נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אם בחרתם לערוך הרמת כוסית מצומצמת ואם החלטתם לשתף את כל מי שנמצא בסביבה, כדאי שתדעו איך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. ומה טוב יותר מלעשות דבר מה בעצמך? לתת למישהו אחר לעשות זאת כמובן. רצוי מקצוען.

אז אם עוד לא נחשפתם לגל האדיר של מסעדות הפותחות את שעריהן לאירועים עסקיים כמו גם אירועים פרטיים בדיוק עבור תקופה זו של החגים, כנראה שאתם צריכים להמשיך לקרוא.

מילה טובה
כבר התברר מזמן שעולם המסעדנות טומן בחובו יותר משנגלה לעין וכשמדובר בארגון אירוע הכולל שתייה, אוכל טוב ואווירה, המסעדות הן בדיוק המקום האידיאלי לערוך אירוע מכל סוג שהוא. כן, גם הרמות כוסית.

אז מה היה לנו?
מסעדת Medzzo על שני סניפיה בהרצליה ובהוד השרון תשמח לארח אתכם באחד מעשרות החללים המיועדים לאירועים פרטיים. בשני הסניפים ניתן להשתמש בחדר פרטי שיכול להכיל בין 25-80 איש (תלוי בסניף) כשהוא מצויד בכל הדרוש לאירוע מסוגנן ומשמח. כמו כן, תוכלו לבחור באחד החללים הגדולים יותר, אשר ייסגרו במיוחד עבורכם. בכל מקרה תציב לימינכם מנהל אירועים מומחה, שישמח לעזור לכם להרכיב את התפריט המושלם לאירוע המבוקש.

מסעדת ג'ויה הוסיפה לאחרונה סניף יפהפה בסינמטק תל אביב, שפרט לעיצוב שובה הלב והעין, תוכלו למצוא בו גם חדר VIP המותאם ל-27 איש וממוקם בקומה השנייה של המסעדה. ניתן כמובן להזמין לאירוע אוכל מהתפריט הרגיל או לסגור תפריט מיוחד של מנות קטנות. בסניף שברמת החייל ניתן אף לערוך אירועים במרפסת (עד 40 איש) או לסגור את המסעדה כולה כך שתוכל להכיל 130 איש. אם תעדיפו לערוך את הרמת הכוסית במגרש הביתי, כל אחד מסניפי ג'ויה ישמח לסייע לכם במגשי אירוח ממיטב מנות הרשת.

קרוב לבית
כמובן שכל זאת לא סותר ואפילו מחזק גם את אלו המעדיפים לקיים את הרמת הכוסית בצורה במסורתית בין כותלי המשרד, כשבקלות תוכלו היום לפרגן לעובדים בצו'פר כזה אחר מעבר לתלושים/ מגהצים/ אוהל שבחרתם להעניק להם השנה.

זיו מנור לדוגמא מציע לפלפל את האווירה עם מופעי חוויה המתמקדים באלכוהול, במסגרתם לומד הקהל להכין קוקטיילים, מקבל טיפים לאירוח לקראת החג ולוקח חלק בשאלונים נושאי פרסים על עולם האלכוהול והיין. המדריכים תורמים לאווירה ההומוריסטית, שתהפוך להיות משעשעת עוד יותר עם התקדמות ההפעלה וקצב השתייה של המשתתפים. בין היתר ילמדו עובדיכם להכין קוקטיילים מיוחדים לראש השנה, על בסיס רימונים, תפוחים ודבש.

הרמת כוסית היא כמובן גם הזדמנות מצוינת ליצירת אווירה משועשעת וקצת פחות רשמית בין העובדים, במיוחד אם תבחרו למלא את הכוסית באלכוהול. במקרה כזה, סביר להניח שההיענות לקריוקי תהיה גדולה מבשגרה. חברת אמיגוס לדוגמא המתמחה בהפקת אירועי קריוקי לפרטיים וחברות  ישמחו לתכנן איתכם אירוע בלתי נשכח.

לסיכום, גם אם תבחרו לחגוג בחוץ במסעדה, במשרד באווירה משועשעת או בחצר ביתו של אחד העובדים - האפשרויות בלתי מוגבלות. אז הניחו לרגע את ההתעסקות היום יומית וברכו שתהה זו שנה של הזדמנויות והצלחה, נושאת פרי ומתוקה כדבש.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מנה של קפה גרג בנמל (צילום: אלעד גוטמן)
סופיצה: השכונתית הכי שמחה בתל אביב
אוכלים בג'אבה בתל אביב
דוגמים את המטבח הגרוזיני בראצ'ה
מסעדת שמוליק כהן: אוכל משובח משנת 1936
מזרח אירופה בישראל: פראג הקטנה
סואי סושי: הסניף החדש בלונדון מיניסטור
ארוחה בלתי נשכחת במסעדת המייסדים 16
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת