נגישות
נגישות

ביגה: המקום לאכול צוהריים ברחובות

יש כל כך הרבה סיבות לדחות אותה, לזלזל בה ואפילו להתעלם ממנה לחלוטין. כן, אנחנו מדברים על ארוחת הצוהריים שמשום מה הולכת לאיבוד בין שלל ענייני היום הבוערים והתכופים – קבלו המלצה להפסקת צוהריים טעימה ומרגיעה במיוחד

המלצות קולינריות המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 07/07/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מנת דג בביגה רחובות (צילום: באדיבות המקום) תפריט fish מורחב. דג בביגה רחובות (צילום: באדיבות המקום)

כמה פעמים שמעתם שארוחת הבוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום? כל בוקר בערך. בלי לזלזל חס וחלילה בארוחה הפותחת של היום, ההמשך לא פחות חשוב. אם לא אוכלים כמו שצריך בצוהריים, המשך היום יתדרדר עוד לפני שנספיק להיזכר למה לא אכלנו כמו שצריך. כולנו יודעים איך זה הולך - הימים לחוצים, עמוסים, לא תמיד יש זמן לאכול כמו "בני אדם" אבל זו בדיוק הסיבה שבגללה צריך להכניס את ארוחת הצוהריים לרוטינה קבועה, שגרתית ונעימה. ועכשיו, אחרי ההסבר המנומק, ההמלצה שלנו לארוחת צוהריים מושלמת ברחובות – ביגה בלב הקניון עם ארוחה שהיא גם עצירה לרגע של נשימה באמצע החיים.

ביגה רחובות
על ביגה בטוח שמעתם - מדובר למעשה בשיתוף פעולה מנצח של רשת קפה גרג ומאפיית ביגה שמניבה פירות, או יותר נכון רשת בתי קפה פרימיום עם מעל ל-40 סניפים ברחבי הארץ. בבתי הקפה השונים תוכלו למצוא מנות איכותיות, בריאות, טריות, זמינות והכי חשוב - טעימות. מעבר לתוצרת הטריה שנעשית כולה במקום בעבודת יד, כשמדברים על צוהריים דגש מרכזי הוא על המבחר, כי ארוחת צוהריים היא כמובן ארוחה על מלא עם ראשונות, עיקריות וקינוחים למקרה ונשאר קצת מקום. קבלו כמה המלצות חמות שתפסו לנו את העין ואת כל החושים.

פסטה בביגה רחובות (צילום: באדיבות המקום) להתחיל גבוה. פסטה מוקרמת בביגה רחובות (צילום: באדיבות המקום)

פותחים עם חינקלי
בין המנות הראשונות תוכלו למצוא חינקלי גבינות גרוזיני - כיסוני גבינה ממולאים בגבינה גרוזינית מסורתית, צרובים בחמאה ומונחים על עגבניות צלויות, שמנת חמוצה, שום קונפי ופלפל חריף (45 שקלים); מלנזנה - שכבות של חציל קלוי ורוטב עגבניות צלויים בתנור אבן עם פרמז'ן (מוגשים עם קרעי מוצרלה ובזיליקום טרי. 39 שקלים); ורביולי גבינה פריך ומטוגן על קרם ציזיקי יווני, עגבניות שרי צלויות ובצל ירוק צלוי (45 שקלים). כמו כן מגוון כריכים עסיסיים להתחלה כמו כריך קציצות דגים ברוטב פלפלים מרוקאי, אריסה, פלפל חריף, לימון כבוש, כוסברה וטחינה לבנה (58 שקלים), כריך איטלקי עם פרוסות מוצרלה טרייה, עגבנייה, עלי בזיליקום, ממרח פסטו, ממרח עגבניות מיובשות וחציל קלוי (48 שקלים) ועוד.

מתקדמים לקוסקוס ירקות
הגענו לשלב העיקרי או בעצם לסיבה שלשמה נתכנסנו. בתפריט המנות העיקריות תוכלו לבחור בין שלל מנות וצבעים כמו שווארמת סלמון - נתחי סלמון בתיבול מזרחי מונחים על לאפה עם תערובת פטרוזיליה וכוסברה, בצל סגול, פלפל חריף, סומק, צנונית ואיולי כורכום (62 שקלים); לחמניות באן מאודות במילוי פילה דג צלוי במשרה פיקנטי מעושן, חסה פריכה, צנונית, מלפפון ירוק, בוטנים, בצל ירוק קצוץ ואיולי (59 שקלים); קוסקוס מרוקאי עם ירקות בבישול איטי, קישואים, גזר, דלעת וחומוס בליווי אריסה ולימון כבוש (45 שקלים); ומגוון פיצות נפוליטנה וא-לה רומנה עם מחית כמהין, ארטישוק, פרמז'ן, רוטב נפוליטנה, מוצרלה וגבינת עמק (54 שקלים).

אם במנת דגים טובה חשקה נפשכם אין לנו אלא להמליץ על קציצות דגים מרוקאיות ברוטב פלפלים פיקנטי וכוסברה בתוספת קוסקוס, חלה ביתית ולימון כבוש (79 שקלים); סלמון אסייתי במשרה רוטב סויה ותפוזים, עם תערובת פטריות צלויות, שום טרי ותרד ואורז לבן (89 שקלים); או פילה דג ים תיכוני צרוב על הפלאנצ'ה ומוגש על תבשיל תרד וחומוס, חציל קלוי, עגבנייה ובצל צלויים, נגיעות טחינה לבנה ושקדים קלויים (89 שקלים).

פינת הבריאים והמתוקים
כל ערך מוסף קולינרי נמצא כאן – כך תוכלו להתפנק על מגוון סלטים מיוחדים כמו סלט סלק ותפוחים עם סלרי, סלק בתחמיץ, אגוזי מלך, רוקט, עלי בזיליקום, חמוציות, תפוח עץ, סילאן, שמן זית ולימון (46 שקלים), סלט פסטה וחיטה מחיטה מלאה עם תרד טרי, פטה 5%, עגבניות שרי, גזר, רוקט, לבבות ארטישוק, צנוניות, בצל סגול ואורז בר בתיבול פסטו, ממרח עגבניות מיובשות, טחינה גולמית, וקראנץ' תרד (61 שקלים) ובקיצור כל מה שתוכלו (או תאכלו) לחלום עליו. גם מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן קיים במקום, ואם תרצו להוסיף טאץ' נוסף של בריאות תוכלו לתגבר את המנות שתזמינו עם זרעי צ'יה וספירולינה הידועים בסגולותיהן, בתוספת חמישה שקלים.

קינוח בביגה רחובות (צילום: באדיבות המקום) קצת מתוק לאיזון. וופל בלגי בביגה רחובות (צילום: באדיבות המקום)

ואיך אפשר בלי קינוחים? ובכן, ממש אי אפשר. ביגה רחובות מציעה לכם לסיים בטעם מתוק עם וופל בלגי קראנץ' שוקולד (42 שקלים); וופל בלגי טחינה וסילאן (39 שקלים); צלחת פטיפורים (39 שקלים לחמש יח') ומבחר נוסף ומשתנה.

לחגוג בביגה
ועוד מילה על חגיגה ואוכל. העיצוב של הסניף באווירה הכי קלאסית שיש משרה תחושה אירופאית מושלמת עם כלי מטבח כפריים על קירות הסניף (אפשר גם לרכוש במקום) וכלי הגשה עשויים עבודת יד שמיובאים גם כן מאירופה – לגמרי המקום והזמן לעדכן שבביגה רחובות נערכים גם אירועים פרטיים אקסקלוסיביים בחדרים פרטיים שמכילים מסך להקרנות, מערכות הגברה ותאורה מתקדמות, צוות שירות פרטי ותפריט אירועים מיוחד שנבנה לפי דרישה.

ביגה - BIGA - ביל"ו 2, קניון רחובות, 053-9386369

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
סילבסטר 2024 – השנה אוכלים בבית