נגישות
נגישות

צומת קולינרית: מסעדות מומלצות ברמת ישי

ביסטרו פשוט ומוקפד, מוסד בשרים ותיק ומשובח ומקדש קינוחים ששמו הולך לפניו - רמת ישי מציעה לא מעט מקומות שווים לאכול בהם. אלה המסעדות המקומיות שחייבים להכיר באזור

מסעדות בצפון חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 16/10/2018, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בעבר רמת ישי הייתה מהמקומות האלה שעוברים בהם "על הדרך", כשנמצאים בטיול באזור עמק יזרעאל או בנסיעה בדרך לחיפה או טבריה למשל. היום לעומת זאת, רמת ישי ממצבת את עצמה כמקום שבהחלט מוצדק לנסוע אליו במיוחד. ההגירה החיובית של אוכלוסיה מבוססת יחסית למועצה המקומית שבצפון עמק יזרעאל, הולידה ביקוש למסעדות איכותיות והביקוש הוליד את ההיצע שמתואר בכתבה שלפניכם. קבלו 6 המלצות שוות במיוחד לארוחה משובחת בנסיכת העמק.

מדריך המסעדות בצפון
המסעדות האיטלקיות הכי טובות בארץ
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה

שפר

שפר ברמת ישי היא מסעדה שממשיכה את מסורת המצוינת של משפחת שפר. סיפורה מתחיל אי אז בשנת 1990, עם פתיחתו של פונדק הדוב, מראשוני הפאבים החיפאיים שהגישו מנות שלא ענו לשם "פסטלים" או "מטוגנים". עד לפני כשמונה שנים פונדק הדוב נמצא בבעלותם ובניהולם של חגי שפר, אביו ז'ק שפר ז"ל ואחיו שמוליק. אחרי שני עשורים שבהם הפאב הפך למוסד של ממש, העבירה המשפחה את הפאב לידיים אחרות וחגי יצא לדרך חדשה, הפעם עם אחיינו שחר (שפר גם כן, למקרה שתהיתם). בשפר, שנפתח בתחילת 2012, שחר מגיש לסועדים וללוגמים את כל הניסיון שצבר במשך השנים בגסטרופאב החיפאי ומציע תפריט ביסטרו פשוט אך מוקפד להפליא, מבחר של שמונה ברזי בירה ותפריט יין עשיר.
אסור לפספס: נקניקיות ביר גארדן הן זוג נקניקיות בשר לבן על הגריל, המוגשות עם קרעי פוטטוס, איולי חזרת, חרדל וכרוב כבוש. בליווי בירה קרה, מדובר בפינוק המושלם.

שפר - חורש האלונים 10, רמת ישי. טלפון:053-9414934
להזמנת מקום בשפר

שפר (צילום: באדיבות המקום)מוסד של ממש. שפר (צילום: באדיבות המסעדה)

La Noma

מסעדת La Noma, הפועלת במרכז המסחרי הישן של רמת ישי, במקום שבו פעלה בעבר מסעדת רוסו גחלים, היא המסעדה החדשה של השף שרף מוסלימאני. La Noma נפתחה במאי 2015 ומהווה המשך ישיר של מסעדת "משואר", שפעלה בנצרת קרוב לעשור. מוסלימאני מבשל אוכל ערבי ים-תיכוני עם השפעות ממגוון מטבחים אירופאיים ויוצר שילובים מרתקים כמו קבב טלה במקל קינמון שמונח על סלסה נוסח גרנדה וטחינה ירוקה, נתחי פילה בקר שמוקפצים בפסטו עשבים, יין לבן וערק ואפילו חריימה פיקנטית של פירות ים. ב-La Noma אפשר ליהנות מארוחה בחיק המשפחה אך למסעדה הנעימה אפשר גם לצאת לדייט רומנטי או סתם להגיע עם החבר'ה, לנשנש מאזטים, לשתות בירה קרה ולעשן נרגילה.
אסור לפספס: דואט ים היא מנה מצוינת של שרימפס וקלמרי בחמאת שום, לימון וערק. שילוב מוצלח ומרענן עד מאוד.

La Noma - מעלה ההרדוף 32, רמת ישי. טלפון: 053-9378723
להזמנת שולחן ב-La Noma

לה נומה (צילום: באדיבות המקום) בזוג או עם המשפחה. לה נומה (צילום: באדיבות המסעדה)

לימוזין

לימוזין היא אחת ממסעדות הבשרים המצליחות והאיכותיות ביותר שפועלות כיום בישראל. היא החלה את דרכה כאטליז בוטיק שנפתח על ידי צמד בוקרים שהקימו חווה לגידול בקר על הגבעות המשקיפות על עמק יזרעאל בתחילת שנות ה-90. האטליז נפתח ב-1998 וארבע שנים מאוחר יותר, נפתחה לצדו מסעדת לימוזין, שבה הבשר משחק את התפקיד המרכזי בהצגה. רמי גינת ואמיר טלמור מגישים בלימוזין נתחם מובחרים, נקניקיות תוצרת בית ושניצל וינאי אחד משובח במיוחד. כבר קרוב לשני עשורים שמסעדת לימוזין מציבה רף גבוה ביותר למסעדות הבשרים בארצנו הקטנטונת, לא רק בכל הקשור לאיכות הבשר, אלא גם בכל הקשור לשירות ולמסעדנות על כל היבטיה. בפה מלא בשר איכותי, נרים כוסית לחיי העשורים שבדרך.
אסור לפספס: כל הנתחים המוגשים בלימוזין הם תאווה לחיך , אך ההמלצה שלנו היא להזמין תמיד את מנות היום, המשתנות בהתאם לחומרי הגלם שעוררו את התלהבות הטבחים המוכשרים שבמטבח.

לימוזין - חורשת האלונים 14, רמת ישי. טלפון: 053-9442366
להזמנת שולחן בלימוזין

לימוזין (צילום: באדיבות המסעדה)הבשר משחק תפקיד ראשי בהצגה. לימוזין (צילום: באדיבות המסעדה)

נדב קינוחים

בית הקפה נדב קינוחים, נפתח על ידי נדב חן ואוהד מור ב-1999 ונכון להיום הוא אחד המוסדות הקולינריים המפורסמים והמצליחים ביותר ברמת ישי והעמק כולו. המקום הקטנטן עבר השנה מתיחת פנים והרחבה מבורכת אך עדיין יש סיכוי שתתקשו למצוא שולחן פנוי וזה לא ממש משנה באיזו שעה תגיעו למקום. ארוחות הבוקר הסופר מושקעות, הלחמים שכמותם לא תוכלו להשיג בשום מקום אחר ומובן שגם שפע הקינוחים ששמם יצא למרחוק, ממצבים את נדב קינוחים באופן קבוע ברשימות הקונדיטוריות ובתי הקפה הטובים בארץ.
אסור לפספס: עוגת השמרים של נדב קינוחים שמציעה שילוב מנצח בין שוקולד וחלבה, היא כל מה שצריך כדי ליהנות משבת מושלמת.

נדב קינוחים - הצפצפה 9, רמת ישי. טלפון: 053-9441333

גוסטינו

זה לא שחסרות בישראל פיצות איכותיות, אבל פיצות מרגשות באמת שעם כל ביס מעלות לחלוחית בעין, כמו אלו המוגשות בגוסטינו שברמת ישי, לא פוגשים כל יום והאמת היא שגם לא כל חודש. השף והיועץ הקולינרי ליאון אלקלעי (טוני וספה, גרגנטואה, זליג, ג'ירף והרשימה עוד ארוכה) יצר תפריט המושפע מטכניקות הבישול וחומרי הגלם הייחודים המאפיינים את אזור דרום איטליה, תוך שימוש בשפע של אנשובי, צלפים, פלפל חריף ועגבניות. רוב חומרי הגלם שנעשה בהם שימוש בגוסטינו, אכן מיובאים מאיטליה, אך נעשה גם שימוש פה ושם בחומרי גלם מקומיים. בבר הגדול של גוסטינו פועל טאבון עצים לוהט והסועדים יכולים לבחור אם לשבת בחצר הקטנה עם הגינה המטופחת, באחד משני החללים הפנימיים או במרפסת רחבת הידיים. המקום נפתח לקראת סוף 2017 וכבר היום מהווה אתר עלייה לרגל לחובבי הבישול האיטלקי האיכותי, הנוהרים למקום מכל רחבי הצפון.
אסור לפספס: פיצה פוטנסקה הכוללת אנשובי, בצל סגול, צלפים, צ'ילי טרי, זיתי קלמטה, עלי בזיליקום ופרמז'ן, היא פיצה שפשוט מאגדת את כל הטוב של דרום איטליה.

גוסטינו - רחוב הצפצפה 4, אזור תעשייה רמת ישי. טלפון: 053-9378097
להזמנת שולחן בגוסטינו

פיצה של גוסטינו (צילום: באדיבות המקום)אתר עלייה לרגל לחובבי הבישול האיטלקי. גוסטינו (צילום: באדיבות המקום)

אווה ובתיה

אווה ובתיה הן שתי נשים מעוררות השראה, שהגיעו משני עולמות נפרדים. אווה עלתה לישראל מפולין ב-1940 ובתיה נולדה בישראל להורים שעלו מכורדיסטן. אווה ובתיה הן גם הסבתות של מעין, קונדיטורית בחסד עליון והמנהלת של בית הקפה והקונדיטוריה שנקראה על שם סבתותיה. באווה ובתיה ניתן להתמסר למגוון רחב של מאפים וקינוחים, החל מפוקצ'ות יצירתיות, דרך מבחר קישים מצוינים וכלה בעוגות מיוחדות. כבר בביס הראשון במנה שתזמינו, העיניים שלכם ייעצמו, הלקוחות של הסופר הסמוך ייעלמו כלא היו ותוך שנייה תשכחו שאתם נמצאים במרכז המסחרי של רמת ישי. כל המנות ללא יוצאת מן הכלל מיוצרות במומחיות גדולה ובאהבה רבה וכמעט בלתי אפשרי לבקר במקום מבלי לקחת הביתה איזה ממרח איכותי או עוגה טעימה.
אסור לפספס: הכריכונים של אווה ובתיה הם פגזים קטנים של טעם וטריות. אנחנו אהבנו במיוחד כריכון עם ממרח שקדים וסלק אפוי, קממבר וכרוב סגול במרינדה של רכז רימונים וסילאן.
אווה ובתיה - מעלה ההרדוף 32, רמת ישי. טלפון: 053-9378949

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
לימוזין ברמת ישי
053-9442366
גוסטינו טעמים איטלקיים ברמת ישי
053-9378097

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי