נגישות
נגישות

מקבץ חדשות קולינריות - 13.3.16

הסצנה הקולינרית פורחת עם בוא האביב, והאירועים רבים: ארוחות בשר מיוחדות ב-NG; תמר כהן-צדק עם מקום חדש; מפגשי מיקסולוגים; תפריטים חדשים ועוד חדשות קולינריות במסעדות ובתי קפה בכל הארץ

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 14/03/2016, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בורגר סאלון מגיעה לראשון לציון
רשת בורגר סאלון פתחה את הסניף השישי שלה בראשון לציון (תחנת דלק פז נחלת יהודה) בהשקעה של כמיליון שקלים. לרשת יש סניפים בטבעון, זיכרון יעקב, חיפה, יקום ורמת השרון. הסגנון – דיינר אמריקאי קאובוי סטייל, והבשר נטחן במקום ונצלה כשהוא טרי, ולא עבר הקפאה. בנוסף, מנות כמו סלופי ג'ו וסלופי עוף, קציצות טבעוניות ועוד. פתוח בכל ימות השבוע.

פופ אפ לנצח
מסעדת מיס קפלן הטבעונית נפתחה במתחם שרונה בחודש דצמבר על ידי אורי שביט, והיתה אמורה לפעול כשלושה חודשים, אך הביקוש הכריע והמקום ימשיך לעבוד לשמחתם של הסועדים.

ארוחות Farm To Table  ב-NG
מסעדת NG בנווה צדק מגישה לראשונה בישראל ארוחות FARM TO TABLE  ישירות מהמגדלים המובחרים ביותר. בכל ארוחת farm to table  יוגשו מגוון מנות שכולן מתבססות על פרה מיוחדת מזנים כמו שרולה, סימנטל, בלדי מעורב, סימפורד, אשר לה יוקדש הערב. הפרות המובחרות ניזונו מהמזון המובחר ביותר- עשב ברמת הגולן, בלוטים, ירקות ועוד. הנתחים יושנו בטכניקת 21 DAYS DRY AGED.  בתפריט הארוחה : נקניקייה; קולד קאט; רוסט של כף בציפוי תבלינים; ביף בורגניון עם פטריות;  ניו יורק – סינטה על עצם. מחיר- 250 שקלים לסועד בארוחה זוגית, כולל 2 כוסות יין ואפוגטו לקינוח. משעה 18:00 ועד 01:00. התאריכים הקרובים: 14.3 – פרת באלדי בת 4 מעורב בראמה. 21.3 – פרת סימפורד סימנטל מעורבת הרפורד. 28.3 – פרת שרולה בת 12. 
ארוחות farm to table NG. צילום: רונן מלחן
תמר כהן-צדק חוזרת
אחרי שסגרה את קוצ'ינה תמר, חוזרת תמר כהן-צדק עם הס 4 - בית קפה ומטבח בחיבור שבין אלנבי והס בתל אביב. בתפריט: ארוחות בוקר, ארוחות צהריים, מנות קלילות כמו כריכים, מרקים וצלי בקר, וגם כמה ממנות הדגל האהובות של קוצ'ינה תמר כמו הבודינו פרמז'ן והסקלופיני שפצלה. אווירה שכונתית וחמימה מובטחת. קיימת אפשרות ל- Take Away.
הס 4. צילום: דוד סקורי
סוף שבוע קולינרי בבית שלום
שף איל לביא (לשעבר מסעדות רוקח) מתארח במטבחו של שף מוסטפא סלילי במסעדת בית שלום במטולה לשלושה ימים של ארוחות מיוחדות וסיורים קולינריים, בתאריכים 17-19 במרץ. בתוכנית, בין היתר: ערב טאפאסים גלילי, ארוחת פאייה וקדירות ועוד. עלות לארוחה בלבד, ללא לינה ופעילויות, 250 שקלים לסועד, כולל כוס יין רוזה. לפרטים על כל פעילויות הסופשבוע יש לפנות לבית שלום.
מפגש שפים בבית שלום. צילום: יחסי ציבור
טייגר לילי חוגגת שלוש
חגיגת יום הולדת 3 במסעדות טייגר לילי עם 3 הספיישליים האהובים בכל הזמנים, כוס אלכוהול ב-13 שקלים ובקבוק ב-50 שקלים בלבד. בין מנות הספיישל שיוצעו בערב: מיני מו יואנג - צלעות קטנות של ספריבס לבן מוקפצות עם שאלוט, פאק צ'וי וכוסברה, ברוטב מתקתק חריף (42 שקלים) צלעות ספריבס עם שאלוט (42 שקלים) ועוד.
טייגר לילי. צילום: דניאל לילה
מאיר אדוני מארח
השף מאיר אדוני יארח ב-14-16/3/16 מאחורי הבר במזללה את הסטאר מיקסולוג של רומא – עמנואל ברוקטלי, לקוקטיילים חדשים ומיוחדים.

בינדלה חוגגת שנתיים
Bindella Osteria & Bar במונטיפיורי בתל אביב חוגגת שנתיים של אוכל איטלקי עכשווי בשני ערבי טעימות מיוחדים מאת השף יורם ניצן, שייערכו בימים א'-ב' 13-14/3. ארוחת הטעימות תכלול חמש מנות: פרושוטו די פארמה (ארטישוק, דלעת מוטרדה וארוגולה), קרפצ'יו לוקוס (ספומה חזות, יוגורט ווינגרט גזר פיקנטי), לובסטר מינסטרונה (גזרים צבעוניים, כרישה שרופה ושומר צלוי) ועוד. המחיר: 450 שקלים לסועד.

JAPAN JAPAN מגיעה לגבעת שמואל
בסוף השבוע האחרון נפתח סניף הזיכיון החדש של רשת המזון האסייתית JAPAN JAPAN בגבעת שמואל. הסניף החדש עוצב בקפידה ובתפריט יופיעו המנות המוכרות של הרשת, ביניהן : המנה הקוריאנית - אטריות אודון (חיטה) עם נתחי אנטריקוט, פטריות שמפניון פטריות פורטובלו, כרוב, פטריות שיטאקה ברוטב שימאג'י; סאקה טריאקי - פילה סלמון בגריל מוברש בטריאקי, שעועית ירוקה, בצל ירוק, אספרגוס ונבטים מוקפצים ברוטב טריאקי על אורז לבן מאודה. הסניף החדש כשר למהדרין.

לה אוטרה משיקה תפריט חדש
לה אוטרה - בר מסעדה באווירה מקסיקנית קאריבית (בבעלות המגה מיקסולוגים בר שירה, דרור אלטוביץ וגלעד לבנה מהאימפריאל ושותפתם מלי לב) משיק תפריט חדש עם מנות כמו סשימי דג ים על קרם אבוקדו ובצל סגול, קרמבולה, צ'ילי ושמן שקדים (52 שקלים); סביצ'ה אדום של דג ים, לצ'ה דה טיגרה, אבוקדו, צנונית וזרעי קמומיל (54 שקלים); טרטר בקר עם גוואקמולה, בצל חרוך וסלסה רוחה (58 שקלים) ועוד. הירקון 66, תל אביב.
לה אוטרה. צילום: יחסי ציבור
אוגיז לוינסקי
בר האוכל אוגיז הוא מקום חדש בשוק לוינסקי, שהתמקם בפינה ברחוב מרחביה. התפריט נשען ברובו על הסגנון האמריקאי מודרני. לצד המנות הקבועות יש ספיישלים מהמטבח המקסיקני או האירופאי. בין המנות: סלופי ג'ו (44 שקלים); פיש&צ'יפס (48 שקלים) ועוד.
אוגיז. צילום: מישל יבור
יום הולדת 6 למסעדת Social Club
פסטיבל יום הולדת של שלושה ימים - 14-16/3/2016 לסושיאל קלאב עם מנות ספיישל, יום הולדת של יריב מלילי מבית תאילנדי, קוקטיילים  של המיקסולוגית הניו יורקית אריין ריס מבר Death & Co, די.ג'יי ועוד. מנות הספיישל של בית תאילנדי יוגשו בנוסף לתפריט המקום.
סושיאל קלאב. צילום: בן יוסטר
תפריט חדש ברשת קפה נטו
מנות חדשות בתפריט של קפה נטו. סלט ניסואז' של פעם (52 שקלים); פסטה פסטו סלק (44 שקלים); קאסדייה מקסיקנית (39 שקלים); קינוח תותי פרוטי בטעם של פעם (15 שקלים) ועוד.

מפגש מיקסולוגים במלגו ומלבר
ביום שני, ה-14/3/16, יתקיים במסעדת מלגו ומלבר מפגש עם המיקסולוגים בר שירה וגלעד לבנת מבעלי האימפריאל ולה אוטרה שיגיעו לשקשק קוקטיילים במלגו ומלבר. לכבוד הערב יודש תפריט מיוחד עם מנות כמו פיצה אווז מעושן ומוצרלה (50 שקלים); אויסטרים עם סורבה בזיליקום ולימון על קרח גרוס (31 שקלים); סקאלופ על קרם בצל ירוק עם כרוב ניצנים ואפונת גינה (72 שקלים) ועוד. 

תמונה בראש העמוד: בורגר סאלון. צילום: נטע כהן
תמונה חיצונית: לה אוטרה. צילום: יחסי ציבור

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום