נגישות
נגישות

"שיפודי הכרם" בשכונת כרם התימנים – לא רק לקרניבורים

אתם אולי עוד לא יודעים, אך כשאתם חושבים על מנות גריל קלאסיות, טעמים ביתיים ואירוח בקונספט "פותחים שולחן", אתם חושבים על ארוחת בשרים ב"שיפודי הכרם" – מסעדת גריל בתל אביב. בחורף ובקיץ, בצוהרי היום ולאחר השקיעה, המסעדה הממוקמת בדרום-מרכז העיר

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 22/08/2022, 8:06
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שלא כמו כרם התימנים הוותיקה, מסעדת הגריל נפתחה לפני פחות משנה. בימים אלו מושק תפריטה החדש, שנותן סיבה נוספת לתת גיחה לשכונה הקסומה. "שיפודי הכרם" היא המקום לפתוח בו שולחן עם פתיחים מגוונים, שפע סלטים ומנות בשריות, כאשר כל השיפודים – מהפרגית (34 שקלים) ועד שיפוד אדום (48 שקלים), עשויים על גריל פחמים אמיתי המשפיע על הארומה, עושר הטעמים והמרקם של הבשרים. בתמורה ל-32 שקלים נוספים לסועד, ניתן להעשיר את הארוחה בפלטה נדיבה המורכבת מ-12 סוגי סלטים טריים.

מלבד השיפודים, מוצעות מנות נוספות כדוגמת צלעות כבש ואנטרקוט מיושן, כאשר אחת ממנות הדגל של המקום היא הקציצות של דויד (40 שקלים) המוכנות לפי מתכון סודי. בנוסף, בתפריט החדש של "שיפודי הכרם" תמצאו גם שלושה סוגים שונים של פלטות בשרים המתאימות לחלוקה: פלטה זוגית (149 שקלים), פלטה משפחתית לארבעה סועדים (299 שקלים) ופלטת פינוקים VIP (399 שקלים).

שיפודי הכרם. צילום: דרור ורשבסקי

שיפודי הכרם" גם הטבעונים נהנים

למרות שהמסעדה מתוארת כגריל בשרים, תפריטה כולל שפע אפשרויות צמחוניות וטבעוניות. מעבר למגוון הסלטים הטריים המוכנים בכל בוקר מחדש, דואגים להשביע את הטבעוניים שבחבורה גם עם שווארמה מן הצומח. את המנה הטבעונית מכינים באזור מופרד מהבשר, ואף ניתן להזמינה בשילוב עם חומוס (44 שקלים). גם את המאכל הצפון-אפריקאי האהוב – קוסקוס, תמצאו כאן על בסיס מרכיבים מן הצומח בלבד.

עסקית צוהריים טעימה, משביעה ומשתלמת

בכל יום בשבוע ועד השעה 16:00, "שיפודי הכרם" מוציאים אתכם להפסקת צוהריים משביעה ומשתלמת במיוחד. העסקיות מתומחרות החל מ-55 שקלים וכוללות שיפודים לבחירה – מקבב ועד אנטרקוט, ומוגשות עם תוספת, זיתים, חמוצים, רוטב סלסלה ופיתות.

שיפודי הכרם. צילום: דרור ורשבסקי

אז מה אוכלים לארוחת שישי? כן, בדיוק את מה שאתם חושבים

אוהבים את ארוחות ערב שישי אך פחות את ההכנות לקראתן? תשמחו לדעת שאת חוויית "שיפודי הכרם" – מסעדת גריל בתל אביב, תוכלו לחוות גם בסוף השבוע בבית עם בני המשפחה והחברים. המסעדה מוכרת את מגוון סלטי הבית במשקל, ובהזמנה מראש אף ניתן להזמין ארוחות שלמות. על המתכונים המעולים וההכנות – "שיפודי הכרם". על ההגשה לשולחן והכלת המחמאות? אתם!

יוצאים לטיול קבוצתי בתל אביב? הבטיחו חוויה קולינארית עשירה!

כרם התימנים נחשב לאחד הספוטים הנחשקים והמסקרנים ביותר בעיר תל אביב. מכאן, שקבוצות מטיילים רבות – מהארץ ומהעולם, מגיעות לביקור בשכונה שגילה גדול יותר מגילה של המדינה (שכונת כרם התימנים נוסדה לפני כ-116 שנים, בשנת 1906). במידה שאתם צפויים לטייל בה בקרוב במסגרת קבוצה, דעו כי המסעדה ערוכה לאירוח עד כ-55 סועדים ומציעה תפריט מותאם ומשתלם לקבוצות.

שיפודי הכרם. צילום: דרור ורשבסקי

"שיפודי הכרם", נחליאל 28, תל אביב

ימים ושעות פתיחה: ראשון עד חמישי – 11:00-23:00

טלפון: 053-4905121

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום