נגישות
נגישות

זה הזמן להתעורר: שמחה מנצחת בלזרוביץ'

הבר-מסעדה השמח בראשון לציון מציין בימים אלה שנתיים של הצלחה, ומתחדש בתפריט מרענן, מנות שמחמיאות לאלכוהול ואווירה מרגשת שמאחדת גילאים וקהלים מגוונים

מסעדות במרכז המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 18/03/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בר-מסעדה לזרוביץ' ראשון לציון (צילום: נופר לפיד) מוסיקה, אנשים והרבה שמח. לזרוביץ' ראשון לציון (צילום: נופר לפיד)

לפני שנתיים בדיוק, התקיימה הפתיחה הרשמית והחגיגית במיוחד של לזרוביץ' - בר-מסעדה שמח במיוחד שהוקם על חורבות המיץ' בר המיתולוגי. במהלך השנתיים הראשונות התפריט המקורי נותר כמעט ללא שינוי. פה ושם אמנם הופיעו מנות חדשות, וחלק מהמנות הקיימות עברו שינויים קלים כאלה ואחרים. אך בסופו של דבר, התפריט המקורי היה תפריט ברים, הרבה יותר משהיה תפריט של מסעדה. כל זה משתנה בימים אלה, הודות לתפריט החדש, המושקע והמסקרן.

שנתיים של הצלחה והתבגרות
לזרוביץ' נפתח על ידי איש חיי הלילה מאיר דרעי, אשר חולק את השותפות עם אביב סבג, שהחל את דרכו במקום כמלצר. כבר מהשבועות הראשונים היה ברור כי לזרוביץ' הוא סיפור הצלחה של ממש, כשסוד ההצלחה של המקום טמון בין היתר בתעודת הכשרות התלויה על הקיר. למעשה לזרוביץ' הוא הבר-מסעדה הכשר היחיד בכל הרדיוס הקרוב.

הכשרות, היא גם זו שהפכה את לזרוביץ' לאחד המקומות המבוקשים ביותר בעיר להפקת אירועים כמו בריתות, חינות וכדומה, באווירה בוטיקית ובהיקף של עד 200 מוזמנים. ולמקרה שתהיתם, נציין כי הנוהג המקובל במקום מדי ערב, לפיו האורחים לוקחים לעצמם בירות ישר מהמקרר ("כמו בבית"), מקובל גם במהלך האירועים המופקים בלזרוביץ'.

הרבה מאוד בירות בוטיק נמזגו בלזרוביץ' במהלך השנתיים שחלפו מאז הפתיחה החגיגית. שנתיים שבמהלכן המקום הפך למקצועי יותר, רציני יותר ומתוחכם יותר. כל זה, מבלי שהשינויים יפגמו ולו במעט מהאווירה השמחה שאפיינה את המקום מהיום הראשון. המקום נכנס לרשימת ה –  TOP10 של המסעדות הטובות בעיר לשנת 2018, מה שמוכיח שהאווירה עושה את שלה. וכאמור אחד השינויים החיוביים שבאים עכשיו לידי ביטוי, ומשלימים את תנופת ההצלחה, הוא התפריט החדש המושק במקום בימים אלה ממש.

מנה בלזרוביץ' ראשון לציון (צילום: נופר לפיד) אוכל מנצח שמחמיא לאלכוהול. מנה בלזרוביץ' ראשון לציון (צילום: נופר לפיד)

מנות מנצחות לא מחליפים
לפני שנגיע למנות החדשות, חשוב לציין שהתפריט החדש כולל מספר מנות שהופיעו בתפריט המקורי. ככול הנראה קברניטי המקום ידעו שהלקוחות הוותיקים לא יסלחו להם אם יחליטו להעלים מנות כמו "הסנדוויץ של מאיר" (ג'פטה טרייה, ספייסי מיונז, חסה, עגבנייה, בצל וחזה עוף. מוגש בליווי סלטון של שומר, צנונית ועלי בייבי), או "ההמבורגר של עמליה" (220 גרם של קציצה משובחת עם חסה, בצל ועגבנייה בתוספת צ'יפס וביצת עין מעל). כמו כן חשוב לעדכן שגם העראיס (ארבעה רבעי פיתה במילוי בשר מתובל, מוגש עם סלט טבולה, טחינה ביתית, ספייסי מיונז וחריף שמייח), לא נעלמה לשום מקום. בתפריט החדש היא פשוט זכתה לפרזנטציה חדשה ולשם חדש, ולכן מעתה היא דורשת שתכנו אותה: "ה-ראיס".  

טעים להכיר – המנות החדשות של לזרוביץ'
על התפריט החדש של לזרוביץ' חתום השף המוכשר דוד אקווה. ואם עוד לא שמעתם עליו, היו סמוכים ובטוחים שתשמעו בקרוב. בתפריט העשיר שהרכיב אקווה תמצאו בין היתר מנות עממיות כמו מסבחה שעועית (טחינה ירוקה ופולי שעועית מבושלים עם סלט עגבניות פיקנטי מלמעלה) ומנות ביתיות כמו "קובה סלק ביישן", הדרות בכפיפה אחת, עם מנות המכוונות מעט יותר גבוה כמו מנת הקרפצ'יו (פילה בקר דפוק דק דק בתיבול שמן זית, מלח גס, פלפל שחור גרוס, לימון טרי, רוטב בלסמי ורוטב רימון טרי. מוגש עם סלטון עלי רוקט מלמעלה).

לצד כל אלה, תמצאו בתפריט החדש של לזרוביץ' מנות בר קלאסיות כמו צ'יפס בטטה איכותי במיוחד, או עלי סיגר ממולאים במחית חומוס, טחינה ואריסה, שכיכבו בגרסה מעט שונה בתפריט המקורי. כמו כן כולל התפריט שלושה קינוחים מצוינים. הפייבוריט שלנו הוא קינוח חמוץ מתוק ומפוצץ טעמים, המורכב מגביע שחור עם גלידה וניל על מצע של קולי פטל, זילוף סירופ שוקולד ואגוזי לוז מסוכרים.

קוקטייל בלזרוביץ' ראשון לציון (צילום: נופר לפיד)                          אווירה משכרת. קוקטייל בלזרוביץ' ראשון לציון (צילום: נופר לפיד)

ערב רב של טעמים, משקאות ואנשים
התפריט החדש, על השפע הקולינרי שבו, משקף בצורה טובה למדי את הנעשה בלזרוביץ' מדי ערב. כך לדוגמה, אין דבר מרגש יותר, מלראות את השילוב בין בני גילאים שונים, או בין הקהל החילוני לקהל חובשי הכיפות ששמחים, שותים ופשוט נהנים מהחיים ביחד.

לסיום, נחשוף שציפור קטנה לחשה לנו כי בקרוב יתחילו לפתוח את לזרוביץ' גם לארוחות צוהריים במשך כל השבוע וגם בימי שישי. יש בהחלט למה לצפות!

לזרוביץ' - לזרוב 33, ראשון לציון, 053-9367648

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא