נגישות
נגישות

לה ואקה לוקה: ערבי קונספט עם בשר, יין ומוזיקה

במסגרת שיתופי פעולה עם מבחר יקבי הארץ, לה ואקה לוקה מציעה את השילוב המושלם למביני עניין של נתחים ארגנטינאים ויין ישראלי משובח. קרניבורים להתפקד

חדשות האוכל המסעדות של rest
תום צור
תום צור
תאריך פרסום: 15/12/2019, 0:00 תאריך עדכון: 22/12/2019, 12:05
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מנה ראשונה בלה ואקה לוקה (צילום: באדיבות המקום) מנה ראשונה בלה ואקה לוקה (צילום: באדיבות המקום)

לחובבי הבשרים אין צורך להסביר מה זה ארגנטינה בכלל ובשר דרום אמריקאי בפרט -  המדינה הלטינית מעלה ישר את התיאבון אל נתחי בשר איכותיים ברמה הכי גבוהה ואם יש מוזיקה ספרדית ברקע אז באמת אין גבול לתשוקה שלא נגמרת לעולם. במשך שניים וחצי עשורים הייתה זו מסעדת אל גאוצ'ו בהרצליה, עם כל המחויבות והמוניטין שהשם הזה נושא איתו, ולפני שלוש שנים מתחה היא את פניה לגרסה המודרנית שהיא היום - LA VACA LOCA .

המסעדה מקפידה על בשר טרי מיובא היישר מארגנטינה בלי משחקים מיותרים. על הגריל אמון גריל-מן דור שלישי לקצבים וגריל-מנים ארגנטינאים, שמבשל את הבשר על גריל פחמים פתוח בנאמנות מוחלטת לארץ המוצא שלו ושל הבשר. כל סוגי הבשרים כמובן עוברים תהליך יישון  ממושך (בין 30-60 יום) במקררים מיוחדים, לפני שמגיעים אל ידיו של הגריל-מן שיעשה מהם את המטעמים שחונך מילדות לעשות.

 

ערב של יין, בשר וספרד
במסגרת הרצון המתמיד להתחדש ולהפתיע תוך שמירה על הרמה הכי גבוהה שיש, חנכו במסעדה ערבי מוזיקה, בשר ויין - חוויה כוללת של אכילת בשר ארגנטינאי משובח, מלווה ביין שנבחר במיוחד לצלילי להקת מלנדרו שמנגנת מוזיקה ספרדית בכלים חיים.

אחת לחודש כבר קרוב לשנה, המסעדה משתפת פעולה בכל פעם עם יקב אחר בכדי להרים ערב כולל על טהרת התשוקה לבשר. בין שיתופי הפעולה יקבים כמו יקב רקאנטי, יקב הרי גליל, יקב בוטיק רמות נפתלי ועוד. בערב הקרוב יקב סן אגוסטינו יציג את הסדרה הגבוהה שלו. היינות נבחרים במיוחד לסוגי הבשרים המוגשים והכוסות מתמלאות באופן מתמשך עד לסיום הערב.

בשרים בלה ואקה לוקה (צילום: באדיבות המקום) בשרים בלה ואקה לוקה (צילום: באדיבות המקום)

אסאדו על הגריל
כחלק מהקונספט, ערבי המוזיקה, בשר ויין מציעים לסועד את המנות ה"ארגנטינאיות" ביותר. כל הנתחים המוצעים עוברים בישול ארוך של בין 6-8 שעות על הגריל בסגנון ארגנטינאי עם שינויים קלים מאירוע לאירוע. לרוב יוגשו כמנות ראשונות אמפנאדות ביתיות בטעמים משתנים, קרפצ'יו פילה (עם לחם מחמצת ביתי ומדהים) ושני סוגים של נקניקיות - הצ'וריסו (בקר) והסלציצה (בקר וטלה).

בעיקריות תיהנו מאסאדו על העצם (מזן אנגוס שחור), אסאדו ללא עצם (מזן פידלוט), באסיו (נתח ייחודי לארגנטינה) וסינטה בבישול ארוך. אם זה לא יספיק לכם (מה שלא נשמע סביר) אתם מוזמנים לבקש עוד עד שתתמלאו. העיקריות מוגשות עם הרבה חסה בצד - מסתבר שבארגנטינה האמונה הרווחת היא שהחסה עוזרת לעכל את הבשר, וגם כמובן לא תופסת הרבה מקום בבטן. ולקינוח תקבלו אגסים מבושלים באפורטו (יין פורט) מהיקב המוצג באירוע.

קרניבורים? להתפקד
בקיצור אם אתם מגדירים את עצמכם חובבי בשר וטרם ביקרתם ב-לה ואקה לוקה, תתביישו. סתם, אבל אנא עשו לעצמכם טובה והזמינו מקום בקרוב. אגב, אם אתם עושים זאת אל תפספסו את מנת הדגל החדשה הפריים ריבס, בשר איכותי ללא תחרות מבחינת הטעמים ורמת הבשר (45 שקלים ל-100 גרם) ומומלץ לצוות אליו את מנת ה-לאס פטיטאס - פלחי תפוח אדמה ובטטה מתובלים בפטרוזיליה ושום, שכבר כלולה במחיר העיקרית (כל עיקרית של בשר מגיעה עם תוספת אחת לבחירה). 

קינוח בלה ואקה לוקה (צילום: באדיבות המקום) קינוח בלה ואקה לוקה (צילום: באדיבות המקום)

ואם אתם קרניבורים שכבר אכלו בכל מקום וטעמו מכל דבר, אירועי המוזיקה, בשר ויין ב"LA VACA LOCA" הם בדיוק בשבילכם. הסטייק הוא לא אותו סטייק כשהוא מלווה ביין טוב ומוזיקה ספרדית קצבית ברקע. אל תפספסו את האירוע הבא ובואו ליהנות מחוויה קולינרית ייחודית ובלתי נשכחת שמשאירה טעם מתוק של ארגנטינה בפה. התענוג עולה בין 250 - 300 שקלים לסועד (משתנה בין אירוע לאירוע בהתאם ליקב), וכל האירועים מתעדכנים בעמוד הפייסבוק של המסעדה. המקומות נגמרים במהירות, אז תעקבו, תתעדכנו ותזמינו.

לה ואקה לוקה - מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח, 053-4272383
להזמנת שולחן בלה ואקה לוקה

 

 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של תום צור

בשרים בלחם בשר ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
שייטל כבוש של אל טרס (צילום: באדיבות המקום)
ארנצ'יני פטריות ופרמזאן של ראיסה (צילום: באדיבות המקום)
סושי של יוקו סושי בר (צילום: באדיבות המקום)
בראנץ' במסעדת ארצי (צילום: עידן גור)
רול סושי בשינזו, ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
משפחת צדף: בית של אוכל בראשון לציון
שולחן במסעדת עלינא, אשדוד (צילום: באדיבות המקום)
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ