נגישות
נגישות

מפתיעים את כל החושים בחומוס שוק כפר סבא

שנה וחודשיים אחרי הפתיחה החגיגית של סניף כפר סבא, והמון תבשילים מנחמים וחומוס שהתבשל בסירים, סניף חדש של מסעדת התבשילים הביתית "חומוס שוק" עומד להגיח לעולם. כל הפרטים בכתבה שלפניכם

מסעדות במרכז המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 12/12/2018, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 הסתיו מעביר חפיפה לגנרל חורף. סביח בחומוס שוק (צילום: דרור ורשבסקי)

בנובמבר 2017, בדיוק כשהסתיו העביר חפיפה לגנרל חורף, התניעו מנועים בחומוס שוק שפועלת מאז בהצלחה רבה במתחם G שבכפר סבא. כמשתמע משמה של המסעדה הצבעונית והשמחה הזו, מדובר בשילוב של מסעדת שוק עם מסעדת חומוס, כשבכל אחד מהתחומים היא מציעה מנות ביתיות ונהדרות באיכותן.

אלו שמעדיפים להתמקד בחומוס, יפגשו בצלחת שלהם חומוס שעובר טחינה כפולה המעניקה לו מרקם חלק וקטיפתי בצורה בלתי רגילה. ההקפדה על איכות חומרי הגלם, בדגש על הטחינה ושמן הזית, מורגשת בכל ניגוב וניגוב ובמיוחד מורגש האיפוק בשימוש בתבלינים, במטרה ברורה לתת כבוד לטעם של הגרגירים המשובחים. בנוסף מקפידים לייצר את החומוס במקום לאורך כל שעות הפעילות ולא רק פעם או פעמיים וכל זה כדי שהלקוחות של חומוס שוק ייהנו מהחומוס האיכותי והטרי ביותר שרק אפשר. מעבר למנות החומוס הקלאסיות מגישים במקום גם מנות מפתיעות כמו חומוסביח - חצילים מטוגנים, רוטב עגבניות וביצה (34 שקלים), חומוס קציצות בקר ושקדים (39 שקלים) וחמשוקה - חומוס עם שקשוקת הבית (33 שקלים).

לא על החומוס לבדו
בגזרת התבשילים הביתיים תמצאו מנות מנחמות כמו דג מרוקאי - פילה דג ברוטב עגבניות פלפלים פיקנטי עם תוספת לבחירה (39 שקלים), אורז טלה - מעורבב עם טלה טחון, עגבנייה צלויה, פטרוזיליה ושקדים (37 שקלים) וקציצות הבוקר של נדאל - שתי קציצות בקר גדולות וטעימות על אורז עם שקדים ופטרוזיליה (39 שקלים), כשאת כל המנות הנתונות בסירים מבהיקים, מוזמנים הלקוחות לבחון ולהריח בעצמם לפני הבחירה הגורלית. בנוסף לכל הטעים-טעים הזה מגישים בחומוס שוק גם מנות ראשונות מצוינות (מנה ראשונה נקראת בחומוס שוק "סיפתח") כמו חציל קלוי עם טחינה ירוקה, רוטב עגבניות ושקדים (19 שקלים), מרק שעועית עם בשר (26 שקלים) ופלאפל שוק ירוק עם טחינה ופטרוזיליה (שלושה כדורים – 6 שקלים, שבעה כדורים – 12 שקלים). כמו כן מגישים במקום יופי של סלטים כמו סלט נתחי עוף - מלפפון, עגבנייה, בצל סגול, פטרוזיליה, נתחי עוף, שמן זית, לימון וטחינה (38 שקלים), סלט שוק סגול - כרוב אדום, גזר, סלק, נבטים, בצל ירוק ושומשום ברוטב ויניגרט הבית (36 שקלים) וסלט ירקות עם חציל קלוי - מלפפון, עגבנייה, בצל סגול, פטרוזיליה, חציל קלוי, שקדים, שמן זית, לימון וטחינה (32 שקלים). היצע מגוון בהחלט שעושה חשק ופונה לכולם.

עם הפנים לעתיד
שי הוד (בן 33), המייסד, הבעלים והרוח החיה של חומוס שוק, עידכן אותנו שבימים אלה הוא עובד על הקמתו של סניף חדש ברמת גן, שייפתח בעזרת השף בתחילת השנה האזרחית הקרובה ברחוב בסר 1: "בסניף החדש נמשיך את הקו שהתחלנו בסניף שבכפר סבא, כלומר מסעדה כיפית שמגרה את כל החושים בו זמנית. זה מתחיל במוזיקה הקצבית והשמחה של ג'קי מקייטן, מיקי גבריאלוב וטיפקס למשל, ממשיך בניחוחות שעולים מהסירים ובצבעים העזים של הירקות הטריים והתבשילים ומסתיים כמובן בטעמים המיוחדים שאנחנו מעניקים למנות שלנו. אפילו חוש המישוש עובד אצלנו, כשהלקוחות יכולים לבחור תבלינים ולתבלן את המנות שלהם כאוות נפשם. בסניף החדש שייפתח בינואר ברמת גן, לקחנו את הקונספט הזה חמישה צעדים קדימה: אווירת השוק הססגונית עתידה לעבור שדרוג רציני - הלקוחות יוכלו לעבור בין הבסטות שנקים ולבחור לעצמם את המנות היישר מהדוכנים. בדומה לסניף המקורי, גם בסניף החדש נגיש משקאות מיוחדים כמו רוזטה ולימונדת מי ורדים ובירות ישראליות כמו מלכה ונגב ומובן שגם נפיק אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים, עם נגן דרבוקה שתמיד מרים את האווירה והרבה כוסות של ארק".
 אפשר להציץ בסירים לפני שמזמינים. חומוס שוק (צילום: דרור ורשבסקי)

הדברים הקטנים שעושים הבדל ענק
בחומוס שוק ניכר שחשבו על כל הפרטים, הקטנים והגדולים כאחד - בנוסף לפיתות הקלאסיות, מציעים במקום פיתות מחיטה מלאה ואפילו פיתות ללא גלוטן, לקוחות רעבים במיוחד יכולים לקבל ריפיל חומוס ללא תוספת עלות ובימי חול עד השעה 17:00, מציעים במקום עסקיות משתלמות ביותר הכוללות ראשונה, עיקרית ושתייה, במחיר של תוספת 12 שקלים בלבד למחיר העיקרית. מעבר לזה יש בחומוס שוק שירות משלוחים מקצועי כך שכדי ליהנות מהחומוס האיכותי ומהתבשילים הביתיים, לא תצטרכו אפילו לצאת מהבית או המשרד. בהזדמנות זו נאחל לשי ולכל צוות חומוס שוק הרבה הצלחה עם הסניף החדש. אנחנו בטוח נגיע לבקר גם שם.

חומוס שוק, ויצמן 207, G כפר סבא, 053-9378898

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא