נגישות
נגישות

התחנה שתמיד כדאי לעצור בה: "איטלקיה בתחנה"

בימים אלו חוגגת "איטלקיה בתחנה" - מסעדה איטלקית במתחם התחנה, 12 שנות פעילות. כשמנסים לפענח את סוד קסמה מגלים את הפסטות הטריות, המיקום המרכזי והסיפור הקסום של המסעדה

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 08/06/2022, 20:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

המסעדה ממוקמת בלב ליבו של מתחם התחנה התוסס בתל אביב, בין שכונת נווה צדק ליפו. החוויה האיטלקית הנרקחת ב"איטלקיה בתחנה" נשענת על מטעמי המטבח הססגוני, אך לא רק עליהם. המסעדה נמצאת בפיאצה המרכזית של המתחם, השופעת קצב ואווירה המזכירים את אלו שבערים האיטלקיות האייקוניות – מפירנצה ועד רומא.

"המתחם הינו טמפלרי-היסטורי לשימור, וכך גם מבנה המסעדה שלנו", מספר לנו אמיר מרקוביץ', מי שפתח את המסעדה ב-2010 וכיום מנהל אותה. "כל מה שהוספנו למסעדה והעניק לה את זהותה הייחודית, בוצע בכפוף לתנאי השימור", הוא מספר לנו. "המרפסת שלנו יושבת ממש על הפיאצה הרחבה, כך שלקוחותינו המתארחים בה זוכים לחוויה בטעם איטלקי המעוצבת על ידי האוכל והאווירה", הוא מוסיף.

צילום: אסף קראלה

דעו כי ב"איטלקיה בתחנה" חוגגים גם אירועי בוטיק קטנים בניחוח איטלקי. החלק הפנימי של המסעדה מותאם לאירוח 50 אנשים, ובשתי המרפסות שופעות הצמחייה והפרחים יכולים להתארח 100 נוספים.

פסטות טריות, בצק עבודת יד: איטליה במיטבה

אמיר מספר לנו שהקהל של המסעדה מגוון – מתיירים מזדמנים, דרך משפחות עם ילדים ועד לקוחות קבועים, ואין זה מפתיע כשמדובר על מסעדה הנאמנה למסורת המרגשת ולמטבח האהוב. ב"איטלקיה בתחנה" - מסעדה איטלקית במתחם התחנה, כל הפסטות טריות ואת הבצק המשמש להכנת הפוקאצ'ות והפיצות מכינים במקום. אז איך נשמעות לכם מנה של פטוצ'יני קרבונרה (90 שקלים) עם בייקון, שמנת, חלמון וגבינת פרמז'ן או פיצה טריפונגי (88 שקלים) עם גבינות מסקרפונה ומוצרלה, שלושה סוגי פטריות וכמהין לבנות?

בנוסף לאלו, מוצעים שפע פתיחים שילחינו עבורכם מלודיה איטלקית מנצחת, ביניהם: קלמארי מלנזאנה (57 שקלים) המוקפץ עם שום, עגבניות מיובשות, בצל ויין לבן ומוגש על חציל קלוי, ואיך לא - גבינת בוראטה (65 שקלים) המוגשת עם רוטב פסטו, עגבניות שרי, ארטישוק ובלסמי מצומצם.

תפריט הקינוחים לא נשאר רק במחוזותיה של איטליה, אלא קורץ גם לאחרים עם עוגת הקטיפה האדומה האמריקאית – רד וולווט (46 שקלים), וכך גם עם קרם הברולה הצרפתי (50 שקלים) העשוי משתי שכבות חצי קפואות בטעמי וניל ופיסטוק. אלו ביניכם המשתוקקים לקינוח איטלקי מסורתי, מוזמנים להתענג על טרימיסו (45 שקלים) על בסיס ביסקוויטים, אספרסו ומוס גבינת מסקרפונה.

צילום: אסף קראלה

איטלקיה בתחנה, מתחם התחנה, תל אביב. 053-429-3949

ימים ושעות פתיחה: ראשון עד שבת – 10:00-22:00

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום