נגישות
נגישות

לכבוד יום הבננה: קינוחים שיעשו לכם את הקיץ

הידעתם כי הבננה בעלות סגולות ייחודיות ומעבר להיותה פצצת אנרגיה מרוכזת, היא יכולה להקל עליכם בהפגת תחושות מתח ודיכאון? לכבוד יום הבננה שיחול בתאריך 27/8, יצאנו לחגוג עם שלל קינוחי קיץ מרעננים

המלצות קולינריות המסעדות של rest
יניב יוסיף אור
יניב יוסיף אור
תאריך פרסום: 24/08/2021, 7:59
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מחקר אמריקאי, מהמאה הקודמת, קבע כי הבננה עוזרת להפחית דיכאון ואנשים שסבלו מכך, ואכלו בננות, מצב רוחם השתפר באופן משמעותי. מה הסיבה לכך ולמה אנחנו דואגים לספר לכם את זה? משתי סיבות. הראשונה היא שהבננה מכילה טריפטופן, חומר שגורם לגוף שלנו להעלות את מצב הרוח. הסיבה השנייה היא פשוטה יותר: יום הבננה שיחול בתאריך 27/8 וזאת יופי של סיבה להציג בפניכם את קינוחי פירות הקיץ המובילים בארץ, שתמצאו במקומות ייחודיים בלבד. אתם מוכנים? היום הצהוב שלכם יוצא לדרך כבר עכשיו.

באביס

יש אנשים שחייבים שהקינוח שלהם יהיה עמוס בטעמים מגוונים של פירות ומסעדת באביס באשדוד היא בדיוק מה שהם מחפשים. בין שלל הקינוחים שתוכלו למצוא בעיר הנמל יש כמובן את השוקולדים השונים, כמו קרם ברולה או פחזניות אבל אם כבר בניתם על יום הבננה הבינלאומי, כדאי שתזמינו את פלטת פירות העונה שתגיע אליכם לשולחן על מגש שכולו גדוש בפירות קיץ טריים ומרעננים.

אגב, במסעדת באביס ישמחו גם להציע לכם מבחר בשרים משובחים, דגים טריים, מנות טעימות לצד תוספות אהובות ולסיום להגיש לכם קינוח שישאיר לכם טעם של עוד.

באביס, הנביאים 3, אשדוד 053-9344954

סוהו

אחת הקטגוריות האהובות עלינו במסעדה האסייתית בראשון לציון היא קטגוריית ה''קינוחים''. מדובר בקטגוריה המכילה שלל קינוחים מטריפים בווריאציות שונות ומקוריות שתמצאו רק בסוהו. עם השנים גם הבנו כי פירות מסתדרים נהדר עם בצק, קינוחי גבינה, עוגיות וגם כרוטב לסלט כמובן.

אז אם אתם בונים על סיומת מתוקה ורעננה לארוחה שלכם, תרשו לנו להציג בפניכם את אחד הקינוחים המרנינים של ה''סוהו'' שקולע בול ליום הבננה הבינלאומי: פרמידת קרם ברולה ברוטב בננות וקרמל חם שניגר בצדדים, משל היה מפל בהרי האלפים.

סוהו, משה בקר 15, ראשון לציון 053-6111168

עוגה-ל-בלה קינוחים ועוגות

כשהמעלות בחוץ הולכות רק בכיוון אחד, אין טוב יותר מאשר קערת פירות צוננת או איזה קינוח שמבוסס על פירות הדר, כשהבננה מבצבצת מעל כולם. הכירו את ''עוגה-ל-בלה קינוחים ועוגות'',  קונדיטוריה קטנה המייצרת עוגות, קינוחים, קישים, מקרונים, פחזניות, סופגניות ועוד, כאשר הכל באיכות מעולה בעבודת יד וללא חומרים משמרים.

הקונדיטוריה מאפשרת כמובן ישיבה במקום שמהווה סוג של אתנחתא ממירוץ החיים הבלתי נגמר ואם בחרתם לחגוג יום הבננה עם הפרי האהוב עליכם, אתם לחלוטין תמצאו שם את קינוח שתואם את הציפיות שלכם: מאפינס בננות וטופי קוקוס טבעוני וסופר-עסיסי, שאפשר להלביש עליו תוספות אחרות גם, כמו למשל אגוזים, שוקולד צ'יפס, פירות יער טריים ועוד.

עוגה-ל-בלה קינוחים ועוגות, ברקן,  052-8520909

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סוהו בראשון לציון
053-6375870

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של יניב יוסיף אור

לטעום (כמעט) הכל בשוק נתניה
פסטיבל עכו 2021 בסוכות - צאו לשוק
יום הגלידה 2021 - יצאנו לטעום
לא רק באטומי - המסעדות הגיאורגיות המסורתיות
חגיגת הברים של חודש אוגוסט 2021
מהודו ועד כוש: מנות צהריים הודיות
עסקיות צהריים
בריא וצבעוני: מסעדות אתיופיות מומלצות
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח