נגישות
נגישות

לחם ארז הרצליה: 12 שנים של איכות

סלט שנחתך ברגע ההזמנה, פוקאצ'ה לוהטת שנאפת במקום וחומרי גלם טריים שמגיעים בשיאם מדי יום - הסניף ההרצלייני של לחם ארז מוכיח איך שומרים על סטנדרט ומתחזקים מטבח וצוות לא מתפשר כבר 12 שנים

המלצות קולינריות המסעדות של rest
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 13/02/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מנות בלחם ארז הרצליה (צילום: באדיבות מקום) דגש על קולינריה מוקפדת. לחם ארז הרצליה (צילום: באדיבות המקום)

בדרך כלל בתי קפה רשתיים לא מרגשים אותנו במיוחד, אבל יש יוצאי דופן. אחד המקומות שמרגישים שכונתיים, ביתיים, אותנטיים ושמים דגש על קולינריה מוקפדת הוא לחם ארז הרצליה. מדובר בסניף ותיק שפועל כבר 12 שנים באותו ניהול ועם אותם בעלים וחלק מהעובדים המקוריים. סניף לחם ארז הזה נחשב לסניף הדגל של הרשת כולה, אי של יציבות, והוא בין הראשונים והמצליחים בזכות התפיסה של אין קיצורי דרך ואין עיגולי פינות. תכונות של התמדה, הקפדה, שירות וכמובן אוכל טרי וטעים הופכים אותו מעוד אופציה מיני רבות לבחירה טבעית עבור סועדים קבועים רבים וגם לא מעט עוברי אורח.

לחם ארז הרצליה - לכל הפרטים

איכות ללא הפסקה
בסניף לחם ארז הרצליה מצליחים לשמור על רמה גבוהה של חומרי גלם, אין קפואים ואין משומרים, אין מאכלים מתועשים או ארוזים מהמפעל. יש דגים טריים שמגיעים מידי יום וכך גם ירקות וחלק מהעוגות והדליקטסים שנמכרים כאן לקחת הביתה. כל סלט נחתך ברגע ההזמנה והבצק של הפוקצ'ות למשל נעשה במקום ומוכן רק בעת ההזמנה של הלקוח ולא דקה אחת לפני כן, ומי שחובב מאפים טריים יודע שאין על פחמימה טרייה שמתפצפצת בפה מרוב קראנצ'יות.

עוד יתרון הוא ארוחות הבוקר המוגשות כאן לאורך כל היום, מהפתיחה השכם בבוקר ועד הסגירה לקראת 22:45 מידי ערב (בשישי נסגר המקום כשעתיים לפני כניסת השבת, בהתאם לשעון קיץ / חורף). בעצם כל התפריט מוגש לאורך כל היום, כולל סלטים ומנות עיקריות חמות – מנות פסטה, מנות דגים, ריזוטו, ברוסקטות עמוסות כל טוב, טוסטים, כריכים, תבשילים טבעוניים ועוד. בין מנות הדגל של לחם ארז הרצליה כבר שנים מככבות שתי מנות שקשוקה – הרגילה, הנעשית מעגבניות טריות שנקצצות בעת ההזמנה של המנה, ושקשוקת תרד ירוקה הנעשית עם גבינות ושמנת וביצי משק טריות ומוגשת לצד קרם פלפלים, גבינת מה-עז וזיתי ארז, לחם פאן דה מי וסלט ירקות קצוץ בתיבול שמן זית ולימון. השקשוקות נותנות פייט לאחת מארוחות הבוקר המשתלמות בארץ – תמורת 132 שקלים לזוג תקבלו תענוג של בוקר הכולל ביצי משק, מגש ובו כ-12סוגי מטבלים, טאפסים וממרחים: גבינת שמנת מתובלת בטפנד זיתי קלמטה, גבינת לאבנה מתובלת בבצל ירוק, גבינת פטה ושמן זית, טונה מתובלת, גוואקמולי, פטריות אפויות בעגבניות מיובשות וגבינה בולגרית, פלפלים קלויים וכדורי מוצרלה ועוד, הכל לצד סלסלת לחמים של לחם ארז, בריוש מטוגן בחמאה וקינמון, סלט עלים טרי / סלט ירקות קצוץ בתיבול שמן זית ולימון, שתיה חמה ומיץ טבעי. יש גם מנות ספיישל שמגישים רק בסניף הזה.

שקשוקה בלחם ארז הרצליה (צילום: באדיבות המקום) עגבניות טריות שנקצצות ברגע ההזמנה. שקשוקה בלחם ארז (צילום: באדיבות המקום)

אז את מי תפגשו בלחם ארז הרצליה? הקהל מגוון וכולל תיכוניסטים וצעירים שלומדים לא רחוק, רופאים ופרופסורים מבית הרופאים שמעל, מבקרים בהיכל אומנויות הבמה הסמוך ולא מעט תושבי האזור שאוהבים לחזור שוב ושוב למסעדה. בבוקר יש תנועה ערה של סועדים שלוקחים קפה טוב וכריכון ממגוון של כ-12 אפשרויות או מאפה בוקר טרי לדרך.

אגף אחד ומרכזי בסניף הוא המעדנייה של לחם ארז, שם נמכרת סוללה של ממרחים, עוגות, מאפים, לחמים, גבינות, זיתים, טחינה אתיופית איכותית, יינות, קונפיטורות ללא תוספת סוכר וחומרים משמרים ועוד. חלק נמכרים במשקל וחלק בצנצנות על המדף, ובכל מקרה אגף המאפים והעוגות מרגש למדי וכולל לפחות כ-16 סוגי לחמים, עוגות פס, עוגות בחושות ושמרים, עוגות מוס, פשטידות וקישים, מאקרונים, כדורי שוקולד, בראוניז, עוגיות ועוד מאפים טריים שנאפים על פי המתכונים המפורסמים של רשת לחם ארז ועל בסיס הפרודוקטים הכי טריים וטבעיים.

לחם ארז הרצליה - הנדיב 71, 053-9439587 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח