נגישות
נגישות

חדש במסעדות ברחבי הארץ - 29.12.14

מזג האוויר מתקרר, אך במסעדות חמים ונעים כמו תמיד. בראשון לציון נפתח פנקייק בר באווירת רטרו, ארומה השיקו שירות חדש, מנואלה בזיכרון יצאה עם תפריט חורף, במלון המלך דוד מזמינים לארוחה של פעם בחיים, ועוד חדשות קולינריות במסעדות בכל הארץ

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 29/12/2014, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חוזרים אחורה בזמן
רטרו פנקייק ובר – מסעדה בסגנון דיינר אמריקאי נוסטלגי נפתחה לאחרונה בראשון לציון, ומביאה איתה חוויה חדשה שלוקחת אותנו לאמריקה של שנות ה-50 וה-60. התפריט כולל 11 סוגי פנקייקים מלוחים ו-10 סוגי פנקייקים מתוקים. יש גם ארוחת בוקור ותפריט דיל צהריים שמוגש בין השעות 12:00-17:00 וכולל פנקייק מלוח לבחירה, גזוז של פעם ושתייה חמה במחיר 38 ₪. יש גם דיל אומלט עם אומלט לבחירה, 2 סוגי גבינות, מאפה אישי, גזוז, שתייה חמה, מיני פנקייק מתוק לקינוח ב-44 ₪.
רטרו פנקייק ובר, מזל אליעזר 9, ראשון לציון. 053-9366339

הבא נגילה חורף
מסעדת נגילה הירושלמית היא מסעדת שוק המשלבת מנות צמחוניות/טבעוניות מהמטבח ההודי, הקאריבי והמזרח תיכוני. לאחר תקופת הרצה של מספר חודשים, משיקה בימים אלה תפריט חדש שכולל מנות כמו: קובה במילוי שעועית וסלק במרק אדום – 45 ₪; הקציצות של גילה – קציצות ירקות בליווי יוגורט או טחינה לצד סלט ירוק – 40 ₪; מאפה קאריבי עשוי קמח 70% חיטה מלאה במילוי ירקות שורש בקארי לצד סלט ירוק – 38 ₪, המבורגר טבעוני, ירקות ממולאים באורז ועדשים ועוד.
נגילה, בורוכוף משיח 5, ירושלים. 053-6130919
מסעדת נגילה. צילום: יחסי ציבור 

תפריט חדש במנואלה בזיכרון יעקב
השף והבעלים נדב שרז יצר תפריט איטלקי חדש לחורף שכולל מנות כמו: פורטבלו ופולנטה - פטריות פורטבלו וקוביות פולנטה צרובים, פטרוזיליה, שום ובלסמי מצומצם - 48 ₪; פיצה פטריות לבנה-  מעט שמנת, פטריות שמפיניון  ויער, מוצרלה ופרמז'ן – 60 ₪; פסטה דה זוקה – עם דלורית, שמנת ושבבי קריספי פרמז'ן – 62 ₪ ועוד. בימים ב'-ה' יש ארוחה עסקית שמציעה ארבעה מסלולים לפי מחיר המנה העיקרית. בין 58 ₪ ל-88 ₪.
מנואלה, המייסדים 49, זיכרון יעקב. 053-7105077 
 פסטה פונגי במנואלה. צילום: בועז לביא

מנות מחממות בפטריק'ס
הפטריק'ס, בר-מסעדה אירי עצום בגודלו שממוקם בשדרות רוטשילד בתל אביב, משיק תפריט ספיישלים שכולל ארבע מנות חדשות של השף האורח – ירון קסטנבוים, בנוסף לתפריט הקיים שהותאם על ידי השף אבי נעמני. התפריט החדש כולל: קבב על איולי סחוג, חציל שרוף ועגבניות; נקניקיית עגל ופיסטוק, תפוחי אדמה וכרוב כבוש; תבשיל שפונדרת בקר במעטה בצק עלים פריך; פיש אנד צ'יפס בבלילת בירה.
פטריק'ס, שדרות רוטשילד 39, תל אביב. 053-9367831
 נקניקיית עגל בפטריקס. צילום: יחסי ציבור

ארומה אמריקה סטייל
רשת ארומה ישראל השיקה בסניף צומת טמרה את 'ארומה Drive' - שירות חדש להזמנת אוכל ושתייה בלי צורך לצאת מהמכונית. בהמשך יתרחב ארומה Drive לסניפים נוספים ברחבי הארץ.
>> לכל סניפי ארומה

20 ₪ לכל מנה
"חורף חם", פסטיבל האוכל של רחובות חוזר גם השנה ומציע מבחר מנות ב-20 ₪. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 7-13/12/14 במרכז הקניות והבילוי "מטרו-מול" ברחובות. ומי ישתתף? בר התחנה מציע את מנת המבורגר הבית, מסעדת הבשרים איגנס בר מציעה את נקניגנס – מיקס נקניקיות הבית, המסעדה האסייתית שוסה מציעה את מנת הטופו פרייד רייס, רולדין מציע את מנת הפסטה פנה פרימוורה, דומינוס מציעה פיצה אישית.
מרכז קניות מטרו מול, אופנהיימר 2, רחובות.

אוכלים בזוג באלמרסא
מסעדת אלמרסא בעכו יוצאת עם תפריט זוגי שמוצע במחיר 260 ₪ לזוג. בתפריט שלוש מנות ראשונות מבין חמש, ביניהן: צדפות מוקרמות בגבינת פרמז'ן, סביצה דג ים עם קרם חציל שרוף, לימון כבוש וביצי טוביקו, אנשובי עכאווי על ברוסקטת פלפלים. שתי עיקריות לבחירה ביניהן: פילה דג ברמונדי עשוי בגריל על מצע פריקי לימונית ועשבי תיבול, סינייה של דג מוסר עם טחינה, כרובית וקוביות תפו"א, שרימפס אלמרסא, שמן זית, לימון, חריף וכוסברה. הארוחה תלווה בשתייה קלה. לקינוח כנאפה הבית זוגי ושתייה חמה. תפריט נוסף מוצע במחיר 360 ₪ לזוג ומלווה בכוסות יין או בירה. בין המנות: סלט תמנון עם שומר, ערק, תרד ערבי ולימון, קוקי סאן ז'אק עם קרם בטטה ושמן צ'ילי, וצדפות מוקרמות בגבינת פרמז'ן. ארבע מנות עיקריות לבחירה מבין שש ביניהן: פילה לברק עם קרם כרובית, לימון כבוש ולובייה מוקפצת, פילה לוקוס עם קרם ארטישוק ירושלמי ותפו"א אפוי, פילה בקר ברוטב שמנת וגבינת גרוגונזולה עם פירה בגבינת פרמז'ן. לקינוח: כנאפה הבית זוגי ושתייה חמה.
אלמרסא, נמל הדייגים עכו. 053-9438661

סביצ'ה דג ים באלמרסא. צילום: יפית בשבקין
חוויה קולינרית במלון המלך דוד
דוד ביטון, שף מסעדת La Regence במלון המלך דוד ירושלים מארח את הקונדיטור ערן שוורצברד לארוחה מיוחדת. במסגרת שיתוף הפעולה, השפים יצרו ארוחה חד פעמית במסגרתה יוצע תפריט מיוחד. בין המנות: חלמון שליו כבוש בסוכר עם פחם ירקות, מח עצם שורשים לבנים ובקר קריספי, לוקוס מעמקים עם כרישה בגריל, קנלוני שום שחור ברווז קונפי וגזר מעושן, סלק פטל וסורבה תות שדה ועוד. הארוחה תכלול 4 מנות פתיחה, 6 מנות עיקריות ו-2 קינוחים לכל סועד. יום רביעי ה-31.12.14 החל מהשעה 19:00. המחיר: 590 ₪ לסועד, כולל יין מבעבע בפתיחה וכוס קוקטייל.
לה רג'נס, מלון המלך דוד, המלך דוד 23, ירושלים. 053-9444152
קנלוני שום שחור במסעדת לה רג'נס. צילום: יורם אשהיים


תמונה בראש העמוד: רטרו בר ופנקייק. צילום: מיטל סולומון
תמונה בעמוד הבית: מסעדת אלמרסא. צילום: יפית בשבקין

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום