נגישות
נגישות

מגדלור קולינרי: טריולה משתדרגת עם תו חי בריא

המסעדה הוותיקה בפתח תקווה כבר קנתה לעצמה שם כביסטרו האיטלקי הכי שווה באזור. ההשקעה לא נעצרת ועכשיו גם הבשרים במקום משתדרגים עם תו תקן שמבטיח את הרמה הגבוהה ביותר שיש

חדשות האוכל המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 20/05/2019, 0:00 תאריך עדכון: 20/05/2019, 12:32
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סטייק בשר עם בטטות בטריולה פתח תקווה (צילום: באדיבות המקום) בילוי קולינרי. סטייק וירקות בטריולה פתח תקווה (צילום: באדיבות המקום)

מסעדת טריולה באה לעולם בקיץ של 2011, כיוזמה משותפת של האחים חן ותמיר חכים (שחובש במקום גם את כובע השף) יחד עם חברם הקרוב, תמיר פיירמן. השלושה הקימו את הביסטרו האיטלקי במטרה להעלות את הרף בענף המסעדות של פתח תקווה. שמונה שנים חלפו מאז, והיום כבר אין ספק שזה הצליח להם בענק - טריולה מהווה כיום מגדלור קולינרי באזור שנשלט בעיקר על ידי סניפים של רשתות ענק.

תו תקן של איכות
עם הצלחה גדולה מגיעה אחריות גדולה ובמסעדת טריולה מודעים לכך היטב. עדות לכך ניתן למצוא בעובדה שלאחרונה המסעדה הצטרפה למהפכה של חי בריא - תו  שניתן למוצרי מזון מקומיים ואיכותיים שמקורם בבעלי חיים שגדלו בהתאם לדרישות הגבוהות ביותר, בהקשר של רווחת בעלי חיים ובריאות הציבור. נכון להיום, כל הנתחים על העצם המוגשים במסעדה, נושאים את התו המיוחד. המשמעות היא שכל הנתחים מגיעים מבקר כחול-לבן שגדל ברמת הגולן, בתנאים הומניים וללא אנטיביוטיקה כטיפול מניעתי. ובמילים אחרות, מדובר בבשר ברמה הגבוהה ביותר שיש.

ישר מהתנור במסעדת טריולה פתח תקווה (צילום: באדיבות המקום) חם ולוהט. ישר מהתנור בטריולה בפתח תקווה (צילום: באדיבות המקום)

גם טעים וגם משתלם
בנוסף לבשרים משובחים ומנות שף מוקפדות, תמצאו בטריולה גם שלל מבצעים אטרקטיביים. כך לדוגמה, בימי שלישי בערב, כל מי שיושב על הבר או במרפסת, יכול ליהנות ממבצע של בורגר 1+1 – מזמינים בורגר עם תוספת חמה מהתפריט ומקבלים בורגר נוסף במתנה. כמו כן, מדי יום שלישי מציעים בטריולה תוספות מעניינות במיוחד לכבוד המבצע כמו צלע אסאדו, אווז מעושן, גאודה, כבד אווז או גבינת סנט מור מקורמלת.

בנוסף, בכל יום שני מגישים במקום תפריט יין ללא תחתית - התפריט כולל מספר יינות שניתן ליהנות מהם ללא הגבלה לאורך כל הארוחה, תמורת תשלום חד פעמי של החל מ-45 שקלים. תפריט היינות של טריולה כולל יינות מובחרים מיקבי בוטיק בצרפת, ישראל ואיטליה. אם באלכוהול עסקינן, אי אפשר שלא להזכיר את הקוקטיילים המשובחים המוגשים במקום. בין היתר מדובר ב-Fun pine (טנקרי ג'ין, סירופ אננס, מיץ לימון, קאווה ודובדבן אמרנה) ו-Strawberry Milano (סירופ תות, פלנטיישן רום, קפטן ספייסד, לילט בלאן, אוורנה, מיץ לימון, כתר מלח ובזיליקום), כשאת הסירופים אגב, מכינים במקום המיקסולוגים המוכשרים של טריולה.

עסקיות שוות שוות
בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 17:00-12:00, מגישים בטריולה תפריט עסקיות מהמשתלמים באיזור. הארוחות העסקיות כוללות מנה עיקרית כמו שרימפס לוהט, סלט פנצנלה או פילה דג לבן, שתייה קלה ומנה ראשונה כמו ברוסקטה חציל או מרק היום, במחיר העיקרית (עבור חלק מהראשונות יידרש תשלום נוסף). במסגרת העסקיות, כל הבירות והמשקאות המוגזים נמכרים בהנחה של 50% וכוס יין הבית עולה 28 שקלים בלבד. עוד נעדכן כי בטריולה ניתן להפיק אירועים קטנים ובינוניים, עסקים ופרטיים מכל הסוגים.

חלל מסעדת טריולה פתח תקווה (צילום: באדיבות המקום) גם האווירה על רמה. מסעדת טריולה בפתח תקווה (צילום: באדיבות המקום)

ולסיום, 4 דברים שלא ידעתם על תו חי בריא:

  • נעים להכיר - חי בריא, הוא גוף עצמאי שפועל בנפרד מתעשיות המזון והחקלאות ואינו כפוף אליהן. בהתאם גם העמידה בנהלים של חי בריא, היא וולנטרית לחלוטין ולא באה להחליף את הדרישות השונות הקבועות בחוק.
  • דרישות מחמירות - הדרישות לגידול חיות משק בהקשר של רווחת בעלי החיים, לפיהן נקבעו הנהלים של תו חי בריא, הן כיום המחמירות והמקיפות ביותר בישראל. בין היתר כוללות הדרישות תזונה נאותה שלא כוללת חלבון מהחי, איסור על שימוש באנטיביוטיקה ברמה המניעתית, הגבלת זמן ההובלה של בעלי חיים לארבע שעות לכל היותר ועוד.
  • "אני מבטיח" – תו חי בריא מבטיח לכם שבעל החיים גדל בישראל בסביבה שאפשרה לו לבצע פעולות טבעיות שהכרחיות לבריאותו ולרווחתו, וכי לא נעשה שימוש בפרקטיקות בעלות השלכה שלילית על בריאות הציבור ואיכות הסביבה.  
  • הכוח לשנות בידיים שלכם - נכון להיום מעט מאוד מגדלים מיישמים את שיטות הגידול המחמירות של חי בריא. התקווה היא שמצב זה ישתנה, בעיקר בעקבות הביקוש מצד קהל הצרכנים, למוצרים הנושאים את התו החשוב.

טריולה - Triola - שחם 14, פתח תקווה, 053-9345515

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ