נגישות
נגישות

עם ריח פרדסים ואקליפטוסים: איפה אוכלים בפתח תקווה?

מסעדת שף איטלקית משובחת, אוכל בוכרי ייחודי או בראנץ' עשיר שיטיס אתכם לברצלונה בלי לזוז מהעיר - בשנים האחרונות פתח תקווה זוכה להתחדשות קולינרית מבורכת ואיכותית במיוחד. יצאנו לבדוק את כל המסעדות המומלצות של אם המושבות

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 01/07/2018, 16:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

זה לא סוד שלפתח תקווה יצא מוניטין של עיר מנומנמת, שכל קשר בינה לאוכל טוב מקרי בהחלט. אך בשנים האחרונות משהו טוב עובר על העיר בגזרת הקולינריה. ההגירה החיובית של מאוכזבי תל אביב לפתח תקווה, משרדי ההייטק הרבים שנפתחו בה וריבוי המשפחות הצעירות - הולידו ביקוש למסעדות טובות באמת. כתוצאה מכל זה נראה שלאחרונה יותר ויותר מסעדנים מרימים את הכפפה ופותחים מקומות איכותיים באם המושבות. בכתבה שלפניכם תמצאו 8 המלצות טעימות במיוחד שמחכות לכם בפתח תקווה.

איפה אוכלים ברמת ישי?
המסעדות האסיאתיות הטובות בארץ
משהו מנחם: איפה אוכלים מנת קובה מנצחת?

בוקריה

ארוחות בוקר המוגשות לאורך כל היום, בופה בראנץ' עשיר במיוחד המוגש עד השעה 16:00, שירות מתוקתק ועיצוב שמזכיר את השוק ההומה של ברצלונה. אלו הם המרכיבים העיקריים שהפכו את בוקריה למסעדה הפופולארית שהיא היום. לכל זה אפשר להוסיף כמובן את ההשקעה בפרטים הקטנים, את ההקפדה על בחירת חומרי גלם איכותיים בלבד ואת הקינוחים המשובחים המוגשים במקום. בתפריט של בוקריה תמצאו מגוון מנות טבעוניות ומנות ללא גלוטן, כשכל המנות בתפריט כשרות. עוד נציין שניתן להפיק במקום אירועים בהיקף של עד 50 סועדים.
אסור לפספס: שקשוקה איטלקית היא שקשוקה עם טוויסט של זיתי קלמטה, מוצרלה ואורגנו. אהבנו!

בוקריה - דרך יצחק רבין 17, פתח תקווה. טלפון: 053-9385192

זמן לארוחת בוקר. שקשוקה בבוקריה (צילום: באדיבות המקום)


Manuel

מנואל נפתחה בשלהי 2016, על ידי התאומים מידן ומוראל מימון ושותפתם העסקית, קורין רוזן. המסעדה נפתחה בהשקעה עצומה (ולא רק בקנה מידה פתח תקוואי) של שני מיליון דולר במבנה ששימש בעבר כמוסך לאופנועים. המבנה עבר מתיחת פנים מרשימה ביותר על ידי האדריכל המוכשר יוסי אבן, שאחראי בין היתר לעיצוב של BARRIO בראשון לציון, לעיצוב של יין בעיר שבגבעתיים, לעיצוב של בינו התל אביבית ולעוד מגוון פרויקטים בארץ ובעולם. מוראל עבר התמחות מיוחדת באוכל איטלקי בבית הספר בישולים ובנוסף התמחה בבישול איטלקי אצל השף פרנצ'סקו טונלי, באיטליה. וכך יצא שהתפריט של מנואלו כולל מבחר מנות לתפארת ארץ המגף, החל מארנצ'יני ממכרים, דרך פיצות משובחות וכלה בפסטות טריות מופלאות.
אסור לפספס: פסטת ארביאטה מוסר היא מנה נהדרת של ספגטי ברוטב עגבניות חריף, עגבניות שרי, שום קונפי, פטרוזיליה וחתיכות מוסר צרוב. ואם אתם נמנעים מאוכל חריף, הרשו לנו רק להשתתף בצערכם.

מנואל - גיסין אבשלום 7, פתח תקווה. טלפון: 053-4245800

מנות לתפארת איטליה. מנואל (צילום: באדיבות המקום)

ברולו

ברולו היא בר-מסעדה שכולה שיר הלל ליינות איכותיים ואוכל משובח. על המטבח של ברולו אחראי השף היצירתי ג'קי דבאח, שהקים בין השאר את המטבחים של מונה, אפ קפה וארליך. בתפריט המהודק של ברולו מככבים קינוחים המיוצרים במקום, מנות קלאסיות ופופולריות עם נגיעות איטלקיות ולחמים באפייה ביתית. על העיצוב של המקום חתום האדריכל בנימין (בנג'ו) ממה, שאחראי בין היתר לעיצוב של סניפי רשת אוקינאווה, מסעדת הפולה ועוד. בחלל הפנימי עם התקרה הגבוהה (שישה מטרים) תמצאו בר מרכזי רחב ידיים וקיר יין ענק. עמדת ה-DJ ממוקמת בגלריה שמעל המטבח ובחלקה החיצוני של המסעדה תמצאו דק עץ שמאפשר ליהנות מארוחה טובה באווירה שלווה ורגועה.

אסור לפספס: את מנת כבדי העוף, הכוללת כבדי עוף צלויים במחבת עם סילאן, כמון וברנדי. המזרח והמערב מעולם לא היו קרובים יותר.

ברולו - שחם 21, פתח תקווה. טלפון: 053-9444033

בר מעוצב וקיר יין ענק. ברולו (צילום: באדיבות המקום)
בראשית

את מסעדת בראשית אתם קרוב לוודאי מכירים מהתכנית הפופולרית מהפכה במטבח, כשלפני המהפכה היא תפקדה כמסעדת בשרים חסרת ייחוד. כיום לעומת זאת, מדובר במסעדה שעושה הרבה כבוד למטבח הבוכרי, שבשנים האחרונות התחבב מאוד על הקהל המקומי. אם שמות כמו פלוב, דושפרה, צ'יבורק ומנטו, גורמים לבלוטות הרוק שלכם לעבוד במרץ, קחו את עצמכם למסעדת בראשית ויפה שעה אחת קודם. כמו כן חשוב לציין כי מבחר שיפודים עשיר כמו זה המוצע במסעדת בראשית, נדיר למצוא אפילו בשיפודיות מן המניין. בין היתר תמצאו בתפריט של בראשית שיפוד סלמון, שיפוד כליות בקר, שיפוד אשכי כבש ושיפוד שומן כבש. כל שיפוד נצלה לכדי שלמות על הגריל של בראשית ומוגש לשולחן עם המון אהבה.
אסור לפספס: לעיקרית – טאבאקה ברוטב שום (עופיון פתוח). לקינוח – לאבז (חלווה בוכרית). בבקשה.

בראשית - ז'בוטינסקי 63, פתח תקווה. טלפון: 053-9372440


פוקצ'ריה

פוקצ'ריה היא מסעדה איטלקית כשרה (חלבית) הפועלת בלב הקניון הגדול של פתח תקווה. במסעדה האינטימית והרגועה אפשר לתפוס קצת שלווה וליהנות ממנות איטלקיות מוקפדות, עם מינימום התחכמות ומקסימום טעם. לפי השמועות, המתכון של הפיצות יובא בייבוא אישי מנאפולי. ואכן הפיצות של פוקצ'ריה מתאפיינות בבצק דק, המפנה את הבמה לרוטב, לגבינה ולתוספות ומאפשר לסועד לאכול בכיף, מבלי לסבול מכבדות מיותרת. בביקור הבא שלכם במקום, אל תוותרו על אחד מהקינוחים המיוחדים של פוקצ'ריה. הקינוח החביב עלינו הוא קלצונה (מאפה בצק בתנור אבן במילוי שוקולד נוטלה), אבל גם הטירמיסו לא רע בכלל.
אסור לפספס: פיצת בצלים, הכוללת קונפי בצלי שאלוט, רצועות בצל לבן ועירית. פיצה שתגרום לכם להזיל דמעה.

פוקצ'ריה - ז'בוטינסקי 72, פתח תקווה. טלפון: 053-9385819

פיצות דקות וקינוחים מיוחדים. פוקצ'ריה (צילום: באדיבות המקום)


לה קרנה

לה קרנה היא מהמקומות האלה, שמציבים דילמה בפני הקרניבור הממוצע. מצד אחד, השאיפה היא שהמקום ישגשג ולכן עדיף לספר לכל מי שרק אפשר על הפינה הזעירה שמגישה המבורגרים לא פחות ממדהימים. מצד שני, חלק מהקסם של המקום מתבטא בכך שהרבה אנשים כלל לא מודעים לקיומו. אנחנו בחרנו באפשרות הראשונה, פשוט כי מגיע לחבר'ה של לה קרנה, לככב ברשימת המסעדות הטובות בעיר. בתפריט של לה קרנה יש תשע מנות סך הכול (שישה המבורגרים, מנת עוף, ג'בטה עם פרוסות אנטריקוט וסלופי ג'ו), אך כל אחת מהן היא פנינה קרניבורית אמיתית. אז זהו, עכשיו גם אתם יודעים ולנו רק נותר לאחל לכם בתיאבון.
אסור לפספס: המבורגר ביג בוצ'ר הכולל קציצת בקר (200 גרם), סלמי, חזה אווז, פרוסות אנטריקוט ואיולי מדורה. בייקון מן הסתם היה יכול לבוא כאן טוב, אך המקום כשר.

לה קרנה - חיים עוזר 1, פתח תקווה. טלפון: 053-9372323

פנינה קרניבורית אמיתית. לה קרנה (צילום: באדיבות המקום)

טריולה

טריולה היא מסעדת שף איטלקית, שנפתחה לפני כשבע שנים. תמיר חכים, החובש את כובע השף, עבד בין השאר במסעדת טפאו, בפסטה מיה וב-PORT. כשהרגיש שהוא מוכן לצאת לדרך עצמאית, חבר לאחיו חן ולחברם תמיר פריימן והקים עם המון אהבה וכישרון, את מסעדת טריולה. המסעדה הפכה לסיפור הצלחה כמעט מהרגע הראשון בזכות הפסטות הטריות, האווירה הזורמת, המנות הגדולות והטעימות והתמחור ההגיוני. כדאי לדעת עוד שבחלל האירועים של טריולה, מפיקים את כל סוגי האירועים בהיקף של עד 120 סועדים.
אסור לפספס: שרימפס לוהט היא מנה של שרימפס ואספרגוס בחמאת עגבניות מיובשות, שום, יין לבן ופטרוזיליה. מנה שמוכיחה בפעם המי יודע כמה, שכשכל המרכיבים משובחים, כל מה שצריך זה לארגן להם פגישה במחבת לוהטת.
טריולה - שחם 14, פתח תקווה. טלפון: 053-9345515

פסטות טריות ואווירה נעימה. טריולה (צילום: באדיבות המקום)

אויאמה

כבר יותר מעשור שמסעדת אויאמה מגישה מגוון מנות אסיאתיות החביבות על הקהל הישראלי כמו דים סאם, סושי ומנות נודלס מוקפצות. כמו כן בנוסף למנות המגיעות ממטבחי סין, יפן ותאילנד, מגישים במקום גם מספר מנות הודיות מסורתיות כמו פרגית מומביי (שיפוד פרגית בתיבול הודי המוגש עם יוגורט חצילים, יוגורט, נענע וטחינה עמבה) וסמוסה. באויאמה אפשר ליהנות מארוחה משפחתית עם הילדים, מדייט רומנטי על הבר, מבילוי עם חברים או מארוחה עסקית של צהריים. בכל שעה שהיא, האוכל תמיד יהיה מצוין, השירות תמיד יהיה אדיב ומקצועי והאווירה תמיד תהיה שמחה.
אסור לפספס: אם אתם מחובבי הסאטה (מי לא בעצם?), לכו על מנה של צ'יקן סאטה הכוללת אטריות ביצים עם נתחי עוף ברוטב קוקוס חמאת בוטנים, בצל לבן, בצל ירוק, כרוב, כוסברה ובוטנים. מסוג המנות שאי אפשר להפסיק לאכול.

אויאמה - דרך יצחק רבין 17, פתח תקווה. טלפון: 03-9235368

עשור של אוכל אסיאתי. אויאמה (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בוקריה בפתח תקווה
053-9385192
מנואל הכשרה בפתח תקווה
053-4245800
ברולו בפתח תקווה
053-9444033
בראשית בפתח תקווה
053-9372440
פוקצ'ריה מטבח איטלקי בפתח תקווה
053-9385819

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא