נגישות
נגישות

הכירו את השף שמכין לכם ארוחת טעימות אישית

מתי בפעם האחרונה הגעתם למסעדה, בלי לדעת מה אתם הולכים לאכול? ובכן, כשהשף הוא ניר מסיקה, תצטרכו פשוט לסמוך עליו שיוביל אתכם דרך חוויה קולינרית שלמה

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 22/01/2023, 12:08 תאריך עדכון: 23/01/2023, 11:11
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ניר מסיקה הוא שף שאוהב לקחת סיכונים, להתפרע, לפרוץ את המוסכמות ולאתגר את הקהל שלו. תמנע שלו בניו יורק היתה מסעדה סופר מצליחה שזכתה בפרסים, באהדת הקהל ובשבחי המבקרים. אבל בשיא ההצלחה נולדה לניר תינוקת, ובצירוף מקרים מדהים הוא גם קיבל הצעה לחזור לארץ, ולהחליף את יוסי שטרית במשיה.

אבל בחיים כמו בחיים, לא תמיד אנחנו יכולים להגשים את כל החלומות שלנו ולפעמים המציאות מתערבת לנו ברגל גסה - ושלושה חודשים לאחר שחזר, יחד עם משפחתו הצעירה, הגיעה אלינו הקורונה וכל המסעדות נסגרו.

ניר ישב בבית שלושה חודשים, וכל הזמן הזה הראש שלו עבד. הוא תכנן תפריטים, טעמים, שילובים. הוא דמיין את המסעדה הבאה שלו, ואת האוכל. את הנראות, את התחושה, את היין שילווה כל ביס. את התוצאה של כל זה אתם יכולים לראות, וגם לטעום, במסעדה החדשה שלו – תמנע.

הקונספט של המסעדה הוא חלק מהחזון של מסיקה, שמכוון לחוויית אירוח כוללת, שלמה ומרגשת. הוא לא מעוניין שתזמינו מנות מהתפריט ותרכיבו לבד את הערב שלכם. לא לא. ניר תפר לכם קונספט של ערב שלם, כשכל מנה מספרת סיפור בקצב שלה ובהתאם לשעה, לעונה ולמצב הרוח.

 השף יפתיע אתכם. צילום: מסעדת תמנע

ארוחת הטעימות עולה 395 ₪, והיא כוללת שמונה מנות מוקפדות מאוד, ומים מינרליים או מים מוגזים. חשוב לציין:  למסעדת תמנע אין תפריט, ואתם לא יודעים מה אתם אמורים לקבל. ניר מוביל אתכם דרך קולינרית שהוא המציא, מלווה במוזיקה שהוא בחר לכם, ובהמלצות על יין שמתאים למנה. עבור ישראלים, שמתקשים לשחרר את השליטה זה אולי קצת קשה – בכל זאת הם צריכים לסמוך על השף שלהם שיבחר עבורם – אבל מדובר בקונספט מרגש ומסעיר, במיוחד שכל מנה יותר טעימה מקודמתה.

 אוכל מעודן ופראי. צילום: מסעדת תמנע 

ישנם שני מסלולי ארוחת טעימות בעלות שונה:

ארוחת טעימות מלאה הכוללת 8 מנות לכל סועד: מנות פתיחה, מנות ראשונות, מנות ביניים, מנה עיקרית, מרענן חך וקינוח. המסלול הזה עולה 395 ₪ וכולל כאמור גם מים מינרליים.

ארוחת טעימות מקוצרת מציעה 5 מנות לכל סועד – מנת פתיחה, 3 מנות ראשונות ומנה עיקרית. עלותה 295 ₪.

המטבח מתאים את עצמו לכל סועד, הן מבחינת העדפות קולינריות והן מבחינת רגישויות, כך שהתחושה היא לגמרי ארוחה של שף פרטי שהוכנה במיוחד עבורכם. לדוגמא, אם אתם לא אוהבים פירות ים, הארוחה שלכם לא תכלול פירות ים. כמו כן, תוכלו להזמין מראש ארוחה כשרה, ללא גלוטן, טבעונית – וכן הלאה. התשאול וההתאמה מתבצעים לפני שאתם מגיעים, בשלב הזמנת השולחן, ולכן חשוב להיות מפוקסים ולבחור מראש במסלול הרצוי (למשל, ללא גלוטן או ללא בשר לבן) לכם ולאורחים הנוספים.

אם אתם מתכננים להזמין שולחן (וכדאי לכם מאוד לעשות זאת), שימו לב שארוחת הטעימות המלאה (שמונה מנות) מוגשת עד השעה 21:30  - ואילו ארוחת הטעימות המקוצרת (חמש מנות) מוגשת עד השעה 22:00.

תמנע. רחוב לילינבלום 24  תל אביב-יפו 053-7105290

שעות וימי פתיחה:

א'-ה' 18:45-23:30

ו' 11:30-14:30

ש' 18:45-23:30

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תמנע בתל אביב
053-7105290

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום