נגישות
נגישות

מד קיטשן בר: חוויה מדויקת לכל שעה ביום

חצי שנה עברה מאז שנפתחה, ומסעדת מד קיטשן בנהריה לא מתכוונת להוריד את הרגל מהגז - מנות מגוונות לכל המשפחה לצד שפע של אלכוהול, תפריט עסקיות מגוון ואווירה נכונה בכל שלב של היום. איך שלא תסובבו את זה תקבלו חוויה שכל כולה MAD

מסעדות בצפון המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 29/04/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סלט עלים במד קיטשן בר נהריה (צילום: באדיבות המקום) להתחיל בקליל. סלט עלים במד קיטשן בר נהריה (צילום: באדיבות המקום)

לפני כחצי שנה באוקטובר אשתקד, נפתח אחד המקומות המסקרנים ביותר בנהריה. הכוונה היא ל-מד או בשמה המלא: Mad Kitchen Bar - פרי יוזמתם של שלושה מסעדנים מקומיים שבחרו לשלב כוחות ולהקים את המקום שהעיר חיכתה לו כבר יותר מדי זמן – בר-מסעדה עם עיצוב מושקע, תפריט מוקפד, שף יצירתי ומוכשר ואווירה צעירה וממכרת.

אחרי תקופת הרצה קצרה, המקום נפתח רשמית בשלהי 2018. נראה שלאורך החודשים האחרונים הוא ממשיך לגבש את הזהות הייחודית שלו, ובימים אלה משיקים קברניטי המקום תפריט חדש עליו חתום השף הצעיר והמבטיח דור טהור.

תפריט ספוג באלכוהול
בעמוד הראשון בתפריט החדש של מד המשקאות האלכוהוליים מופיעים בין מנות האוכל - מה שמעביר את המסר הברור שב-MAD השתייה והאווירה באים יחד עם האוכל. לצד מבחר האלכוהול, התפריט העשיר מציע את כל האופציות החל ממנות שמתאימות לארוחת ערב עם החבר'ה (פילה בקר, המבורגר, פריים ריב), אחרות לארוחה קלילה וזריזה של אמצע היום (שניצל, מוסקה מקומית), וישנן גם מנות שהכי כיף לאכול על הבר בשעת לילה מאוחרת (סביצ'ה דג ים, סיגר צפון אפריקאי). ובקרוב יושק גם תפריט בר חדש שיורכב ממגוון מנות פינגר פוד.

השף דוד טהור החל את דרכו במסעדת מיכאל של השף מיכאל גרטופסקי, שם עבד במשך ארבע שנים. בין היתר, הוא גם אחראי למבחר הפסטות המיוחדות של המסעדה, בדגש על פפרדלה שפונדרה, פטוצ'יני אלי אוליו ורביולי במילוי גבינות רכות. כל המנות בתפריט מיוצרות במקום (למעט מנת הפסטה לילדים) בעבודת יד - החל מהבצק של הפיצות וכלה בפטוצ'יני וניוקי.

סטייק במד קיטשן בר נהריה (צילום: באדיבות המקום) גם הבשר פה מופרע. סטייק במד קיטשן בר נהריה (צילום: באדיבות המקום)

עסקיות משוגעות
בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 17:00-12:00, מציעים במד מגוון ארוחות עסקיות משתלמות בארבע דרגות מחיר. העסקית הזולה ביותר (49 שקלים) כוללת לחם ומטבלים או סלט רחוב למנה הראשונה, וסטייק חזה עוף או פסטה פנה (ברוטב שמנת פטריות/עגבניות/אלי אוליו) לעיקרית. יתר העיקריות כוללות מגוון רחב יותר של ראשונות לבחירה (לחם הבית, סלט טאבולה, צלחת חריפים, קרפצ'יו בקר כרובית, סלט רחוב וסלט עלים) ומבחר עשיר ביותר של עיקריות ותוספות.

בעסקית הבאה (59 שקלים) תוכלו לבחור בין מוסקה מקומית, שניצל, פיתה שווארמה, סלט בוראטה, סלט ארטישוק אלה רומנה, פיצה MAD או פטוצ'יני אלי אוליו. ובעסקית של ה-99 שקלים תמצאו פפרדלה שפונדרה, פילה סלמון, סטייק אנטריקוט או פילה מוסר ים. כמו כן, בשעות הצוהריים בימי חול ניתן להזמין קפה וקינוח קטן ב-15 שקלים בלבד, שתייה קלה בתוספת של חמישה שקלים לעסקית, ובירות מהחבית בתוספת של 15 שקלים בלבד (גולדסטאר או הייניקן).

גם לילדים יש עסקיות משלהם, הכוללות פיצה נפוליטנה, שניצל וצ'יפס או פסטה פנה עם רוטב עגבניות/שמנת, כוס שתייה וכדור גלידה לקינוח - כל זה תמורת 45 שקלים בלבד.

קוקטייל במד קיטשן בר נהירה (צילום: באידבות המקום) האלכוהול משחק תפקיד מרכזי. קוקטייל במד קיטשן בר נהריה (צילום: באדיבות המקום)

חגיגה שלא נגמרת
במד מפיקים שורה ארוכה של אירועים באופן קבוע. בין היתר, התקיימו במקום ארוחות בשיתוף פעולה עם שפים מובילים כמו מסימיליאנו די מטאו (הזוכה בעונה החמישית של מאסטר שף) וטום אביב (קוקו במבינו, Fat cow), ומדי סוף שבוע מתארחים במסעדה די ג'ייז מובילים שמקפיצים את הערב עד לנחל הגעתון וחזרה. בנוסף תמצאו במקום גם חדר VIP המתאים לאירוח של עד 12 סועדים, וישנה גם אפשרות להפיק בחלל המסעדה אירועים פרטיים ועסקיים בהיקף של עד 90 מוזמנים.

אז אם אתם נופשים באזור ומחפשים מקום לשבת בו לארוחה עסקית שתחזיר אתכם לצימר עם חיוך, או שבא לכם לשבת בערב בבר עדכני עם מנות שף מוקפדות ובמחירים הגיוניים - נראה שכל הדרכים מובילות למד... תתפרעו.

מד קיטשן בר - MAD Kitchen Bar - ויצמן 65, נהריה, 053-7102433

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי