בעיר". הקונספט של הרשת הוא לייצא את התפריט של דיאנא המקורית למקומות נוספים ברחבי הארץ, וקניון G6 ביוקנעם נבחר כנקודה אסטרטגית להקמת מסעדה חדשה ברשת בשל קרבתו לכביש 6. "דיאנה בעיר" מציגה מטבח ערבי מסורתי, זה שהפך את דיאנא בנצרת למקום עלייה לרגל עם חומוס אגדי בווריאציות שונות (20 שקלים), שיפודי טלה על מקל קינמון (25 שקלים) שכבר נכנסו לפנתיאון, שווארמת טלה (45 שקלים) וקינוחים מתוקים עד שחיתות. העיצוב דווקא עדכני בסגנון הפאסט פוד עם שולחנות ישיבה, עמידה וטייק אוויי, ומכוון לעצירה זריזה בדרך לטיול בצפון או בדרך הביתה כשעייפים ורעבים. מעכשיו כבר לא צריך להתברבר בנצרת ולקניון צמוד חניון חינמי, עוד צ'ופר מוערך.

דיאנא בעיר, קניון G6, יקנעם, 04-9937755

שעות פעילות: א'-שבת 10:00-22:30. 

הבולנז'רי מגיע לשוסטר 

רשת בוטיק סנטרל היא העתק נעים ואיכותי של בולנז'רי צרפתי, כזה שמתבקש לנוח בו כמה רגעים על מאפה טרי וקפה כשטרדות היום מעיקות מדי. סניף חדש של הרשת, התשיעי במספר, נפתח בימים אלה ממש במרכז שוסטר ברמת אביב ג', נקודת ציון עבור תושבי השכונה ואורחים מבחוץ. "חיפשנו זמן רב מיקום מרכזי ברמת אביב, שיהיה נוח, נגיש, במרכז עם תנועת קהל ערה ועם אופציה של ישיבה סמוכה לבוטיק, כמו בכל הסניפים שלנו", אומר גור קפלן, מנכ"ל ובעלים. הסניף מציע מגוון קרואסונים ומאפי בוקר טריים, כריכי בוטיק במילויים שונים, עוגות שמרים ובחושות, קישים, פטיפורים ועוגיות מקרון בתפזורת או באריזות בוטיק, וכמובן קפה משובח. ניתן לרכוש את כל המוצרים הביתה או ליהנות מהם על הדרך, בישיבה על ספסלים שפזורים ברחבה הציבורית של המרכז. בין השעות 07:00-18:00 שווה לעצור לדיל קפה קטן ומאפה ב- 17 ₪ או קפה קטן וכריך ב-20 ₪. בכל יום לאחר השעה 18:00 כל המאפים נמכרים במבצע 1+1.

בוטיק סנטרל, סניף שוסטר, אחימאיר 33, תל אביב, 1-700-700-061

שעות פעילות: א'- ה' 07:00 -20:00, ו' 07:00-15:00

טורקי בכוכב 

גם לרמת-שרונים יש נקודת ציון משלהם בקולנוע כוכב המיתולוגי. לאחר כמה ניסיונות לא כל כך מוצלחים, לקחה על עצמה רשת קפה לנדוור את המשימה ופתחה ברחבת הכניסה סניף מושקע, כולל עמדת רכישת כרטיסים ונשנושים להנעמת הצפייה. הסניף משתרע על 250 מטרים רבועים הכוללים חצר וגינה עם בוסתן, זכר לרמת השרון הישנה והכפרית. המבנה, שהוקם בשנת 1947 ושימש בשלב מסוים כביתו של ראש העיר, שופץ בסגנון אותה כפריות עם קירות לבנים ורצפה נוסטלגית בשחור-לבן. התפריט ישראלי עם קריצה איטלקית ומציע ארוחת בוקר מפנקת במיוחד (53 ₪), פוקאצ'ות מתנור לבנים (כ-45 ₪), שקשוקות במחבת ברזל (כ-45 ₪), כריכים מלחמי מחמצת (כ-35 ₪) וכמובן קפה טורקי בכוס קטנה כמו פעם, הסמל המסחרי של הרשת. בקיץ מתכננים הבעלים להציב בחצר מקרן לטובת שידורי ספורט, והנוסטלגיים שביניכם תמיד יכולים לבדוק מתי מקרינים (שוב) את מופע הקולנוע של רוקי. פופקורן אפשר לקנות בבית הקפה אבל אורז, נרות ועיתונים תביאו מהבית.

לנדוור קולנוע כוכב, סוקולוב 95, רמת השרון, 03-8044444

שעות פעילות: א'-ו' 07:00-01:00, שבת 08:00-02:00

איילת וגילי עושים את זכרון

הסמטאות הקטנות של זיכרון יעקב הישנה הן תפאורה לחנויות ובוטיקים, גלריות לאמנות ושאר בתי עסק קטנים וחמודים. המסעדות במושבה, לעומת זאת, גוררות תגובות פושרות בהרבה. לזירה הלא פשוטה הזו נכנסה מסעדת 'איילת וגילי' של איילת ציוני וגילי ליבר, שפית וסולן להקת גאיה, שגם אמון על האירוח. כשתל אביב הרגישה להם חנוקה והחלום לפתוח מסעדה החל לבעור בעצמות הם עזבו את העיר הגדולה ופתחו מקום שמשקף את השורשים הפרטיים, החל ממתכוני הסבתא והאמא התימניות שעברו עיבוד לגרסאות עדכניות ועד השפעה של אוכל בריא וצמחונות כטרנדים. כך ניתן למצוא בתפריט סלט טבולה עם רימונים (10 ₪), סיניה בקר עם טחינה וצנוברים (50 ₪) וקציצות בקר ברוטב עגבניות טריות (50 ₪) ולידם תוספת קינואה עם בצל, כרוב, בזיליקום ושקדים או אורז מלא עם זרעי חמנייה, שקדים וזרעי כוסברה. כל מנה עוברת אין ספור ניסיונות, תיבולים ושיטות הכנה, ורק כשאיילת מרגישה בטוחה בה מספיק היא נכנסת לתפריט. המסעדה מזכירה סלון אינטימי של דודה אהובה, ואם יתמזל מזלכם תגיעו בערב של ג'ם סשן שבו גילי מעלה חומרים חדשים לצד הלהיטים המוכרים של גאיה. כשר.

איילת וגילי, הנדיב 23, זיכרון יעקב, 077-4030455, 052-2562329

שעות פעילות: א'-ה' 10:00 עד אחרון הלקוחות, ו' 09:00- שעה לפני כניסת השבת

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של שרון בן דוד

5 מסעדות בשר אחרות
מתחם שרונה
6 מסעדות חדשות בירושלים
הפתיחות - מסעדות חדשות בתל אביב
חמש מסעדות חדשות בתל אביב - יוני 2014
חמשת הלייט נייט המומלצים בתל אביב
 4 ביולי 2014 - לא על ההמבורגר לבדו
חדשות מרץ מהצלחת-תל אביב
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח