נגישות
נגישות

חגיגה בכפר: מסעדת לה תבור משיקה תפריט חדש

מתי פגשתם לאחרונה מטבח צ'רקסי אותנטי ומסקרן? במסעדת לה תבור שבגליל משלבים עולמות, ומציעים תפריט חדש עם טאץ' איטלקי וארוחות בוקר ששוות הגעה מיוחדת

ארוחות בוקר המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 07/04/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סטרומבולי נוטלה בלה תבור (צילום: באדיבות המקום) מאפה חובה. סטרומבולי נוטלה בלה תבור (צילום: באדיבות המקום)

המסעדה הצ'רקסית לה תבור שנפתחה באוגוסט 2018 בכפר תבור, הציגה לעולם קונספט חדשני - מנות מסורתיות מהמטבח הצ'רקסי עם נגיעות איטלקיות, ופרזנטציה שמזכירה יותר מטבח עילי ממסעדה כפרית. נראה שהמסעדה הצעירה באופן כללי אוהבת לחדש ולהפתיע, כי תוך פחות משנה מיום הפתיחה היא משיקה בימים אלה תפריט חדש עם שילובים מפתיעים שכולל בין היתר פיצות מיוחדות במינן וארוחות בוקר ששוות ביקור מיוחד.

פודי, פיצה עם גבינה צ'רקסית כבר טעמת?!
נתחיל דווקא מהפיצות החדשות של לה תבור, המיוצרות מקמח איטלקי ומבצק שתופח במשך 24 שעות. הן נאפות בתנור אבן לוהט, ומגיעות עם מגוון רחב של תוספות כמו בצלים מקורמלים, פלפל שיפקה, בטטה, זוקיני, אנשובי וגבינה צ'רקסית. נדלקנו במיוחד על פיצה מופלאה העונה לשם פיצה פונגי, המגיעה עם רוטב פטריות, נגיעות כמהין, גבינת מסקרפונה, מוצרלה ופרמז'ן – מנה חלומית למכורים לגבינות ופטריות. האווירה הכפרית ששוררת כאן לא פסחה גם על מחירי הפיצות - פיצה משפחתית תעלה לכם 40 שקלים בלבד, עליה תוכלו לבחור שלל תוספות (ב-5 שקלים לכל תוספת). כמו כן ניתן להזמין את כל הפיצות במשלוח.

חלוז' נגד חלושס
רבים מהסועדים מגיעים למסעדה אחרי שסיירו בכפר תבור, העפילו להר תבור או ביקרו במרכז למורשת הצ'רקסית שבכפר קמא (חוויה מעוררת תיאבון לכל הדעות). אך ישנם גם כאלה המגיעים למקום דווקא מוקדם בבוקר, כדי למלא את מאגרי האנרגיה לקראת היום שתכננו לבלות באזור. אם אתם מאלו שאוהבים לאכול את הארוחה הגדולה לפני הטיול, אין ספק שלה תבור היא המקום המושלם עבורכם, בזכות תפריט ארוחות הבוקר העשיר כל כך שלה.

צפוי לכם יום ארוך ואתם רוצים למנוע את החלושס? זה הזמן להכיר את החלוז' - אחד המאכלים המפורסמים ביותר במטבח הצ'רקסי, המוגשים כאן כחלק מתפריט ארוחות הבוקר. מדובר במאפה מטוגן במילוי מחית תפוחי אדמה או גבינה צ'רקסית, בליווי גבינה מסורתית, לבנה, סלט טונה, חציל מטוגן, סלט אבוקדו, שתי ביצים לבחירה, ועוד הרבה הפתעות שתמיד נעים וטעים לפגוש זמן קצר לאחר היקיצה (ארוחות הבוקר מוגשות במקום בין השעות 11:30-8:00).

פיצה במסעדת לה תבור (צילום: באדיבות המקום) איטליה בצפון. פיצה במסעדת לה תבור (צילום: באדיבות המקום)

איטליה פינת צ'רקסיה
השפע והמגוון מאפיינים גם את ארוחת הבוקר שזכתה לשם "לה תבור", ובאופן כללי את התפריט של המקום שמציע את השילוב המנצח בין מנות נדיבות למחירים משתלמים. ואם בשילובים עסקינן, מתבקש להזכיר שוב את השילוב הבלתי אפשרי לכאורה, אך הכול כך מוצלח בין המטבח האיטלקי למטבח הצ'רקסי שפוגשים כאן מחוץ לתפריט הבוקר - לצד מנות כמו גליל חציל במילוי גבינה צ'רקסית ברוטב עגבניות, כיסונים ממולאים בגבינה ובצל המוגשים עם רוטב יוגורט ושום (מתאזה), מופיעות מנות כמו ריזוטו סלמון מעושן, ניוקי פסטו וסלט ונציה. עיקריות מפתות נוספות שהצטרפו לתפריט החדש הן למשל סטייק פילה רוסיני, קבב חלבי המוגש בצלחת עטופה ביריעת בצק פריך, וכן מאפה מתוק במילוי מיקס מענג של נוטלה ומסקרפונה, המוגש עם גלידה ועונה לשם סטרומבולי.

פרעצל לדרך
לסיום, נעדכן שבמסעדת לה תבור ניתן לערוך אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים, בהיקף של עד 80 סועדים. כמו כן חשוב לדעת שמסעדת לה תבור פועלת גם בתור מאפייה שמייצרת את לחמי המחמצת הטובים ביותר ברדיוס די רציני. אז אם אתם מתכננים פיקניק בהמשך היום, אל תשכחו לקחת לדרך איזה בגט איכותי, ג'בטה שמנמנה, לחם שיפון עם גרעיני חמנייה או פרעצל משובח בציפוי שומשום. ושיהיה בתיאבון!

לה תבור - La Tavor - לח"י 6, כפר תבור, 053-9368707

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם
פיאנו פיאנו - המנגינה האיטלקית הגיעה לנמל תל אביב
בוקר בקפה גרג (צילום: באדיבות המקום)
ארוחות בוקר בתל אביב – הטעמים שיובילו את 2022