נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

קרבונרה של פראטלי (צילום: עידן גור) קרבונרה של פראטלי (צילום: עידן גור)

ב-27 ביוני אשתקד, נפתחה במסיבה חגיגית אחת המסעדות המרשימות ביותר באזור השרון. אחרי יותר משנתיים של עבודה קשה, פתחו המסעדנים שרון ישי, אלי גלמן והאחים אביב וליאב חסן את מסעדת פראטלי (אחים באיטלקית), בהשקעה של יותר מ-3.5 מיליון שקלים. המסעדה העצומה, המשתרעת על שטח של 170 מ"ר, עוצבה על ידי מעצבת הפנים אתי דנטס, שאחראית בין השאר לעיצוב של מסעדות כמו THE STREETS (תל אביב), טאיה (קדימה) והרשימה עוד ארוכה.

המסעדה הצעירה זכתה להצלחה אדירה כבר בשבועות הראשונים לאחר הפתיחה. עדות לכך ניתן למצוא בעובדה שהספיקה להתברג לרשימת עשר המסעדות המומלצות באזור השרון, בסקר שנערך בין גולשי אתר רסט במהלך 2019. היום, קצת יותר מחצי שנה לאחר הפתיחה, נראה שחלו לא מעט שינויים במקום וזה הזמן לבדוק מה התחדש, מה השתנה ומה צופן לנו העתיד.

פראטלי נתניה - כל הפרטים
TOP10: המסעדות הטובות בשרון לשנת 2019

אתה מתחיל הכי טוב שלך ולאט לאט אתה משתפר
קבוצת המסעדנים החליטה להתחיל את ההרפתקה המשותפת עם מספר מצומצם של מנות מדרום ארץ המגף. לתפריט המקורי נוספו לאחרונה לא פחות מ-18 מנות מוקפדות, שהוגשו בשלב הראשון כמנות ספיישל. בעקבות התגובות החיוביות, הוחלט לשלב אותן בתפריט הנוכחי.

הכוונה היא למשל למנות כמו פטוצ'יני קצ'ו אה פפה (פטוצ'יני ברוטב שמנת מתוקה גבינת פקורינו, פרמז'ן, שום קונפי ופלפל מדגסקר – 58 שקלים), נתחי דג עם ניוקי צרוב (ניוקי צרוב, נתחי דג מוסר, כרישה, עגבניות מיובשות, פטרוזיליה ושום קונפי ברוטב רוזה פיקנטי וקרם פרש – 76 שקלים), פיצה סינייה (רוטב עגבניות, בשר טלה, טחינה, סלסת עגבניות, ארוגולה וצ'ילי אדום – 66 שקלים) ושוק אווז קונפי (שוק אווז על מצע של פירה, בצל מקורמל וירקות שורש מטאבון העצים – 88 שקלים).

פיצה סינייה בפראטלי (צילום: עידן גור) פיצה סינייה בפראטלי (צילום: עידן גור)

ככה פותחים ארוחה! 
אחת המנות הייחודיות ביותר בפראטלי, היא מנת הצ'יקטי, המורכבת מצלוחיות קטנות ועשירות בכל טוב. בין השאר יתכן שתפגשו בצלוחיות שיעלו על שולחנכם פולנטה רכה עם פטריות צלויות ושמן כמהין, כבד קצוץ איכותי, קרפצ'יו בקר עם קונפי שום וסלסה ורדה וחציל קלוי על לאבנה. אך יש לסייג ולציין כי מדי יום ביומו כוללת מנת הצ'יקטי צלוחיות שונות, המשתנות בהתאם למצאי הטרי ביותר, לעונה ולמצב הרוח של השף המוערך איגור וקריוק, שבעבר כיהן כשף של מסעדות כמו פארו וסיטארה.

היופי האמיתי במנת הצ'יקטי, מעבר לעושר הטעמים, הניחוחות והמרקמים, בא לידי ביטוי בכך שאת הצלוחיות שמתרוקנות, ניתן למלא ללא הגבלה וללא תוספת תשלום (49 שקלים בהזמנת מנה עיקרית, 79 שקלים ללא מנה עיקרית).

שעות שמחות בפראטלי
הסועדים הקבועים כבר יודעים שבפראטלי היין נשפך כמים וכנ"ל לגבי הבירות והקוקטיילים, שחלקם ייחודיים למקום. כמו כן מדי יום ניתן ליהנות ממבצע של 1+1 על כל הקוקטיילים, הבירות מהחבית והיינות החל מהשעה 17:00 ועד השעה 23:00 (המבצע תקף בישיבה על הבאר בלבד). ואם במבצעים עסקינן, נציין עוד כי בפראטלי מציעים עסקיות אטרקטיביות במיוחד בשלוש דרגות מחיר (79-59 שקלים) המוגשות בימים ראשון עד חמישי, החל מהשעה 12:00 ועד השעה 17:00. העסקיות כוללות מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתייה וניתן לשדרג אותן עם שליש בירה מהחבית או כוס יין הבית תמורת 15 שקלים בלבד.

מסבירים פנים לנמנעים (מגלוטן)
אין ספק שכל תושבי נתניה והסביבה שמחו מאוד כשהדלתות של פראטלי נפתחו לראשונה. אך השמחה הייתה גדולה במיוחד בקרב ציבור הנמנעים מגלוטן. זאת כיוון שפראטלי מציעה מגוון רחב במיוחד של מנות ללא גלוטן, לרבות פיצות מיוחדות המבוססות על הקמח הייחודי של חברת Caputo האיטלקית: בניגוד לרוב הפיצות נטולות הגלוטן, המבוססות על קמחים המופקים מדגנים אחרים, הפיצות נטולות הגלוטן של פראטלי, מבוססות על קמח חיטה שהגלוטן הוצא ממנו. הודות לכך, הפיצות המיועדות לנמנעים מגלוטן, זהות לחלוטין לפיצות הסטנדרטיות.

עם זאת, אין שום דבר סטנדרטי בפיצות המושלמות של וקריוק, המגיש בין השאר מבחר פיצות לבנות על בסיס רוטב בשמל כמו פיצה סלמון (סלמון מעושן, קרם פרש, תפו"א, בצל מקורמל, סלסה ורדה, מוצרלה ופרמז'ן – 68 שקלים) ופיצה טרטופו (פטריות טריות, מוצרלה, מחית כמהין, בצל ירוק ופרמז'ן – 58 שקלים).

לצד הפיצות נטולות הגלוטן, מציעים בפראטלי גם פוקאצ'ה ללא גלוטן, פסטות ללא גלוטן ואפילו קינוח מושקע ללא גלוטן.

עוגת גבינה של פראטלי (צילום: עידן גור) עוגת גבינה של פראטלי (צילום: עידן גור)

עם הפנים לרחוב
בחודשים האחרונים עומלים קברניטי פראטלי על ליין חדש של מנות אוכל רחוב איטלקי, שיוגשו מהחלון האחורי של המסעדה. למעשה כבר היום ניתן להזמין בחלון האחורי את כל המנות שניתן לקחת בטייק אווי. אך בשבועות הקרובים יושק תפריט חדש של מנות קלילות שלא נמצאות בתפריט הרגיל, שאפשר לנשנש בדרך אל או מבית הקולנוע הסמוך למסעדה.

לסיום נעדכן שבפראטלי מזמינים אתכם לערוך אירועים בחלל הפנימי או החיצוני של המסעדה. במסעדה המדליקה ניתן להפיק את כל סוגי האירועים, פרטיים ועסקיים כאחד, בהיקף של עד 100 סועדים. צ'ין צ'ין!  

Fratelli פראטלי נתניה - Fratelli - גיבורי ישראל 17, Y סנטר פולג, נתניה, 053-6389804

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פראטלי בנתניה
053-5236966

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
אייל שני עושה גלידה, מה, לא נטעם?
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון