נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בכיכר מילאנו היפה

בתל אביב תמיד יש מקום לבית קפה חדש וטוב, ורצוי בסביבה נעימה שכיף לשבת בה. כיכר מילאנו עונה על דרישות המיקום ומעתה יש בה גם בית קפה חדש, Bacci, בבעלות קבוצת בר היין ג'ונו הסמוך. אותו ריהוט קש שברחבה של ג'ונו נמשך אל הרחבה הצמודה של באצ'י, והחיבור הבלתי אמצעי אל הרחוב מרגיש כמעט כמו באירופה. המטבח מציע תפריט קליל של מאפים וארוחות בוקר עשירות (44 שקלים), סלטים (38 שקלים בממוצע) וכריכים בגרסת שלם או חצי (18 ו-36 שקלים בהתאמה). סוד ההצלחה של המקום, כמו גם של ג'ונו הסמוך ושל בל ואנטואן בדיזינגוף, עוד מקום ששייך לאותם בעלים ונושא די.אן.איי דומה, הוא חומרי גלם טריים ומשובחים ומנות לא מפונפנות מדי. אגף המנות הקטנות מתאים בול לארוחת בוקר מאוחרת קלילה או לקפה עם חברות, ומתוכו אהבנו במיוחד סלק אפוי עם יין לבן, יוגורט כבשים וארוגולה (29 ₪). קפה משובח מתוצרת חברת Diemme האיטלקייה ושירות נעים וקשוב מוסיפים עוד טאץ' לאווירה הנינוחה, כמעט כמו לשבת בחצר של חברים שיודעים לבשל ולארח.   

Bacci  - קפה איטלקי

כיכר מילאנו, דה האז 1, טלפון 03-5449933

שעות פעילות: א'-שבת 10:00-22:30.  

ממאסטר שף למחנה יהודה

אם אתם עוקבים אחר סדרת הריאליטי מאסטר שף, השם אבי לוי ודאי מצלצל מוכר. קציצות בלחם ומנות נוספות שבישל במיומנות ובתנועות עדינות גרמו לצופים להתעלף מול המרקע והעניקו לו לגמרי בזכות את התואר הנכסף. כבר במעמד הזכייה לוי הצהיר על שאיפה לפתוח מסעדה וכעת, כמה חודשים אחרי, החלום הופך למציאות. מסעדת 'המוציא' שלו, בשיתוף איש העסקים רימון יהב, ממוקמת בשולי שוק מחנה יהודה. מעצבי הפנים עמירם כספי וגל עפרה קיבלו לידיים מבנה בן 100 שנה והפכו אותו לבית אוכל חם ולא מתיימר, המשלב בין המסורתי לעדכני. התפריט משלב סגנון בישול ירושלמי אסלי עם מטבח צפון אפריקאי וחומרי גלם מהדוכנים הסמוכים. לפתיחה מוגשת למרכז השולחן פרנה מרוקאית חמה מתוצרת בית לצד חמוצים ומטבלים יחד עם סלטים טריים, ואחריהם מתחיל מצעד של תבשילי פתילייה ומחבת עם טעם, ריח ונשמה של בית: קציצות בולט אלג'יריות ממולאות באורז, דגים מטוגנים ברוטב שרמולה, מעקוד מתפוחי אדמה, ירקות ועשבי תיבול ועוף בחלה, המנה הידועה מעוף צלוי ופרוסות ביצה קשה. כשר.

המוציא - משיח בורכוף 4, ירושלים.

שעות פעילות: א'- ג' 11:00 -20:00, ד'- ה' 11:00 -23:00, ו' 11:00-15:00

הסיר הלוהט מגיע לכיכר רבין

עם הצלחה לא מתווכחים, ומכיוון שמסעדת פויקה ביפו מצליחה כבר לא מעט שנים החליט השף והבעלים אריאל כהן לשכפל את הקונספט. פויקה סטריט בר הוא האח הקטן והפרוע של מסעדת האם, בר בשרים ואלכוהול גברי ומסוקס. התפריט מושתת על נתחי בשר שעברו עישון ארוך ואחריו צלייה מדויקת בפויקה, תהליך שמבטיח מרקם נגיס וריח של ברביקיו כמו במנת קדרת בשר מעושנת בבירה עם ירקות שורש (55 שקלים). תפוחי אדמה מדורה (16 שקלים) הם התוספת האולטימטיבית להשלמת אווירת השטח והתוצאה היא הכול חוץ מאשר מעונבת ומוקפדת. להיפך – החזון של השף מזמין לוותר על סכין ומזלג, לקרוע את הבשר בשיניים, לרדת על צ'ייסר לקינוח ולצאת החוצה בתחושת ניצחון. הקריצה לדרום אפריקה אינה מקרית ולכן זהו אחד המקומות הבודדים בעיר בו ניתן להשיג בילטונג (32 שקלים), בשר מיובש שהולך מצוין עם אלכוהול. בלי שוקונגו, אותו קינוח שוקולד אלמותי, אי אפשר, אך כדאי לנסות גם קראמבל תפוחים בפויקה (32 שקלים כל אחד).    

פויקה סטריט בר

כיכר רבין 8, תל אביב

שעות פעילות: א'-שבת 12:00 עד אחרון הסועדים

לחם ארז מתרחבת 

רשת לחם ארז ממשיכה להתרחב ופותחת שני סניפים חדשים, ברעננה ובשכונת אפקה בצפון תל אביב. הסניפים תוכננו לפי הקונספט החדש של הרשת, עליו חתומים איש העסקים רונן נמני ובת זוגו מיקי טיל: חנות לחם ולצדה מעדנייה מעוצבת המשלימים זה את זה. את התפריט והסגנון הקולינרי עיצב השף הראשי של הרשת אופיר ארבל והוא כולל ארוחות בוקר, סלטים, פסטות וקישים (כ-40 ₪ בממוצע) לצד גבינות ממחלבות בוטיק, קונפיטורות, ממרחים וכמובן לחמים ומאפים. אפשר לקחת הביתה או למשרד וגם לאכול במקום, במתחם ישיבה בחוץ המיועד לעצירה קצרה על קפה וכריך שמבוסס על מוצרי המעדנייה. הסניפים החדשים נפתחו בהשקעה של כמיליון שקלים ועד סוף השנה מתוכננים להיפתח עוד חמישה סניפים בקונספט דומה. 

לחם ארז - אחוזה 104, רעננה; אלתרמן 13, תל אביב

שעות פעילות: א' – ה' 07:00-21:00, ו' 07:00-17:00

מרינה במרינה 

זוכרים את מרינה מהישרדות, האישה והביקיני? לאחר שהאש כבתה ואחרי שסיימה להנחות את "אייל גולן קורא לך (או לך)", אפשר לפגוש אותה במסעדה החדשה השייכת לבעלה, איש העסקים רימון שעשוע. שעשוע ושותפו אילן טריגר (ממייסדי ROCCA לשעבר) פתחו במרינה של הרצליה את NAMOS, שילוב נוצץ של מטבח שף וסושי בר. בראש זירת המטבחים עומד רובי פורטנוי, שף עם רזומה עשיר שעבד במאנטה ריי ובתרווד הוורוד, הקים את קייטרינג פרי הארץ ועל הדרך האכיל שועי עולם מסרקוזי ועד קלינטון. NAMOS, נוף ביוונית ושמו של ריזורט יוקרתי במיקונוס, אכן צופה על נוף פנורמי מרהיב של יאכטות ותרנים דרך קירות שקופים הפונים לים, אך התפריט רחוק מיוון כמרחק כיכר המדינה מכיכר אומוניה המעופשת: אספרגוס טרי עם פטריות צלויות, קרם בצל וגבינת פרמז'ן (48 ₪), קדירת דגים ופירות ים בעגבניות, תפוחי אדמה, אניס, תימין וירקות (110 ₪), לברק שלם אפוי במלח גס ירוק (125 ₪) ופילה לוקוס בפיסטוקים קצוצים עם קרם כרובית, כרובית צלוי, 'מוסקה' של פטריות תרד וגבינה כחולה ברוטב וינגרט עגבניות, לימון כבוש וטוביקו (155 ₪). סושי מאסטר מקצועי חתום על קומבינציות ורולים מרהיבים, ולהשלמת אווירת האלפיון העליון עומד לרשות הלקוחות חניון פרטי עם שירותי Valet חינם.  

nammos   הצדף 1, מועדון היאכטות, הרצליה פיתוח.

טלפון: 09-9511555

שעות פעילות: ראשון – שבת החל מהשעה 19:00 (לאחר תקופת ההרצה המסעדה תיפתח גם בצהריים).

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של שרון בן דוד

5 מסעדות בשר אחרות
מתחם שרונה
6 מסעדות חדשות בירושלים
הפתיחות - מסעדות חדשות בתל אביב
חמש מסעדות חדשות בתל אביב - יוני 2014
חמשת הלייט נייט המומלצים בתל אביב
 4 ביולי 2014 - לא על ההמבורגר לבדו
חדשות מרץ מהצלחת-תל אביב
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח