נגישות
נגישות

TOP10 ראשון לציון: המסעדות הטובות בעיר לשנת 2018

מחפשים מסעדה מעולה בראשון לציון ומתקשים לבחור מהמבחר המסנוור? שימו מבטחכם בגולשי אתר רסט, שדירגו את המסעדות החביבות עליהם בעיר בשנה החולפת

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 06/02/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 המסעדות הטובות ביותר לשנת 2018. מנה בסורנטו (צילום: באדיבות המקום)

במהלך 2018 גולשי אתר רסט בילו לא מעט זמן במסעדות בראשון לציון. אנחנו יודעים את זה כיוון שהם טרחו לעדכן אותנו בחוויות שעברו, לטוב ולרע. בכתבה שלפניכם ריכזנו את עשר המסעדות המומלצות ביותר בראשון לציון, שדורגו לפי פרמטרים כמו שירות, אווירה ומחיר. מעוניינים להשפיע על הרשימה של 2019? זו ההזדמנות שלכם לדרג את אלו שאתם מאמינים ששמות את העיר על המפה הקולינרית של ישראל ולעצב את הרשימה של השנה הבאה.

רק בשר
במקום הראשון קבלו את סניף ראשון לציון של רשת המסעדות רק בשר, הרביעי במספר, אח צעיר לסניפים הפועלים בחיפה ובתל אביב (ברמת החייל וברחוב סלמה). בדומה לשאר הסניפים של הרשת, גם בסניף המקומי פועלים לפי קונספט ייחודי המאפשר לסועדים לבחור את הנתחים שלהם ישירות מהקצבייה תוך שהם נהנים מיין הבית שילווה אותם לאורך כל הארוחה (יין הבית ללא הגבלה – 29 שקלים). כמו כן בדומה לשאר הסניפים, גם בסניף שפועל ברחוב שמוטקין בראשון לציון, ניתן לרכוש הביתה מגוון נתחים איכותיים מיושנים, נקיים ומוכנים לצלייה.
טעימות מהתפריט: אמפנדס עבודת יד בליווי צ'ימיצ'ורי הבית ואיולי צ'יפוטלה; קרפצ'יו בקר טרי GO תפרחת עלים ופרמז'ן רג'אנו; 300 גרם צלעות טלה בליווי תפוחי אדמה אפויים ורוטב צ'ימיצ'ורי, ועוגת גבינה לקינוח.
רק בשר, שמוטקין 10, ראשון לציון. 053-9424651

 קונספט ייחודי לבחירת הבשר. נתח ברק בשר (צילום: באדיבות המקום)

לופט

לופט היא מסעדת בשרים נוספת שזכתה להיכנס לרשימת המומלצות של 2018 לפי גולשי אתר רסט. היא מעוצבת בסגנון ניו-יורקי טיפוסי ומחולקת למספר אזורי ישיבה (הפטיו החיצוני, מתחם הבר, מתחם הסלון ומתחם הדיינר), בחדר הפרטי של המסעדה ניתן להפיק אירועים בהיקף של 28-12 סועדים ואילו בפטיו ניתן לארח עד 80 מוזמנים בנוחות מרבית. עוד חשוב לעדכן כי בלופט מציעים בימים ראשון עד חמישי בין 18:00-12:00 (ובימי שישי וערבי חג בין השעות 17:00-12:00) תפריט עסקיות משתלם ביותר ובימים ראשון עד שישי החל מ-22:30 (ובימי שבת החל מ-18:00) תפריט לילה משתלם לא פחות.
טעימות מהתפריט: סלט עגבניות שוק - עגבניות תמר, שרי צבעוני, עגבניות מיובשות, עלי רוקט ואגוזי מלך בוויניגרט עשבי תיבול; פילה בקר - מדליוני פילה בקר ברוטב יין אדום עם תוספת לבחירה' וקראמבל אוריאו - קראנץ' בראוניס, קרם שוקולד לבן עם עוגיות אוריאו ורוטב שוקולד.
לופט, משה בקר 16, ראשון לציון. 053-9443987
להזמנת שולחן ברק בשר

 עיצוב שקורץ לניו יורק. נתחי בשר בלופט (צילום: באדיבות המקום)

לזרוביץ'

לזרוביץ' הוא בר-מסעדה כשר הנחשב לאחד המקומות השמחים ביותר בעיר. התפריט של לזרוביץ' כולל שפע של מנות חלוקה ישראליות המשלבות בין מזרח למערב ואילו תפריט האלכוהול כולל משקאות במחירים שכבר מזמן לא נראו במחוזותינו. המקום פועל בימי חול החל מהשעה 17:00 ועד אחרון הלקוחות ובימי שישי סגור לאירועים פרטיים. במוצ"ש המקום נפתח לקהל הרחב החל משעה אחרי צאת השבת ונשאר פתוח עד אחרון הלקוחות.
טעימות מהתפריט: באן פרגית - פרגית קצוצה בסגנון אסייאתי. מוגשת בלחמנייה מאודה, איולי שום, חסה, עגבנייה ובצל לצד 2 מטבלים; שניצל ג'מבו - שניצל ענק ענק לצד רטבים' והקינוח של רחל (פשוט משהו מתוק לסיום אבל הכי לא פשוט).
לזרוביץ', לזרוב 33, ראשון לציון. 053-9367648

 אחד המקומות השמחים בעיר. המבורגר בלזרוביץ' (צילום: באדיבות המקום)

קמפניה

קמפניה היא בין המסעדות הבודדות בעולם, שבהן ההמתנה לאוכל לא אחת מעניינת ומרגשת לא פחות מהאוכל עצמו. זאת כיוון שבקמפניה דואגים לבדר ולשעשע את הלקוחות באמצעות שולחן דיגיטלי מיוחד העושה שימוש בטכנולוגיית ה-Mapping: בזמן ההמתנה לאוכל, שף זעיר מתרוצץ לצד הצלחת ומתקין את המנות בעמל רב ובדיוק מופתי. הדמות הזעירה מוקרנת בטכנולוגיה חדישה שהופכת כל ארוחה לחוויה מרגשת ומצחיקה. מלבד זאת תמצאו בקמפניה תפריט מוקפד וכשר (בשרי), עיצוב מרשים במיוחד ותאמינו או לא אבל אפילו מספר מנות טבעוניות לא רעות בכלל. בקמפניה ניתן להפיק אירועים מכל הסוגים בהיקף של עשרה עד 170 סועדים.
טעימות מהתפריט: פילו בשר - עלי פילו ממולאים בבשר טלה על מצע רוטב עגבניות איטלקי פיקנטי; המבורגר קמפניה  - 250 גרם בשר טלה ואנטריקוט משובח, מגיע בליווי ירקות ותוספת לבחירה' וזוקוטו  - קראמבל שוקולד מלוח בשילוב טופי, קרם פטיסייר ומעליו מוס שוקולד בלגי עשיר.
קמפניה, ברשבסקי 8, ראשון לציון. 053-9418630

 המתנה חוויתית לאוכל. מנה בקמפניה (צילום: באדיבות המקום)

פרנצ'סקה

פרנצ'סקה היא מסעדה איטלקית הממוקמת באחת הנקודות היפות ביותר בעיר, בטיילת המטופחת של ראשון לציון. מחלונות המסעדה נשקף נוף פנורמי של הים התיכון, המהווה את הרקע המושלם למנות המוקפדות שיצר השף דניס חסין (פפה). במסעדת החוף הפופולארית מגישים מדי יום בין 11:45-9:00 ארוחות בוקר מושקעות ועשירות ולאחר מכן מוצע במקום תפריט עסקיות משתלם במיוחד (בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 17:00-12:15).
טעימות מהתפריט: ארנצ'יני - כדורי ריזוטו, מוצרלה ופרמז'ן בציפוי פריך, ברוטב רוזה; קדירת פירות ים עם מולים, שרימפס, קלמארי, יין לבן, חמאה, שרי, אספרגוס, ביסק סרטנים ועשבי תיבול, ופסיפלורה סאנסט - מוס שוקולד לבן, קרם פסיפלורה, קצפת וטווילים.
פרנצ'סקה, טיילת ראשון לציון. 053-9441354
להזמנת שולחן בפרנצ'סקה

 רקע מושלם למנות מוקפדות. פיצה בפרנצ'סקה (צילום: באדיבות המקום)

פיש

במשך יותר מעשור היוותה מסעדת פיש חלק בלתי נפרד מהנוף של חוף הים העירוני, עד שבתחילת העשור הנוכחי החליטו קברניטי המקום להעתיק אותה לאזור התעשייה המערבי המתפתח. עם המעבר המקום השתדרג, התפריט הפך למגוון יותר וקהל הסועדים הנאמן רק הלך התרחב. מסעדת פיש היא כיום בין המסעדות המצליחות ביותר בעיר, הפונה לא רק לחובבי הדגים ופירות הים אלא גם לחובבי הסטייקים ואפילו לאלו הנמנעים מגלוטן: בפיש מגישים תפריט מלא ללא גלוטן הכולל מנות מצוינות כמו קרם חצילים קלויים, לחמניות נטולות גלוטן, שרימפס פטריות ומעדן אווז ואפילו מגוון קינוחים שלא מכילים את החלבון הידוע לשמצה.
טעימות מהתפריט: קבב דג ים על סטייק חציל, יוגורט מתובל וסלסת פלפלים פיקנטית; פילה דג ים על הגריל עם שרימפס ופטוצ'יני ברוטב חמאת טריאקי, תרד, בצל ופרמז'ן, ותוצרת הארץ  - גלידת קפה שחור, בוטנים, חלבה, תמרים, טחינה גולמית, סילאן וקרם וניל.
פיש, פרופ' בני חבוט 7, ראשון לציון. 053-9426902

סורנטו
זוכרים את מסעדת קמפניה? מצוין! כי בסמוך אליה פועלת מסעדת סורנטו, אחותה הגדולה והחלבית. סורנטו נפתחה באמצע 2014 ומאז היא נחשבת לא רק לאחת המסעדות הפופולאריות ביותר בעיר אלא גם לאחד מהמקומות המבוקשים ביותר לאירועים פרטיים ועסקיים בהיקף של עד 150 מוזמנים. על שתי המסעדות הכשרות למהדרין אחראי המסעדן איציק קדוש, שחרף גילו הצעיר נחשב לאחד המסעדנים המצליחים והחשובים בעיר.
טעימות מהתפריט: כדורי גבינה סורנטו - כדורי מיקס גבינות מובחרות בציפוי קראנצ'י, מוגשים על מצע רוטב רוזה בגימור פרמז'ן;  פיצה חריפה אש - בצק ביתי, רוטב פיצה, גבינה צהובה, פלפל חריף וזיתים שחורים וקרם ברולה (קרם ברולה צרפתי קלאסי בתוספת קצפת וזיגוג סירופ מייפל) לקינוח.
סורנטו, ברשבסקי 8, ראשון לציון. 053-9365863

ביגה

לכבוד יום הקפה הבינלאומי שחל מדי שנה בראשון באוקטובר, נערך סקר בקרב תושבי ראשון לציון שבחן את הרגלי שתיית הקפה שלהם. במקום הראשון בסקר שנערך על ידי המקומון "השקמה", זכה סניף ביגה שפועל בקניון עזריאלי ראשונים. אותו סניף מככב גם ברשימה שלנו, שהורכבה על ידי גולשי אתר רסט במהלך השנה החולפת. עם קפה משובח ואוכל מצוין, אין זה פלא שהסניף המקומי הוא אחד ממקומות הבילוי החביבים ביותר על תושבי העיר.
טעימות מהתפריט: קדאיף עיזים מהבלקן  - שערות קדאיף פריכות במילוי גבינת עיזים, תרד, לימון כבוש וחציל קלוי; סלמון בטריאקי אפוי בתנור, מונח על רטטוי ירקות למנה עיקרית וופל קראנץ' שוקולד  - מוגש עם שוקולד לבן, שוקולד אגוזים, כדור גלידה ופירורי שוקולד.
ביגה, שדרות נים 2, קניון עזריאלי ראשונים, ראשון לציון. 053-9374874
 קפה משובח ואוכל מצוין. קינוח בביגה (צילום: באדיבות המקום)

פפה

מסעדת פפה נפתחה ב-2011 בחלל שבו פעלה בעבר מסעדת פיש, בטיילת המטופחת של ראשון לציון. גאוות המקום היא כמובן על מנות הדגים ופירות הים אך חשוב לציין כי התפריט העשיר של פפה כולל גם מנות בשריות נהדרות כשבין היתר מדובר בתבשיל עגל עשיר בבצלים ופטריות. בפפה ניתן להפיק אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים בהיקף של עד 20 סועדים בחדר הפרטי או עד 140 סועדים בחלל המסעדה. כמו כן מחזיקים בפפה בניסיון עשיר בהפקת אירועי בראנץ' מיוחדים במינם.
טעימות מהתפריט: באן דגים במילוי דניס מפורק, ירקות כבושים ואיולי פפריקה; מיטבול - 300 גרם תערובת אנטריקוט וכבש על פירה חרדל ושמנת פלפלת/ציר יין אדום וקוביות תפו"א ועוגת גבינה ברוטב וניל ופירות יער.
פפה, הטיילת 17, טיילת ראשון לציון. 053-9429686
להזמנת שולחן בפפה

 דגש על דגים ופירות ים. מנה בפפה (צילום: באדיבות המקום)

סוהו

מטבע הדברים אף רשימה הכוללת את המסעדות הפופולאריות ביותר בראשון לציון, לא תהיה שלמה אם לא תוזכר בה מסעדת סוהו. המסעדה המשגשגת נפתחה לפני קרוב לשני עשורים ונראה שמשנה לשנה היא רק הופכת לצעירה, מדליקה ואטרקטיבית יותר. בסוהו מציעים את השילוב המושלם בין שירות מתוקתק, יחס אישי, מנות ענקיות ומגוון אינסופי (התפריט כולל מאות מנות שונות). ביום האחרון של 2018 חגגה מסעדת סוהו 18 שנים להיווסדה ובהזדמנות זו נאחל לה מזל טוב ועוד לפחות ח"י שנים של הצלחה ופעילות קולינרית מבורכת.
טעימות מהתפריט: סשימי סלק עם אגוזי מלך, נבטוטים וגבינת המאירי ברוטב שמן זית ויוזו; באן כבד אווז עם חסה, בצל, כוסברה, צ'ילי חריף ואיולי קארי אסייאתי ופבלובה - בסיס מרנג עם גלידת וניל או סורבה ברוטב תותים ופירות יער.
סוהו, משה בקר 15, ראשון לציון. 03-9658395

 תמיד רלוונטית. מנה בסוהו (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ביגה בראשון לציון
הזמנת שולחן
053-9374874
סורנטו בראשון לציון
הזמנת שולחן
053-9365863
פיש  בראשון לציון
הזמנת שולחן
053-9426902
קמפניה בראשון לציון
053-9377056
לזרוביץ' בראשון לציון
053-9367648
לופט בראשון לציון
053-9443987
רק בשר בראשון לציון
053-9424651

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?