נגישות
נגישות

הפיצה המטיילת ב'לב משגב' – לא רק בקראוון

אפרת ודודי צברי, אשר נהגו להכין פיצות ולמכור אותן ביישובים הסמוכים בעזרת הטנדר שלהם, הקימו את "פיצה המטיילת", בתוך קראוון מושקע שהתמקם ב"לב משגב", ומציע פיצות סופר טעימות, מבצק כוסמין, ללא גלוטן, טבעוניות, ומה לא?! חובה לבקר ולהתמכר

מסעדות בצפון המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 08/07/2020, 10:19 תאריך עדכון: 08/07/2020, 10:43
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

"כשהכרתי את בעלי", מספרת אפרת, "היתה לו פיצריה של דומינו, נהגנו להכין פיצה למשפחה ולחברים אחת לשבוע בחצר, משם נולד רעיון להקים פיצה ניידת". כל זה התחיל בערך לפני שבע שנים, כשהמתכון להצלחה הוא זוג אוהב, פיצות מנצחות, וטנדר אחד.

היינו מעמיסים הכל על טנדר ועוברים מיישוב ליישוב, אהבנו את זה מאוד והחלטנו לפתח את זה. הקמנו את הקראוון על פי הנחיות משרד הבריאות, ויצרנו מעין סבב של ימים קבועים ביישובים, בהם אנשים ידעו שאנחנו מגיעים, לפעמים היו מזמינים מראש, לפעמים במקום, ומשם התחלנו לצאת לאירועים".

אפרת מספרת שהפיצה המטיילת החלה את דרכה לפני עידן דוכני המזון והטרנד הלוהט אשר נהיה בשנים האחרונות. "כל מי שראה אותנו רצה שנבוא לאירוע שלו. היינו במשך תקופה בפסטיבלים גדולים, באירועים, עד שהחלטנו להתמקם ולפתוח מקום קבע".

ירוק בעיניים ושקט באוזניים

המסעדה ממוקמת במתחם "לב משגב" אשר במצפה משגב בגליל המערבי. מי שמכיר את האיזור יודע, שזהו בהחלט אחד האיזורים הקסומים ביותר בארץ. אוויר צלול, שקט, אווירה כפרית, אנשים טובים, מה צריך יותר מזה? מסעדה מתוקה וביתית שכיף לבוא אליה.

המקום מוקף בשטחי ירק, מרפסת עץ גדולה, חמימה ונעימה, ולא פחות חשוב – אינטימית. המקום מכיל כ-30 אנשים, באווירה ביתית, כפרית ואותנטית. חלק גדול מהעובדים הם בני המשפחה, ובאווירה המשפחתית הזו משפחות רבות נהנות לבלות ערבים שלמים. השולחנות גדולים, ישנם משחקים וספרים לילדים, ונראה שאף אחד פה לא ממהר לשום מקום.

לא רק פיצה – מה בתפריט?

הפיצה המטיילת היא מסעדה חלבית כשרה (לא תמצאו פה הרבה מסעדות כשרות באיזור, מסתבר), אשר מציעה גם לזניה, שקשוקה, סלט, מגוון רחב של קישים טעימים (גם פה תוכלו ליהנות מקיש טבעוני ומקיש ללא גלוטן, איזה אושר!), שתיה קלה ובירות, קפה ועוגה, וכמובן – הפיצות המטריפות שמכינים אפרת ודודי.

תוצרת מקומית בלבד

המסעדה מציעה פיצה מבצק לבן, פיצה מבצק כוסמין, פיצה ללא גלוטן ופיצה טבעונית. את הבצק מכינה אפרת בעצמה, גם את רוטב העגבניות, ואפילו הגבינה מקוצצת במקום, בתשומת לב ובאהבה. הכל מתוצרת הארץ, במגוון תוספות טריות, מוגש כפיצה אישית או פיצה משפחתית.

מעדיפים בצק כוסמין?

בצק הכוסמין נהיה מאוד פופולארי בשנים האחרונות ולא בכדי. הוא בריא יותר מהבצק הלבן שהתרגלנו לאכול, והרבה פחות משמין. למי שאוהב בצק וזקוק לקצת איזון בנושא הזה, בצק כוסמין בהחלט יעשה את העבודה. המסעדה מציעה פיצות כוסמין מבצק כוסמין שאפרת מכינה, ללקק את האצבעות!

פיצה ללא גלוטן – זו כבר עובדה

לא ברור איך זה היה נראה לפני ה"ללא גלוטן", מה שבטוח, היום זו כבר עובדה: אפשר לאכול פיצה גם אם אתם לא אוכלים גלוטן. המקום מציעה פיצה אשר עשויה מבצק ללא גלוטן, וניתן כמובן לבחור את כל התוספות הטעימות וליהנות מפיצה מובחרת ועשירה, גם ללא גלוטן!

ואיך אפשר בלי - פיצה טבעונית

לצד הכוסמין וה"ללא גלוטן", גם המטבח הטבעוני עלה ליגה בשנים האחרונות בישראל, ועימו גם הפיצות הטבעוניות. המסעדה מציעה תחליף גבינה טבעוני, ואפשר כמובן גם ללא גבינה כלל. אגב, אם תרצו פיצה כוסמין טבעונית, או פיצה ללא גלוטן, בלי גבינה, כל השילובים מתקבלים באהבה, הכל נעשה במקום על פי בקשתכם!

הפיצה המטיילת בלב משגב – בילוי נהדר לערב גלילי קסום

המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע מהשעה 11:00 ועד השעה 21:00, ביום שישי וביום שבת המסעדה סגורה (המקום כשר). תושבי האיזור נהנים להגיע לכאן על בסיס קבוע, אפשר בהחלט להבין אותם; האווירה המשפחתית, השקט, האוויר הנקי, וכמובן הפיצות המושלמות, הופכות כל ארוחה כאן לבילוי מיוחד.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
סילבסטר 2024 – השנה אוכלים בבית
מחכים לניסים – סופגניות מיוחדות שיעשו לכם את חנוכה
מתגייסים עבורם - מסעדות עם הטבות מיוחדות לחיילים
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
מה שהתחיל כעסק משפחתי של אפרת ודודי צברי, שנהגו להכין פיצות, להעמיס על הטנדר ולמכור אותן ביישובים הסמוכים, התפתח ל"פיצה המטיילת" בתוך קראוון מושקע ומורשה, והיום לאחר שבע שנים, הפיצה המטיילת התמקמה היטב ב"לב משגב", ומציעה לתושבי האיזור ולמבקרים, מגוון מצוין של פיצות סופר טעימות, מבצק כוסמין, ללא גלוטן, טבעוניות, ומה לא?! חובה לבקר ולהתמכר