נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מארז יין ושוקולד של מקס ברנר (צילום: יח"צ) מארז יין ושוקולד של מקס ברנר (צילום: יח"צ)

כהרגלה בקודש, רשת מקס ברנר מפנקת אותנו גם בחג הפסח הקרוב עם מארזים מיוחדים במינם, המגיעים בקופסאות פח מעוצבות. בשל מגפת הקורונה וההגבלות שאיתה לא תוכלו לרכוש את המארזים במסעדות הרשת, אך היו סמוכים ובטוחים שמערך המשלוחים תוגבר כהלכה ורק ממתין להזמנות שלכם.

בפסח הקרוב תספק הרשת משלוחים לכל חלקי הארץ ותציע מגוון רחב בצורה בלתי רגילה של מארזים בדרגות מחיר שונות ובהרכבים שונים של פינוקים. מעוניינים להוסיף למארז גוון אישי? כל שעליכם זה לכתוב ברכה קצרה ובמקס ברנר ידאגו לצרף אותה למארז באמצעות כרטיס ברכה ממותג ומדליק.

מקס ברנר - לכל הסניפים
מה מזמינים בפסח 2020? כל ההמלצות

למי שהתגעגע: קולקציית Festive בגרסה כשרה לפסח
לפני שנגיע למהדורה המיוחדת שהושקה בימים אלה לכבוד חג הפסח, חשוב לציין כי לאור ההצלחה האדירה של מהדורת מארזי ראש השנה, החליטו קברניטי הרשת להשיק אותה מחדש לכבוד החג הקרוב בגרסה כשרה לפסח. הגרסה החגיגית כוללת בין השאר מארזים כמו Festive small (129 שקלים), Festive Exclusive (489 שקלים) וכן את מארז השוקוהוליק - First Aid Kit (154 שקלים). המארזים המצליחים ישווקו כאמור במתכונת כשרה לפסח ויכילו שילובים של שוקולדים מוכרים ואהובים לצד חדשים ומפתיעים, ליצירת קשת טעמים רחבה.

מארז שוקולד של מקס ברנר (צילום: יח"צ) מארז שוקולד של מקס ברנר (צילום: יח"צ)

בנוסף תוכלו לפנק את עצמכם ו/או את כל מי שמתחשק לכם לפנק בחג הקרוב, במארז ייחודי הכולל שילוב של שוקולד ויין. המארז האקסקלוסיבי עונה לשם Ultimate Chocolate Box ומלבד קופסת פח מהממת ביופייה, תמצאו בו אוסף ייחודי של חמישיית פרלינים (Bonbon), שוקולד מריר מעולה עם שברי פולי קקאו ממערב אפריקה (80 גרם), פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו (80 גרם), קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשברי פקאן סיני (Favorite Addiction), קוביות שוקולד מריר מוקצף מגולגלות באבקת קקאו (Dark Chocolate Lovers Truffle) ויין בלנד אדום (Tipsy Red של יקב תבור, 750 מ"ל). עלות המארז 229 שקלים בלבד וישנה אפשרות להרכיב את המארז עם יינות נוספים במחירים שונים.   

מארזי Delight של מקס ברנר - עונג פסח ראוי לשמו  
כעת הגענו בשעה טובה למארזים שלשמם התכנסנו בכתבה זו - מארזי ה-Delight, להם המתנו חודשים ארוכים. בבחינה מעמיקה של המארזים החדשים, נראה כי בהחלט היה שווה לחכות ושהסבלנות השתלמה ובענק. קולקציית המארזים של פסח 2020 כוללת שלושה מארזים מרכזיים העונים לשמות Delight Small (104 שקלים), Delight Medium (179 שקלים) ו-Delight Large (299 שקלים).

רק כדי לסבר את האוזן בנוגע לעושר השוקולדי של המארזים החדשים והכשרים לפסח, קבלו מה ממתין לכם במארז הגדול - אוסף ייחודי של חמישה פרלינים, שוקולד חלב מעולה עם שבבי קוקוס קלוי, טיפות שוקולד חלב מעולה עם שבבי קרמל מלוח, קוביות שוקולד מריר מוקצף מגולגלות באבקת קקאו, קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ושברי פקאן סיני, קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט בטעם אספרסו, פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו ושקד בקרמל עטוף בנוגט ובאבקת קקאו.

כל הטעים-טעים הזה מגיע בקופסת פח מיוחדת שעוצבה במיוחד לכבוד חג הפסח וכבר אמרו חכמינו כי כל המרבה בשימוש בקופסאות הפח המרהיבות של מקס ברנר, הרי זה משובח.

מארז שוקוהוליק של מקס ברנר (צילום: יח"צ) מארז שוקוהוליק של מקס ברנר (צילום: יח"צ)

משהו קטן ומתוק לסיום

כל המארזים שהוזכרו לעיל כשרים לפסח בהשגחת הרבנות בית שמש וכולם ניתנים להזמנה באתר הדיגיטלי של מקס ברנר או בהזמנה טלפונית כמובן. בנוסף למארזים הכוללים מגוון רחב של מוצרים שוקולדיים, תוכלו להזמין גם מארזי פרלינים מסדרת Enjoy הכוללים פרלינים העשויים על פי שילוב בין ידע מסורתי לתפיסה מודרנית של טעמים: מארז Enjoy 9 pieces Praline כולל תשעה פרלינים (56 שקלים) ואילו מארז Enjoy 18 pieces Praline (99 שקלים) כולל ח"י פרלינים.

כעת רק נותר לאחל לכם חג פסח שמח, מתוק ובריא!

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מקס ברנר בהרצליה
053-9442623
מקס ברנר  בראשון לציון
053-9442724
מקס ברנר רוטשילד בתל אביב
053-9439466
מקס ברנר   בנתניה
053-9442482
מקס ברנר בתל אביב
053-9379487
מקס ברנר בפתח תקווה
053-9378743

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
יום הפלאפל הבינלאומי – עשרת הפלאפליות הכי שוות שיש
שמחה רבה, המסעדה היהודית באה הביתה
מנות האורז הכי שוות שאסור לפספס!