נגישות
נגישות

ניו יורק ברמת אביב: העסקית המושחתת של סרפינה

פולנטה קריספית, קציצות דגים אדומות ומילפיי מפורק ומושחת. רשת סרפינה הבינלאומית נחתה בישראל ומשיקה עסקית מפתה במיוחד. כל הפרטים והטעמים

מסעדות בתל אביב המסעדות של rest
מור אריאל
תאריך פרסום: 23/02/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

דגים במסעדת סרפינה (צילום: באדיבות המקום) דגים במסעדת סרפינה (צילום: באדיבות המקום)

לא הייתי בניו יורק הרבה יותר מדי שנים. אני בהחלט מתכננת ומתעתדת, אבל יש לי המון תירוצים. הטיסה, המרחק, השהות הארוכה הנדרשת, הבייביסיטר ש(לא) מסוגלת להכיל כל כך הרבה ילדים לכל כך הרבה זמן. כל התירוצים הקלושים האלו גורמים לי לטוס רק ליעדים קרובים ולחופשות קצרות, וניו יורק האמיתית תיאלץ להמתין כנראה לחיים אחרים. לעומת זאת, סיפרו לי שניחוח של ניו יורק כבר ניתן להרגיש ברמת אביב בלי כל שעות הטיסה המייגעות - מסעדת סרפינה הבינלאומית, זו שהתחילה בניו יורק והיא כבר רשת עולמית של 37 סניפים, פתחה לאחרונה סניף חדש כאן אצלנו ברמת אביב.

מה שטוב עבור ליידי גאגא וביונסה - טוב גם עבורי והחברה שאיתי. בעיני עצמנו  (בלבד) אנחנו הכי ביונסה וגאגא שקורעות את תל אביב, ואל תעזו להפריך לנו את האשליה הזו. למען האמת המקום להרגיש בו קצת ביונסה הוא בהחלט סרפינה. ראשית, מיקומה במתחם היוקרתי איינשטיין BLVD כבר ממקם אותה בליגה של הגדולים והיוקרתיים - מרחק יריקה ממעדניית סוליקה הנחשבת של אבי ביטון, ומרחק חצי יריקה משכונות המגורים היוקרתיות באזור. המסעדה יפה ומושקעת, מטבח פתוח ענק, חלל ישיבה רחב ויפהפה וסימן מסחרי של כנפיים, כדי שתוכלו לעוף על עצמכם.

העסקית של סרפינה
בחרנו לדגום את עסקית הצהריים החדשה שנחנכה כאן, כי גם לאנשי הצהריים מגיע להתפנק. עסקית הצהריים למעשה מורכבת מפתיח של פוקאצ'ה על חשבון הבית, לאחר מכן ניתן לבחור כל מנה מתפריט הערב  ולקבל הנחה של 10% על המחירים המצוינים בו, ועוד כארבעה ספיישלים יומיים משתנים של צהריים.

התחלנו עם הפוקאצ'ה המובטחת, שהייתה פתיח מושלם לארוחה איטלקית. אמנם בטמפרטורת החדר ולא רותחת, אבל במרקם נהדר ועם מעט ירקות קלויים בתחתיתה, ובהתאמה לא הצלחנו לעמוד בהבטחתנו זו לזו שלא נחסל אותה, אלא נשאיר מקום לראשונות.

סלט פנצנלה במסעדת סרפינה (צילום: באדיבות המקום) סלט פנצנלה במסעדת סרפינה (צילום: באדיבות המקום)

ירוק, קריספי וטרי
זה לא מנע מאיתנו להתנפל גם על סלט הפנצנלה (62 שקלים - כל המחירים לפני הנחת עסקית) שהכיל עגבניות מסוגים שונים, בצל סגול, מוצרלה, זיתים שחורים וקרוטונים. נכון שקשה להפתיע עם סלט כה מוכר, אבל כשחומרי הגלם משובחים - לא צריך הרבה יותר מזה. העגבניות היו משובחות כאילו אייל שני קטף אותן הרגע מהעץ, הקרוטונים נעשו כאן במקום, וכל חגיגת הטריות הזאת הייתה כיפית ביותר.

המנה הראשונה, אשר בתפריט היא בעצם מנת ביניים - הייתה פטריות יער צרובות על פולנטה קריספית (54 שקלים). כנראה זו אשמתנו שציפינו להרבה פולנטה והרבה פטריות,  וקיבלנו המון המון פטריות ומעט מאוד פולנטה. הכל היה טעים מאוד ועשיר מאוד - הפטריות משובחות, הרבה שמנת ופרמז'ן ברוטב, אבל הייתי שמחה לעוד 2-3 ריבועי פולנטה. או 17. נו, מה אעשה. אני סאקרית של פולנטה. וכשהיא כל כך טעימה, אני לא מסוגלת להסתפק בשני ריבועים. כנראה הבעיה אצלי.

מרוקו או איטליה?
באגף העיקריות הלכנו על קציצות דגים (108 שקלים) - מנה קלאסית, חריפה, אדומה ומלאת כוסברה כמו של אמא מרוקאית ביום שישי. לא בטוחה שהאיטלקים בעניין של קציצות דגים, אבל אנחנו בטוח שכן. המנה הזאת מגיעה עם פוקאצ'ה, אבל אחת שונה מזו שכבר שוחחנו עליה במערכה הראשונה. זו הייתה ממזרית אף יותר מקודמתה - רותחת, אוורירית ובצקית, ועם הרוטב החריף של הדגים הייתה כאן שחיתות שיש לתת עליה את הדעת.

מאחר שבמסעדה איטלקית עסקינן, לא חשבתם שנלך מכאן מבלי לדגום פסטה חלילה? ובכן, ספגטי הטרטופו (112 שקלים) היה ממש כמו ביקור קצר ברומא, בה ביקרנו ממש לאחרונה - טעם משגע של כמהין, בשילוב של חמאה, עירית ופרמז'ן. מה עוד צריך הבנאדם בחייו? כרטיס לניו יורק אולי, אבל חוץ מזה- הכול דבש.

קינוח של סרפינה (צילום: באדיבות המקום) קינוח של סרפינה (צילום: באדיבות המקום)

שחיתות מתוקה של צהריים
ואפרופו דבש, גולת הכותרת של הארוחה הזאת הייתה הקינוחים. אם יש מנה שבשבילה אנחנו בטוח נחזור לכאן, זו מנת המילפיי המפורק (44 שקלים) - בצק עלים מקורמל, קרם מסקרפונה, קולי תות, גלידת שוקולד לבן וקרמל. בדרך כלל איני אוהבת ש"מפרקים" מנות. לא באתי לעבוד, תרכיבו בעצמכם ותביאו עד אליי לשולחן - אבל המילפיי המפורק הזה לא דורש שום עבודה אלא רק עצימת עיניים וריכוז בחוויית האכילה. גם הפנקוטה של סרפינה (44 שקלים) מטורפת לא פחות - תועפות של רוטב טופי מונח מעל פנקוטה  משובחת, בטעמי וניל ועם קרמבל שקדים. שחיתות מהממת של צהריים.

אז אני לא יודעת האם ארוחת הצהריים הזו תחליף טיסה לניו יורק או אפילו גיחה לרומא, ולא בטוח שביונסה וליידי גאגא ייאלצו לפרוש בקרוב ולפנות מקומן לשתי הפרובינציאליות שאנחנו, אבל מה שברור - שהיו לנו צהריים כיפיים וטעימים בסרפינה. וכן, הרגשנו בחו"ל לשעתיים. לנו זה מספיק כדי להיטען באנרגיות לכל השבוע שיהיה.

סרפינה - serafina - איינשטיין 10, צפון תל אביב, 053-6113054

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
 מסעדות איטלקיות שתמיד כיף לחזור אליהן
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?