נגישות
נגישות

וודקה גריי גוס מציגה: הארוחה הכי טובה בעיר

Dream tours - שלוש ערים, שישה מסלולים, שלושים מסעדות ומותג וודקה אחד, שלוקח אתכם לארוחה שלא תשכחו לעולם. כל מה שחייבים לדעת על המיזם החדש של וודקה גריי גוס

חדשות האוכל המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 12/02/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

קוקטייל gypsy queen של מסעדת מונא, ירושלים (צילום: יח"צ) קוקטייל gypsy queen של מסעדת מונא, ירושלים (צילום: יח"צ)

מיזם קולינרי מקורי ביותר צפוי לצאת לפועל ב-16 בפברואר וכולם מוזמנים - האושייה הקולינרית אפרת אנזל, רקחה עבורכם שישה מסלולים טעימים במיוחד, שיתקיימו בשלוש ערים ויחבקו לא פחות מ-30 מסעדות שונות. כל סיור נבנה סביב קונספט שונה, כשבין השאר מדובר במסלול ים, במסלול הקלאסיקות של תל אביב ובמסלול האפרטיבו. את הסיורים תלווה אנזל בהסברים על "מאחורי הקלעים" של כל מסעדה והמנות שיוגשו בה.

הסיור יתנהל במתכונת של ארוחה קלאסית ויכלול מנות פתיחה, ראשונות, עיקריות וקינוחים. אבל זה לא הכול – לכל מסלול נבחר קוקטייל משלו, כשכל מסעדה תגיש את הגרסה הייחודית שלה לקוקטייל. למעט בסיור הרגלי שיתקיים בעיר התחתית בחיפה (ב-18 ב-20 בפברואר), במהלך הסיורים יתניידו המשתתפים במיני ואן של המותג GREY GOOSE. תפסנו את אנזל לשיחה זריזה, רגע לפני שהמיזם החדש יוצא לדרך...

חמש מסעדות בערב אחד זה לא עניין של מה בכך מבחינה לוגיסטית

"זה נכון. כשתכננתי את הסיורים הקולינריים השונים, ניצבו בפניי מספר אתגרים. לפני הכול, הייתי צריכה לבחור את המסעדות הטובות ביותר בכל תחום, בהתאם לאופי הסיור, שזה עניין מאתגר בפני עצמו. לאחר מכן, הייתי צריכה לבחור את המנה שמייצגת את המסעדה בצורה הטובה ביותר ולדאוג לכך שתשתלב בסיור ובסדר של הארוחה. בנוסף יש את כל מה שקשור למרחק שבין המסעדות שמשתתפות בכל סיור.

לשמחתי הרבה כל המסעדות שיתפו פעולה ושמחו מאוד להשתתף בפרויקט, שככול הנראה יהפוך למסורת שנתית".

קוקטייל rosemary greyounde (צילום: יח"צ) קוקטייל rosemary greyounde (צילום: יח"צ)

תוכלי לגלות לנו אילו מנות ממתינות לנו בסיורים?

"אני יכולה לתת לך לדוגמה את המנות שיככבו בסיור הים שלנו. הסיור יתחיל במסעדת שילה הוותיקה של השף שרון כהן, שיגיש שתי מנות דגים נאים שהפכו לקלאסיקה עירונית - טרטר דג ים עטוף באבוקדו וקרפצ'יו ספרדי. משם נמשיך למלגו ומלבר של השף מוטי טיטמן, שיגיש לנו מרק דגים עם פירות ים על פחם ובהמשך נגיע למסעדת אייבי, של השף אסף דוקטור. באייבי נאכל פילה דג ים בחמאה חומה ומשם נקפוץ לבר 51 של השף מושיקו גמליאלי. גמליאלי יגיש לנו מנה של פפרדלה זוקיני ובשר סרטנים, שמככבת בתפריט כבר מהיום הראשון של המסעדה. את המסלול נסיים במסעדת אנימאר של השף הלל תווקולי. הקוקטייל שנבחר למסלול הים  אגב, הוא Grey Goose Lemon Drop".

מאיפה הגיע הרעיון להגיש חמש וריאציות על אותו קוקטייל?

"את ההשראה שאבתי מעולם היין ומתרבות ה-Tasting Flights - טעימה של מספר יינות מאותו סוג, שמאפשרת להשוות בין הגרסאות השונות ולהכיר יותר לעומק את הזן הנבחר. הווריאציות השונות שיגישו המסעדות לאותו קוקטייל, יאפשרו למשתתפים בסיור להכיר את המורכבות והעומק של הקוקטייל ועל הדרך גם נכיר טוב יותר את המסעדה ואת הפילוסופיה שלה.

שמנו גם דגש חזק בכל מסעדה על החיבור בין הקוקטייל למנה. יש לנו בעצם שני סיפורים שאנחנו מספרים במקביל - יש את הסיפור של המנה ויש את הסיפור של הקוקטיל ושני הסיפורים משתלבים ומחמיאים זה לזה, בדומה למה שקורה בהתאמה של יין למנות שמוגשות במהלך הארוחה (Wine Pairing)".

הקונספט של הסיורים מזכיר מעט את סיורי הברים המודרכים

"הקונספט של הסיורים הקולינריים אכן מתכתב עם תרבות ה-Bar Hopping. אבל בשונה מסיור בין ברים, שכל אחד יכול לעשות בעצמו, הסיורים שלנו מציעים חוויה שונה מאוד. מעבר לכך שזה לא ממש מקובל להזמין מנה אחת במסעדה וללכת, הסיורים שלנו כוללים ארוחה שלמה שהושקעה בה לא מעט מחשבה ותכנון. לכל מסעדה ולכל מנה יש את התפקיד שלה בסיור ואני בטוחה שגם אנשים שמכירים את המסעדות, יזכו להכיר אותן מזווית אחרת לגמרי. מעבר לכך, בכל מסעדה נפגוש את השף שיסביר לנו על המסעדה ועל המנה שהוגשה במהלך הביקור במקום".

פפרדלה זוקיני ובשר סרטנים בבר 51 (צילום: יח"צ) פפרדלה זוקיני ובשר סרטנים בבר 51 (צילום: יח"צ)

להרכיב את הביס המושלם מול הים

סיור הים יסתיים כאמור באחת המסעדות המדוברות ביותר בתל אביב בשנה האחרונה והכוונה היא כמובן למסעדת אנימאר, שנפתחה בחלל העצום שבו פעלה בעבר מסעדת רפאל המיתולוגית. השף הלל תוותקלי משתף אותנו במנה שתמתין למשתתפים בסיור המרתק:

"ראשית חשוב לי לומר שאני מאוד מעריך ומכבד את השפים האחרים שמשתתפים בסיור ושאנחנו שמחים מאוד לקחת חלק במיזם המרתק של אפרת. סיור הים התל אביבי יסתיים מול הנוף המקסים של הים  התיכון עם מנה של רייס פודינג משפחתי - כל סועד יקבל קערה של רייס פודינג, שלצדה נגיש שלל צלוחיות עם תוספות שונות. התוספות יכללו נוגטין שקדים, קראמבל היביסקוס שוקולד לבן וליים, סורבה פטל ומי ורדים, מרמלדה של פטל ותותים טריים. באופן הזה, כל סועד יוכל להרכיב לעצמו את הביס המושלם ולמעשה בכל ביס יוכל ליהנות מטעמים שונים".

הכירו את המשתתפות

במסלול האפרטיבו, ישתתפו צ'יקטי (שף מיכאל גרטופסקי), פאסטל (שף קובי בכר), אלנה (שף ברק אהרוני), רעמסס (שף אלי שטיין) ובסטה (שף אילון עמיר והקונדיטורית מיכל בוטון). במהלך הסיור יוגשו סך הכול 11 מנות קטנות, כשכל מסעדה תגיש את הגרסה שלה לקוקטייל העונה לשם  Le Grand Fizz. המסלול יתקיים ב-19 וב-26 בפברואר.

מסלול הקלאסיקות התל אביבי יתקיים ב-16 וב-23 בפברואר ויכלול את יפו תל אביב (שף חיים כהן), פופינה (אוראל קמחי), אריא (שף גיא גמזו), הוטל מונטיפיורי (שף אביעד פלד) וסושיאל קלאב (שף צביקה שטראוס). הקוקטייל שנבחר למסלול הקלאסיקות הוא French Negroni.

במסלול הבראנץ' ישתתפו קפה פופולר (שף אבי ביטון), קפה נורדוי (שף עינב אזגורי), קפה אירופה (שף ליאור הדס), בושוויק (שף דורון לוי) וגורדון (שף אלי שטיין). הקוקטייל שנבחר למסלול הבראנץ' הוא Grey Goose Bloody Mary והסיור יתקיים ב-21 בפברואר.

מסלול העיר התחתית בחיפה יתקיים ב-18 וב-20 בפברואר (מסלול רגלי) ויכלול את לוקס (שף עלאא מוסא), ליבירה (שף רועי אברהם), מעיין הבירה (ראובן מאיר), וניה ביסטרו (שף מיכאל גרטופסקי) ורולא (השפים רולא ומועין חלבי). הקוקטייל שנבחר לסיור הוא Rosemary Greyhound.  

מסלול ירושלים יתקיים בתאריכים ה-25 וה-26 בפברואר ויכלול את הדקל 3 (שף יונתן וזאנה), ז'קו סטריט (שף זכאי חוג'ה), מונא (שף מושיקו גמליאלי), הסדנא (שף שחר שמואל) ואנה (מושיקו גמליאלי). הקוקטייל שנבחר לסיור הוא Gypsy Queen.

מסלול הים התל אביבי יתקיים ב-17 וב-24 בפברואר.

השורות התחתונות

  • מה – סיורי אוכל מודרכים במסעדות מובילות בתחומן. בכל מסעדה תוגש מנה אחת לפחות וכך תורכב במהלך הסיור ארוחה עשירה ומגוונת. בנוסף בכל מסעדה תוגש גרסה ייחודית לקוקטייל המבוסס על וודקת הפרמיום של המותג GREY GOOSE.
  • כמה - עלות הסיורים תנוע בין 380-260 שקלים לסיור.
  • מתי – בכל סיור ישתתפו עד עשרה משתתפים. ההרשמה לסיורים נפתחה ב-6 בפברואר.
  • איפה - ירושלים, חיפה ותל אביב. לפרטים נוספים, היכנסו ל-https://ggdreamtours.co.il/

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אלנה במלון נורמן בתל אביב
053-9380353
מסעדת יפו תל-אביב בתל אביב

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ