נגישות
נגישות

טפאסים, עסקיות וקבלת שבת: ויקי כריסטינה חוגגת 8

מסעדת ויקי כריסטינה ממתחם התחנה בתל אביב מציינת בימים אלה 8 שנות פעילות, ומתחדשת בתפריט מרענן, עסקית כיפית במיוחד וחגיגה מוזיקלית בימי שישי

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 26/07/2018, 13:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת הטאפאס הוותיקה ויקי כריסטינה במתחם התחנה בתל אביב מוכיחה שמנות קטנות וסקסיות זה בול מה שמתאים לחך הישראלי. לרגל שמונה שנות פעילות פוצחים בבר היין-מסעדה בחגיגת טאפאסים בליווי יין, קוקטיילים, סנגרייה, מוזיקה טובה ואווירה שתפורה לחופש. ויקי כרסטינה נמצאת אמנם במתחם התחנה המתויר, אבל נהנית מפינה מבודדת יחסית ומוצלת בעצי פיקוס ותיקים, ובשעות הנכונות יש גם בריזה נעימה מהים.

ויקי כריסטינה - לכל הפרטים
לכל המסעדות המומלצות במתחם התחנה
מסעדות החובה של תל אביב

ארוחת טאפאס של ויקי כריסטינה (צילום: שרית גופן)המרעננת הרשמית של הקיץ. ארוחת טאפאס של ויקי כריסטינה (צילום: שרית גופן)

ומה כוללת החגיגה? כמו כל דבר טוב, גם החגיגה נחלקת לשלושה חלקים: הראשון - השקת תפריט טאפאסים חדש וקיצי עם השפעות קולינריות מובהקות מספרד ומהים הנמצא כמה דקות הליכה מהמקום. המנות החדשות מביאות לצלוחית את הטעמים האותנטיים והצבעוניים מספרד ומוגשות לצד קוקטיילים מושקעים, קנקני סנגרייה ותפריט עצום של בקבוקי יין משובחים מהארץ ומהעולם. במנות אפשר למצוא בורטה עם ריבת עגבניות שרי וחמאת אגוזי לוז (47 שקלים), סביצ'ה קון יוזו - דג לוקוס נא עם בצל סגול, כוסברה, צ'ילי, מנגו מיובש ורוטב יוזו וכל זה עטוף בדף אורז (56 שקלים), טאקו קון קריספי קלמאראס - טבעות קלמארי מטוגנות עם איולי שום שחור, פיקו דה גאיו וטבסקו בתוך טורטיה (42 שקלים), פילטה דה קרנה - פילה בקר מיושן על ברוסקטה, רוטב יין אדום ופלפל (54 שקלים), מיני סוגי פאייה (62-49 שקלים); השני - בימי שישי מעכשיו ועד סוף אוגוסט (ואם יראו כי טוב אולי ימשיכו הלאה עם הפורמט) יקיימו בוויקי כריסטינה קבלת שבת בשיתוף אפרול עם מבצע של 1+1 על אפרול שפריץ ומגוון טאפאסים ב-25 שקלים. קבלת השבת תתקיים מידי שישי בשעות 18:30-16:00 כולל הופעה חיה של להקה שתנגן בסגנון ספרדי שמח; השלישי - תפריט העסקיות התחדש אף הוא ומציע כעת דיל של 1+1 על הטאפאסים בימי חול בשעות 17:00-12:00 ובנוסף יש מבצע ריפיל על בירות מהחבית, יינות הבית וסנגרייה, בקניית הכוס הראשונה.

טאקו קון קריספי קלמאראס של ויקי כריסטינה (צילום: שרית גופן)טעמים אותנטיים מספרד. טאקו קון קריספי קלמאראס של ויקי כריסטינה (צילום: שרית גופן)

אגב, זה המקום להזכיר שיש כמה סברות להמצאת הטאפאס. אחת מתייחסת לסיאסטות שנהגו לקחת הפועלים מידי יום בצהריים ובמהלכן שתו לשוכרה. המלך דאז, שרצה להפחית את תאונות העבודה שנגרמו בשל כך, חייב את המסבאות להוסיף פרוסת לחם קטנה עם דגיגונים, גבינה או נקניק כדי לסייע בספיגת האלכוהול. גרסה אחרת טוענת שהחום הספרדי טרום המצאת המזגן היה בלתי נסבל והזבובים חגו מעל גביעי היין והסנגרייה. כדי להתמודד איתם בעוז כיסו הברמנים את הכוס בצלוחית קטנה ובהמשך הוסיפו גם כריכון או כמה פיסות נקניק, גבינה, ירקות או דג על הצלוחית שלא תישאר מיותמת. מזל שזה קרה, אחרת איך היינו נהנים בלי טאפאסים?

ויקי כריסטינה, מתחם התחנה, נווה צדק, תל אביב. 053-8094243

אנסלדה דה רמולצ'ה קון קסו של ויקי כריסטינה (צילום: שרית גופן)אל תשכחו לאכול משהו. אנסלדה דה רמולצ'ה קון קסו של ויקי כריסטינה (צילום: שרית גופן)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
אייל שני עושה גלידה, מה, לא נטעם?
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון