נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

להצית את האמונה
״בא לי סושי״, אמרה לי היפה שלי. אפילו שזה נאמר כלאחר יד, לא צריך יותר מאמירה שכזו כדי להדליק אותי. ״יש לי רעיון מעולה״, חייכתי ומיד המשכתי - ״עוד לא ביקרנו עדיין ב-Frame החדש שבראשון״. זיהיתי את המבט הספקני מיד - "Frame?" תמהה. לא הייתי צריך יותר מזה. לשאלה הזו חיכיתי.
ב-Frame ביקרתי בפעם הראשונה לפני כמה שנים. זה היה בסניף ברמת החייל. הגעתי עם סימן שאלה גדול ויצאתי מאמין. מאז בכל פעם שחזרתי, הבאתי איתי ספקן אחר, שבסוף הערב יצא מומר ובעל תשובה. רצה הגורל ודווקא האישה שאיתי נותרה מחוץ למעגל. הסניף החדש והקרוב אלינו היה ההזדמנות לה חיכיתי. טלפון זריז, קצת מזל ושני מקומות על הבר חיכו לנו לאותו הערב.

FRAME ראשון לציון - לכל הפרטים

רב הנסתר על הגלוי
כמו דג בסושי, כך גם הסניף הראשל״צי של Frame מתחבא בעטיפה שהיא קניון ראשונים. מיד כשמגיעים מבחינים בעיצוב המקופד והמודרני שמצליח לבדל את המסעדה מאווירת הקניון. השילוב של התקרה הגבוהה והחלונות הגדולים יוצר תחושה של חלל אינסופי שבתוכו נבלע הבר הגדול. יש מסך גדול, מוזיקה קצבית, אווירה צעירה ותפריטי מסך מגע מסוגננים. אם הייתי צריך לתאר את הסניף במילה אחת, הייתי מכנה אותו - מתוקתק.

במילה אחת - מתקתק. FRAME ראשון לציון (צילום: באדיבות המקום)

להעלות את הבר
אנחנו מתיישבים על הבר, זוכים בצלוחית חמוצים אסייתים טעימה ולומדים להכיר את הברמנים שלנו לערב - נטע וגיל. שניהם עובדים בסימביוזה מלאה ומתפקדים כיחידה אחת מלאת אנרגיה צעירה. בשיתוף הפעולה הראשון שלהם הערב - הם מסייעים לנו בבחירת המשקאות. על פי אופיה, היפה שלי הולכת על הקלאסי -  כוס גוורצטרמינר של בלו נאן (38 שקלים). אני במצב רוח הרפתקני שגורם לי להתחבר לצד הנשי שלי עם ה״סקסי פינקי״ (49 שקלים) - קוקטייל קר ומרענן על בסיס וודקה שמאגד בתוכו אבטיח, אסאי, מי ורדים, פירות יער וסאוור. השילוב הזה יוצר קוקטייל אדמדם ומתקתק במידה, שמעורר זיכרונות רחוקים מתאילנד.

גם הספקנים יהנו. FRAME ראשון לציון (צילום: באדיבות המקום)

ראשונות כעיקריות
הבחירה בראשונות היא קלה. מהרגע הראשון אנחנו שמים לב לשתי מנות ולא מצליחים להוריד מהן את העיניים - לחמניות באן אסאדו בקר (62 שקלים) ושרימפס פופקורן (69 שקלים). אנחנו אומנם מהססים לרגע בשל המחיר הגבוה יחסית, אך מחליטים ללכת עם תחושת הבטן (תרתי משמע). כשהמנות מגיעות, אנחנו מבינים שני דברים: אלו מנות ראשונות בגודל של עיקריות והן טעימות בצורה יוצאת דופן. אנחנו מתחילים בשתי לחמניות באן גדולות ואווריריות הגדושות בבשר אסאדו עסיסי ורוטב מלא ארומה. קשה לעצור ועל אף גודלן, הלחמניות מתחסלות. השרימפס פופקורן הם למעשה שרימפס שקולפו למשעי וצופו בטמפורה, יוזו וספייסי מיונז. מעבר לכמות הנדיבה של השרימפס, התיבול העדין והמדויק יחד עם המרקם המתפצח הופכים את המנה לגן עדן בפה. זו מנה שאסור להחמיץ. אני מזהה כבר ניצוצות של הבנה אצל היפה שלי.

השילוש הקדוש
זה הזמן לספר שהתפריט של ה-Frame הוא עצום. נסו לחשוב על כמות של מנות ותכפילו אותה. המדהים הוא שכל מנה נראית יותר טוב מהשנייה. במיוחד בגזרת הסושי, שלשמו התכנסנו הרי. נטע מרגישה את מצוקתנו ובעזרתה אנחנו מצליחים להגיע לידי החלטה. בינתיים, אני מחליט להזמין קוקטייל נוסף ופחות הרפתקני - מוחיטו (49 שקלים). זמן לא רב אח״כ והרולים שהזמנו מגיעים: BS רול (59 שקלים), מעטפת סלמון ולימון (54 שקלים) ומאקי טרטר דגים (61 שקלים). ביס ראשון מה-BS רול (בעל השם לא ברור) מגלה רול נפלא - סלמון, שרימפס, אבוקדו עם מעט גבינת שמנת במעטפת סלמון מקורמל. הוא טוב בדיוק כמו שהוא נשמע ואפשר ממש להבחין עד כמה הדג טרי. אני מדלג לרול מעטפת הסלמון והלימון, שהפלא ופלא, עטוף בסלמון ובפרוסת לימון קטנה ודקה עם מעט רוטב יוזו. בתוכו - סלמון קצוץ, אספרגוס ומלפפון. מכת לימון קטנה שמאוזנת על ידי הדג והמלפפון יוצרת ביס מושלם. הסקרנות גוברת כשאני בוחן את הרול השלישי, מאקי טרטר דגים. רול עם ארבעה סוגים שונים של דגים - סלמון, דניס, ספייסי טונה וטונה אדומה, בליווי אבוקדו, מלפפון ושיטאקי כשמעל גרידת לימון וצ׳ילי חריף. זו מעיין גרסה משודרגת של הביס הקודם - גרידת הלימון מצליחה לעורר לימוניות שונה, טעמי הדגים מגוונים והחריפות של הצ׳ילי בדיוק במקום. משחק הדילוגים בין הרולים ממשיך ואנחנו מנקים את הצלחת.

לא תרצו להשאיר פירור. FRAME ראשון לציון (צילום: באדיבות המקום)

לסגור מעגל
את סיומו של הערב אני משאיר בידיה של היפה שלי. היא לא מאכזבת ומזמינה לנו את הפריים ברולה (47 שקלים) - גנאש שוקולד שמעליו מונח לו קרם ברולה בליווי רוטב שוקולד לבן ובננות מקורמלות. קינוח מתוק ומושחת שנאפה במקום ומקיים את ההבטחה שמרכיביו מבטיחים.
שבעים ומרוצים, אנחנו נפרדים לשלום מנטע וגיל, הברמנים המסורים. בדרך לרכב, היפה שלי נוזפת בי על שלא ביקרנו שם קודם ושחייבים לחזור. אני מהנהן בחיוך ויודע שהמשימה הושלמה.

חשבון בבקשה
כוס גוורצטרמינר של בלו נאן - 38 שקלים
קוקטייל ״סקסי פינקי״  - 49 שקלים
לחמניות באן אסאדו בקר - 62 שקלים
שרימפס פופקורן - 69 שקלים
מוחיטו - 49 שקלים
BS רול - 59 שקלים
מעטפת סלמון ולימון - 54 שקלים
מאקי טרטר דגים - 61 שקלים
פריים ברולה - 47 שקלים
סה"כ- 488  שקלים לזוג.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
לא תבינו עד שתגיעו אל 'רק בשר'
הניצחון של קסיס
לזלול את החיים
לעוף עד למקסיקו
על ראש שמחתי
עניין של סמנטיקה
עניין של סמנטיקה
Meatball או מועדון קציצת הבשר
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא