נגישות
נגישות

ארוחה אותנטית במאפו: הגליל מתארח בתל אביב

עולש פראי, קובנייה מסורתי, מנסף אותנטי והרבה חומרי גלם מקומיים - בימים שלישי-חמישי, ה-19-21 במרץ, תערוך מסעדת מאפו הכשרה ארוחות בסגנון גלילי מסקרן ויוצא דופן. הבטיחו לעצמכם מקומות

מסעדות בתל אביב המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 17/03/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מנה במסעדת מאפו (צילום: דרור ורשבסקי) שפע קולינרי מהגליל. מנה במסעדת מאפו (צילום: דרור ורשבסקי)

שנתיים וחצי חלפו, מאז שהשף ניר צוק פתח את מאפו, המסעדה הכשרה שלו, במלון פרימה סיטי התל אביבי. שנתיים וחצי שבהן צוק מוכיח בכל ארוחה מחדש שאוכל כשר יכול להיות סקסי, יצרי ואיכותי. בימים כתיקונם מגיש צוק בביסטרו הים-תיכוני שלו מנות כמו רביולי בורגיניון, שיפודי טופו עם חסה צלויה בחזרת רעננה, קרפצ'יו פילה בקר עם פצפוצי אורז אדום, או חזה אווז בעישון עדין, אותו הוא מגיש עם תותי עץ. לקראת סוף חודש מרץ, הוא הולך להגיש תפריט שונה לחלוטין, אותו הרכיב בשיתוף פעולה מלא עם השף קאסד נאסר, שיעשה לכבוד האירוע את הדרך הארוכה מטבריה לתל אביב.

קאסד נולד וגדל בטורעאן שבגליל התחתון, שם למד את רזי הבישול הערבי-גלילי המסורתי. נכון להיום הוא השף הראשי של מלון פרימה גליל, השוכן בלב ליבה של טבריה ההיסטורית, ומשקיף על הנוף המרהיב של הכנרת. את הכנרת הוא ישאיר למרבה הצער מאחור, אך יחד איתו, הוא יביא את כל הניסיון והידע שרכש במהלך השנים, ובנוסף גם חומרי גלם גליליים למהדרין. המפגש בין צוק, מהשפים החשובים בעיר הלבנה בשני העשורים האחרונים, לבין נאסר, המזוהה כל כך עם המטבח הערבי-גלילי, צפוי לייצר ארוחה בלתי נשכחת.

תפריט גלילי בתל אביב
הארוחה החגיגית שתתקיים במאפו תתחיל עם מנת קובנייה, שאין ספק שתגרום לבלוטות הרוק להתחיל לעבוד במרץ. וטוב שכך, כי אחריה יעברו בסך מגוון מנות ראשונות (בהגשה למרכז השולחן) וביניהן עולש פראי חם, סלט עשבים גליליים, חוביזה מהר טורעאן, פיתה ערוסה, ועוד מספר ראשונות שנשאיר לכם לגלות לבד בארוחה.

מנה במסעדת מאפו (צילום: דרור ורשבסקי) ערב בלתי נשכח. מנה במסעדת מאפו (צילום: דרור ורשבסקי)

לאחר מכן יעלו ויבואו המנות העיקריות שיצרו שני השפים היצירתיים. אנחנו באופן אישי לא יכולים לחכות כבר לפגוש בצלחת שלנו את מנת הממולאים הזעירים (מחשה), את מנת המנסף (בקר וצנובר) ואת הסינייה של נאסר, כי זו לא באמת ארוחה גלילית, אם אין בה קצת (או הרבה) בשר כבש בצלחת. לקינוח תקבלו מגש של קינוחים גליליים שונים. וכמובן כמובן! לצד פינג'אן של קפה מבושל.

הארוחה המיוחדת תתקיים במסעדת מאפו שבמלון פרימה סיטי (מאפו 9, תל אביב), במהלך שלושה ערבים עוקבים, ב-21-19 במרץ, החל מהשעה 19:00. עלות התענוג הקולינרי הנדיר - 180 שקלים לסועד בלבד. אין ספק שזה הולך להיות אירוע בלתי נשכח עבור חובבי המטבח הגלילי. בתיאבון.

מאפו, מאפו 9, תל אביב, 053-5494941

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מאפו בתל אביב
053-5494941

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?