נגישות
נגישות

תגידו מזל טוב: סטקיית הבוקרים באה לקריית ביאליק

מנות טבעוניות מושקעות, נתחי בשר אימתניים המיושנים במקום, עסקיות אטרקטיביות במיוחד וגריל שלא נח ולו לרגע אחד. זה מה שמחכה לכם בסניף החדש של סטקיית הבוקרים

מסעדות בצפון המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 11/02/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סטקיית הבוקרים בקריית ביאליק (צילום: גלעד הר שלג) סטקיית הבוקרים בקריית ביאליק (צילום: גלעד הר שלג)

במשך יותר משניים וחצי עשורים, כל אימת שחפצה נפשם בסטייק איכותי באמת, נאלצו תושבי הקריות לכתת את רגליהם ולהגיע עד לפאתי חיפה - סטקיית הבוקרים במבואה הדרומית של העיר. המקום שבו מחסלים הלקוחות מדי חודש יותר מארבעה טון של בשר משובח ועם המנהג המקומי ואף המומלץ לפצח בוטנים ולהשליך את הקליפות על הרצפה.

בשלהי דצמבר אשתקד, התעוררו תושבי הקריות לשחר של יום חדש - בשדרה החיצונית של קניון עופר הקריון שבקריית ביאליק, נולדה למסעדה המיתולוגית אחות קטנה ומהממת במיוחד. אם כי יתכן שקטנה זו לא בדיוק המילה המתאימה, שכן במאות המטרים הרבועים עליהם היא מתפרסת, ניתן להושיב בקלות גם 200 סועדים...

גריל ללא הפסקה
הסניף החדש, בדומה לסניף המקורי, נפתח על ידי המסעדן הוותיק ורב הפעלים, יוסי טוכנר. טוכנר, שלאורך הקריירה העשירה שלו הקים עשרות מסעדות בחיפה ובקריות ותמיד המציא את עצמו מחדש, הצליח גם הפעם לפצח את טעם הקהל המקומי - המסעדה נפתחה כמעט ללא יחסי ציבור אך פחות משבועיים לאחר הפתיחה, המקום כבר היה מפה לפה והגריל העצום לא נח ולו לרגע דל אחד.

ואם כבר בגריל עסקינן, מעניין לציין שככול הנראה הגריל של האחות הצעירה במשפחה, הוא הגדול ביותר בארץ. מדובר במפלצת מתכת בת שתי קומות, כל אחת מהן באורך של שניים וחצי מטרים. אין ספק שמדובר באסכלה המושלמת לצליית הנתחים העצומים שבהם מתמחה סטקיית הבוקרים בימים אלה ובכלל זה יש להזכיר את ה-Tomahawk Steak, את ה-Rib Eye Steak ואת ה-Strip (New York) Steak כמובן.

מסעדת סטקיית הבוקרים בקריית ביאליק (צילום: גלעד הר שלג) מסעדת סטקיית הבוקרים בקריית ביאליק (צילום: גלעד הר שלג)

תהיו לו בריאים
עם כל הכבוד לנתחים העצומים, אין זה סוד שבשנים האחרונות שם טוכנר דגש מרכזי על נושא הבריאות. הדבר מתבטא בין השאר בעובדה שגם אם תחפשו היטב, לא תמצאו במקום ולו נתח בשר קפוא אחד - כל הבשרים מגיעים לסטקיית הבוקרים כשהם טריים וכולם ללא יוצא מן הכלל עוברים תהליך יישון קפדני בשיטת ה-Dry Aging, במקררי הבשר הגדולים שבסניפים. כמו כן הנתחים עצמם השתנו מן הקצה אל הקצה וזכו לדיאטה רצינית - נכון להיום בסטקיית הבוקרים מגישים אך ורק נתחים שמקורם מעגלים צעירים. המשמעות היא הרבה פחות שומן בצלחת (ובכרס).

מעבר לכל זה, בסטקיית הבוקרים מציעים כיום מגוון רחב של מנות דיאטטיות, מנות צמחוניות וטבעוניות מושקעות, מבחר מרשים של סלטים ושפע של מנות ללא גלוטן. כך לדוגמה כל מנות הגריל, הן מנות נטולות גלוטן.    

קופצים לעסקית במערב הפרוע
הסניף הקרייתי של סטקיית הבוקרים, בדומה לסניף החיפאי, מעוצב אף הוא בסגנון המערב הפרוע, עם הרבה עץ, פוחלצים ודימויים של אינדיאנים, בוקרים ומה שביניהם. כמו כן בדומה לסניף המקורי, גם בסניף החדש מציעים ארוחות עסקיות משתלמות במיוחד. באופן עקרוני העסקיות מוגשות בימי חול בין השעה 12:00 לשעה 18:00. כבר בסביבות 11:30, שולחנות העץ נמלאים בסועדים שרק חיכו לרגע שבו יעזבו את המשרד ויגיעו להיכל הבשרים המהמם של טוכנר.

בסטקיית הבוקרים תמצאו לא מעט מסלולים של ארוחות עסקיות הכוללות מנה ראשונה, מנה עיקרית, תוספת חמה וקינוח/שתייה חמה, כשמחיר הארוחה משתנה בהתאם למנה העיקרית. אם תבחרו להזמין ק"ג בשר או יותר, תזכו לשדרוג מלבב של זוג מנות ראשונות וזוג תוספות חמות. קחו רק בחשבון שהסיכוי שתוכלו לשוב למשרד לאחר מכן, שואף לאפס.

מסעדת סטקיית הבוקרים בקריית ביאליק (צילום: גלעד הר שלג) מסעדת סטקיית הבוקרים בקריית ביאליק (צילום: גלעד הר שלג)

איפה האומצה
אין עוררין על כך שכל ארוחה בסטקיית הבוקרים היא חגיגה קרניבורית של ממש. 0אם יש לכם במקרה אירוע חגיגי שנמצא כבר ממש מעבר לפינה, נשמח לעדכן שבסניף החדש של סטקיית הבוקרים ניתן להפיק את כל סוגי האירועים, פרטיים ועסקיים כאחד, בהיקף של עד 180 סועדים. בין אם מדובר ביום הולדת עגול, בערב חברה או חגיגת בת או בר מצווה, צרו קשר עם צוות ההפקה של סטקיית הבוקרים והתחילו לתכנן את האירוע המושלם שלכם עוד היום.

סטקיית הבוקרים - Steak house - דרך עכו 192, קניון הקריון, קריית ביאליק, 053-5983687

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי