נגישות
נגישות

6 מקומות שלקחו את יום ההמבורגר צעד קדימה

מיני סליידרים עם קציצות עסיסיות, גרסה נורווגית בשילוב סלמון או קלאסיקה בתוך לחמניית בריוש רכה ומממכרת? לא משנה איך אתם אוהבים את ההמבורגר שלכם, קבלו כמה הצעות לספיישלים מבטיחים שמחכים לכם במסעדות ביום ההמבורגר הבינלאומי הקרוב

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
חן בן יוסף
תאריך פרסום: 23/05/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

המבורגר של מסעדת אברטו בגדרה (צילום: אפיק גבאי) יאמי. המבורגר במסעדת אברטו בגדרה (צילום: אפיק גבאי)

מיותר לציין שאנחנו לא צריכים אף תירוץ בלוח שנה כדי למצוא עצמנו מסיימים את היום שבעים ומאושרים, אחרי זלילה נטולת מעצורים של המבורגר הגון. ובכל זאת, יום ההמבורגר הבינלאומי שחל מדי שנה ב-28 במאי, זאת סיבה מספיק טובה להעיר את השד היצירתי של המסעדות ולהזכיר לכולנו כמה מופלאה יכולה להיות קציצה אחת (או משולשת) ששוכנת בין שתי לחמניות. כדי שלא תמצאו את עצמכם מפתחים תיאבון ברגע האחרון ותרים אחר מנה שתפתיע לכם את בלוטות הטעם – אספנו עבורכם 6 הצעות מבטיחות למנות המבורגר משגעות וממש לא מתחנפות שיוגשו ברחבי הארץ. את הדיאטה חברים, תשמרו הפעם בצד.

כרמא - ירושלים
גם בירושלים לא מוותרים על ההזדמנות לעשות כבוד למנה האלמותית – במסעדת כרמא שבעין כרם הפסטורלית תוכלו ליהנות ממנות המבורגר מיוחדות שיוגשו לצד התפריט הקבוע וחלקן אף יכנסו אליו בתום החגיגות. סועד שיזמין אחד מהספיישלים לאורך השבוע (26-31 במאי) יוכל לקבל גם שליש בירה מהחבית ב-5 שקלים בלבד. איזה המבורגרים מחכים לכם? ביג בורגר של כרמא -קציצה עסיסית של 250 גרם בלחמנייה אוורירית עם ירקות ותוספת לבחירה (78 שקלים) ; שלישיית מיני המבורגרים מבשר טרי שנטחן במקום, מוגשים בלחמניות קטנות עם ירקות טריים ותוספות לבחירה, כמו בצל מטוגן, פטריות מוקפצות ואמנטל (85 שקלים, 3 שקלים נוספים על כל תוספת) ; והמבורגר נתח קצבים שיוגש לאורך השבוע בלבד - 2 קציצות במשקל כולל של 400 גרם, עם ירקות טריים ותוספת לבחירה (95 שקלים).
כרמא - עין כרם 74, ירושלים, 053-9439229 

שלישיית בורגרים בכרמא ירושלים (צילום: גיל אבירם) תוספת קבועה לתפריט. שלישיית סליידרים בכרמר ירושלים (צילום: גיל אבירם)

יומנגס
רשת יומנגס, שיודעת דבר או שניים על המבורגרים לא צנועים בעליל, מנצלת את יום המבורגר ומשיקה שלוש מנות חדשות בטאץ' אירופאי: המבורגר אירי – 220 גרם של קציצת בקר עם שומן חזיר וגבינת צ'דר מיושנת. המנה מגיעה עם טופינג של שעועית אפויה, בוטנים ממולחים וריבת בייקון (72 שקלים); המבורגר נורווגי – 220 גרם של קציצת בקר, הודו ואווז, טחונים עם קשיו, חרדל דיז'ון ופטריות פורטובלו, כשמעליה סלמון מעושן וריבת פטל (72 שקלים); והמבורגר קרואטי – עם קציצת בקר וליה, טחונה עם עגבניות מיובשות פרמז'ן וצנוברים, לצד פלפל שרי ממולא בגבינות (74 שקלים). כל המנות מוגשות לצד 350 גרם של ערימת צ'יפס ענקית ולוהטת. עוד חשוב לציין שבמהלך היום החגיגי, כל סועד שיזמין מנת המבורגר בישיבה, טייק אווי או משלוח – יקבל כרטיס גירוד ויוכל לזכות בפינוקים כמו מנה מתנה, בירה קרירה ועוד (מימוש ההטבה בין התאריכים 29.5-7.6 בישיבה במסעדה בלבד).
יומנגס – לכל סניפים

המבורגר ביומנגוס (צילום: תומר בורמד) שילובים לאמיצים. המבורגר נורווגי ביומנגוס (צילום: תומר בורמד)

אברטו - גדרה
במסעדת אברטו המפתיעה של אסף שטרן בגדרה, יחגגו את נפלאות המנה במשך שלושה ימים (26-28 במאי). סועדים שיחפצו במנת המבורגר מושקעת ועסיסית ימצאו בימים אלה שלושה ספיישלים מעוררי תיאבון: אמריקה טריפל – שלושה סליידרים של בורגרים עם גבינת צ'דר, ביצת עין ופוטטו צ'יפס ביתי (91 שקלים); המבורגר צרפתי מנתח קצבים, מוגש עם פטה כבד בקוניאק וגבינת שוקולד לבן ( 93 שקלים); וסומו בורגר לאמיצים במיוחד - המבורגר 700 גרם בלחמניית ענקית, בצל גריל, קטשופ ביתי חריף ובצל בטמפורה ( 163 שקלים) .תפריט ההמבורגרים יוצע לצד התפריט הקבוע.
אברטו - שכביץ 5, גדרה, 053-9374768

מוזס - כל הארץ
אם אתם צריכים את המנה שלכם כמה שיותר מוגזמת, תתקשו להתאכזב ממה שרוקחים לכם ברשת מוזס: ביום ההמבורגר הקרוב תוכלו להגיע לאחד מסניפי הרשת ולאתגר את עצמכם עם ה- Empire Burger - מגדל הבנוי משלוש קציצות (450 גרם סך הכל), בצל מקורמל, פטריות צלויות, פלפלים ירוקים קלויים, איולי צ'יפוטלה, חלפיניו, מלפפון חמוץ, עגבנייה וחסה, כשכל הטוב הזה יושב בתוך לחמניית בריוש בדואט בלתי נמנע לצד צ'יפס פריך (99 שקלים). מי שמגיע פחות אמיץ ימצא כמובן גם את המנות הקבועות של מוזס, אז הסירו דאגה מליבכם. הספיישל הצנוע, אגב, יוגש בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ.
מוזס – לכל הסניפים

ספיישל יום ההמבורגר ברשת מוזס (צילום: חיים יוסף) בקטנה. ספיישל יום ההמבורגר ברשת מוזס (צילום: חיים יוסף)

כרמים - באר שבע וסגולה
במסעדות כרמים של השף סהר רפאל יודעים ליצור שילובים מנצחים, ומפרגנים לסועדים במבצע משתלם במיוחד: 1+1 על מנת ההמבורגר בתפריט, וגם 1+1 על מגוון הבירות להשלמת התענוג. את ההמבורגר של כרמים תקבלו בלחמניית בריוש, עם חסה, עגבנייה, בצל וחמוצים בליווי צ'יפס פריך ורטבים (68 שקלים). המבצע תקף למשך יומיים, בין התאריכים 27-28 במאי.
כרמים סגולה - 053-9442804, להזמנת שולחן בכרמים סגולה / כרמים באר שבע - דרך חברון 66, מקס אמות 053-9367409, להזמנת שולחן בכרמים באר שבע

המבורגר במסעדות כרמים (צילום: אנטולי מיכאלו) בירה קרה בצד ואתם מסודרים. המבורגר במסעדות כרמים (צילום: אנטולי מיכאלו)

לניס - תל אביב
אם הגעתם לשעות הלילה והייתה נוכחות של אלכוהול לקראת סוף היום, כנראה שגם הרעב יתפוס מקום, ומה יותר קלאסי מלרדת על המבורגר טוב בזמן הזה? בבר לניס שבפלורנטין מציינים את היום הבינלאומי עם 50% הנחה על המבורגר שני לאורך הלילה. בספיישלים שיוגשו תמצאו ספייסי בורגר - 220 גרם של נתחי בשר ושומן כבש עם איולי צ'יפוטלה, עגבניות חרוכות, חסה, בצל סגול, רוטב צ'ילי חריף ביתי ושום קונפי (מוגש עם תוספת לבחירה, 62 שקלים); והמבורגר פלוס – קציצת 220 גרם ועליה צ'דר, חזה אווז, בצל, חסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ ובצל (מוגש עם תוספת לבחירה, 72 שקלים).
לניס - ויטל חיים 7, פלורנטין, תל אביב 053-7933514

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
לוקוס עם אורז בר וירקות במסעדת 206 דגים (צילום: אסף גולן)
צלחת אנטיפסטי באנדלוסיה ירושלים (צילום: דניאל לילה)
סלט מתוך תפריט האביב של משק ברזילי (צילום: שי בן אפרים)
מרק ריבולטה של בראסרי עין כרם (צילום: אפיק גבאי)
קראמבל תפוחים של הקונדיטורית דיה שטיינגרטן (צילום: באדיבות יח"צ)
סופגניות אשל (צילום: באדיבות נעה עינת)
לביבות חצילים וטופו של המעדנייה משוק צפון (צילום: באדיבות המקום)
גראנש בלאן יקב ויתקין (צילום: באדיבות המקום)
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח