נגישות
נגישות

מסעדות מעולות באזור השפלה והדרום

רעבים? ברור! מתגוררים בראשון לציון ודרומה? רק תגידו מה בא לכם, ומה שבטוח – בכתבה הבאה תמצאו לפחות מסעדה אחת שתתאים לכם בול. אז בלי הקדמות מיותרות, קבלו המלצות על מסעדות מעולות באזור השפלה והדרום

מסעדות בדרום חדשות מהצלחת
אלדד שחר
תאריך פרסום: 06/03/2017, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

Sansa  סושי בר – ראשון לציון
Sansa סושי בר נחשבת בעיני רבים מתושבי האזור כמסעדת הסושי הטובה ביותר בעיר. היא ממוקמת בחלק הצפוני של הטיילת, ויכולה להתאים הן לבילוי חפוז לפני החזרה הביתה מהים, ובדיוק באותה מידה גם לדייט רומנטי מול השקיעה. כמו כן ניתן להפיק במקום אירועים בהיקף של עד 350 מוזמנים.

דוגמאות מהתפריט: כנפיים בצ'ילי (12 יחידות מוקפצות ברוטב צ'ילי ושומשום – 42 שקלים), סאנסה רול (סלמון אפוי, אבוקדו ובטטה עטוף בסלמון צרוב ומצופה שבבי פאנקו ובטטה קריספית. מומלץ! – 53 שקלים), רולטה רוסית (8 יח' סושי המסודרות בצורה מעגלית ובתוכן אבוקדו, מלפפון ובצל ירוק. עטוף טונה אדמה ומצופה שבבי פאנקו ובוטנים. באחת החתיכות מחכה לכם הפתעה חריפה! – 54 שקלים).
Sansa סושי בר, הטיילת 14, חוף הים ראשון לציון. 053-9375661
SANSA סושי בר. תמונה באדיבות המסעדה

הפיצה של חיים – ראשון לציון 
הפיצה של חיים באחוזת ראשונים היא פיצרייה כשרה (בד"ץ), המגישה מגוון רחב של פיצות איכותיות, מספר מנות מהמטבח התימני - ישראלי, מבחר של סלטים טריים וטוסטים מובחרים. מהפיצה של חיים ניתן להזמין משלוחים, שתמיד מגיעים במהירות.

דוגמאות מהתפריט: סלט טונה גדול (חסה, מלפפון, עגבנייה בצל, תירס, זיתים, טונה – 30 שקלים), ג'חנון (ביצה ורסק עגבניות - 20 שקלים), זיווה יוונית (ביצה ורסק עגבניות – 28 שקלים), פיצה ארגנטינאית XL (רוטב עגבניות, פלפל חריף, פלפל שאטה, בצל ותירס - 80 שקלים).
הפיצה של חיים, הנחשול 30, ראשון לציון. 053-8093896
 
פיראט בר the pirate bar – ראשון לציון 
על הסיפון של The Pirate Bar כל ארוחה היא חוויה מסעירת חושים. מדובר בבר-מסעדה עם תפריט בירות מהעשירים ביותר בישראל, מנות אוכל שבפירוש לא תאכלו בשום מקום אחר ואווירה שאין שנייה לה. אין פלא שהפיראט בר הוא מהמקומות שמתמכרים אליהם כבר מהביקור הראשון.

דוגמאות מהתפריט: נקניקיות גבינה (נקניקיות ממולאות בגבינה, צלויות על הגריל – 36 שקלים), מולים מעושנים (מנה קרה של מולים ניו-זילנדיים מעושנים במרינדת עשבי תיבול- 42 שקלים), שרימפס בייקון (שרימפס מוקפץ ברוטב שמנת עם קישואים, בייקון וירק – 75 שקלים).
פיראט בר, משה בקר 11, ראשון לציון. 053-9369006
 הפיראט בר בראשון לציון. תמונה באדיבות המסעדה
סזאר - רחובות
סזאר היא מסעדת ביסטרו עם מוזיקת רקע מעולה, אווירה אירופאית שמזכירה יותר מכל דבר אחר אטמוספרה של ביסטרו פריזאי, בר עשיר ומנות ששווה לחזור בשבילן פעם אחר פעם. המטבח של סזאר משלב את כל הטוב של צרפת, איטליה וישראל, העיצוב של המקום קלאסי והתמחור יותר מהוגן.

דוגמאות מהתפריט: ניוקי של טובה (עם רוטב שמנת וכמהין – 39 שקלים), סלט ערמונים (לבבות חסה, אנדיב, ערמונים וגבינה כחולה – 54 שקלים), ביף מדגסקר (ברוטב ציר בקר ופלפל מדגסקר, מוגש עם מח עצם – 69 שקלים), שניצל וינאי (מסינטה עגל – 69 שקלים).
סזאר, פקריס 3 (פארק המדע), רחובות. 08-9465444 
 סזאר ברחובות. תמונה באדיבות המסעדה
Sunset blvd. Bar & Grill - אשדוד
יש סיכוי לא רע שאם נשאל עשרה לקוחות קבועים מה הם הכי אוהבים ב-Sunset blvd, נקבל עשר תשובות שונות. ככה זה כשיש כל כך הרבה מה לאהוב וכל כך הרבה דברים להידלק עליהם. מדובר במסעדה המגישה מנות בסגנון אמריקאי-הוליוודי, הכוללת בר עצום ועשיר בצורה בלתי רגילה (11 סוגי בירה מהחבית), ספות עור מפוארות ונוחות, ובמת הופעות שמארחת את טובי האמנים בימים שני ורביעי, כל שבוע, כמו שעון. מביני העניין של אשדוד והסביבה יודעים כבר שנים שכדי ליהנות מבילוי אמיתי, צריך להזמין מקום ב-Sunset blvd, ויפה שעה אחת קודם.

דוגמאות מהתפריט: קנזס האט פיצה (פיצה מבצק טרי, רוטב עגבניות, בזיליקום וגבינת מוצרלה – 54 שקלים), דאבל אנטריקוט (זוג סטייקים 350 גרם כל אחד, חמאת שום עירית ותוספת לבחירה -  147 שקלים), צמד חרבות (חרב אנטריקוט וחרב פרגית, סלט ותוספת לבחירה – 82 שקלים). 
Sunset BLVD Kitchen Bar, מרטין בובר 1, אשדוד
 Sunset blvd. תמונה באדיבות המסעדה
טירמיסו - אשדוד
טירמיסו היא מסעדה איטלקית כשרה שיכולה להתאים הן לדייט רומנטי, הן לפגישת עסקים והן לחגיגה של אירוע משפחתי באווירה אינטימית. התפריט של מסעדת טירמיסו תוכנן כך שכל אחד יוכל למצוא בו לפחות מנה אחת שתמצא חן בעיניו במיוחד (אם לא עשר...). בין היתר כולל התפריט מגוון רחב ביותר של פסטות במבחר רטבים, מנות דגים נהדרות, שלל סלטים וגם לא מעט פיצות, טוסטים ועוד הרבה הפתעות.

דוגמאות מהתפריט: הום פרייז (קוביות תפו"א מוקפצות ברוטב צ'ילי מתוק עם שומשום לבן – 36 שקלים), סלט טירמיסו (עלי חסה טריים, מלפפון, עגבניות שרי, בצל סגול, קוביות בטטה, חמוציות, אגוזי מלך, בוטנים קלויים, מדליוני גבינת עזים פריכה, ברוטב ויניגרט דבש – 62 שקלים), ניוקי תפו"א (כופתאות תפו"א פריכות, ברוטב לבחירה – 52 שקלים).
טירמיסו, שדרות הים התיכון 1, מלון לאונרדו, אשדוד. 053-9441932
 טירמיסו באשדוד. תמונה באדיבות המסעדה
פומודורי - אשדוד
פיצה פומודורי באשדוד היא בין המסעדות האיטלקיות העסוקות ביותר בעיר. האמת היא שעם תפריט כל כך מגוון, מנות כל כך מוקפדות ותמחור כל כך הוגן, ההפתעה לא רבה במיוחד. לצד שפע מנות איטלקיות קלאסיות, תמצאו במקום תפריט שלם המוקדש לציבור הטבעונים, ואפילו מספר מנות ללא גלוטן.

דוגמאות מהתפריט: לזניה בטטה גבינה (42 שקלים), תפוח אדמה מוקרם (34 שקלים), לזניה ריקוטה תרד (40 שקלים), פיצה אישית טבעונית (29 שקלים), מלאווח פיצה טבעוני  (29 שקלים).
פומודורי, כנרת 2, אשדוד. 053-8093183
 
הקטר בר מסעדה – באר שבע
הקטר היא מסעדה צעירה יחסית, שנפתחה בתחילת 2015 במתחם המדליק של תחנת הרכב הטורקית בבאר שבע. מדובר במסעדת שף הפועלת במיקום היסטורי ומיוחד, כשעל בניית התפריט הופקד השף והיועץ הקולינרי יואב בר. המנות המוגשות במקום משלבות בין המטבח הצרפתי, האיטלקי והישראלי, ומבוססות על שימוש בחומרי גלם איכותיים בלבד.

דוגמאות מהתפריט: פילה סלמון (אפוי בתנור ברוטב חמאה לימונית, יין לבן, עלי מנגולד, מיקס שומר קולרבי (בעונה), זיתי קלמטה ועגבניות שרי לחות. מוגש על פירה חלבי – 85 שקלים), ריזוטו גבינות (כדורי ריזוטו מטוגנים ממולאים בגבינות על קרם שורשים ושמן צ'ילי – 40 שקלים), סלט ניסואז (חסה, שעועית עדינה, תפו"א בלימון פיקנטי, מלפפון חמוץ, עגבניות שרי, ביצה קשה, טונה אדומה צרובה עם שומשום לבן ושחור, ברוטב ויניגרט הדרים – 52 שקלים).
הקטר בר מסעדה, שדרות דוד טוביהו 65, באר שבע. 053-9374904
 הקטר בר מסעדה. תמונה באדיבות המסעדה
הפרה – באר שבע
בין אם מדובר במנת ג'בטה, טורטייה או המבורגר, הבשרים המוגשים במסעדת הפרה תמיד יהיו משובחים וטעימים. מאז שנפתחה מסעדת הפרה, הספיקה להפוך למוקד עלייה לרגל לקרניבורים מבאר שבע והסביבה, ויש גם אפשרות להזמין משלוח.

דוגמאות מהתפריט: ארוחת פרגיות בטורטייה (120 גרם פרגית עסיסית – 45 שקלים), ארוחת המבורגר ג'וניור (160 גרם בשר בקר מובחר בלחמנייה בליווי עגבנייה, חסה, מלפפון חמוץ ובצל – 45 שקלים), כריך אנטריקוט (אנטריקוט משובח עם בצל מטוגן, מיונז פסטו, חסה ועגבנייה – 38 שקלים), רול צמחוני (מבחר ירקות מוקפצים – 25 שקלים).
הפרה, מבצע נחשון 60, באר שבע. 053-9367992
 
סן-שיי סושי בר – באר שבע
סן-שיי סושי בר היא מסעדה אסיאתית כשרה, קטנה ומטריפה, המתמחה בין היתר במנות סושי איכותיות. הישיבה במקום מאוד נעימה ותמיד מהנה, אבל חלק ניכר מהלקוחות הקבועים בוחרים להזמין הביתה עם משלוח את המנות הנהדרות של סן-שיי סושי בר, המפעילה שירות משלוחים מקצועי, יעיל, מהיר ואדיב.

דוגמאות מהתפריט: יקיטורי דג בס בקריספי פאנקו (מוגש על מצע חסה ורוטב צ'ילי מתוק – 25 שקלים), 6 יחידות אוסומאקי דג (רול בתוספת דג אחד לבחירה – 15 שקלים), יקיטורי רול (6 יחידות סלמון, מלפפון ובטטה, מטוגן בטמפורה פאנקו. מוגש על מצע שני שיפודי יקיטורי – 29 שקלים).
סן-שיי סושי בר, קק"ל 46, באר שבע. 053-8093181
 סן שיי סושי בר. תמונה באדיבות המסעדה
ויסלה - גדרה
רחוב הביל"ויים הוא בין הרחובות הנעימים ביותר בגדרה, וללא ספק אחד הנוסטלגיים שבהם. אי לכך, מסעדת ויסלה מתאימה למיקום שלה ברחוב הראשי של העיר, כמו כפפה ליד. האווירה הביתית השוררת במקום משתלבת עם החיוכים האותנטיים שעל פני המלצרים, והמנות המדויקות מתחברות לעיצוב הרגוע והכפרי, ומשלימות את החוויה לכדי שלמות.

דוגמאות מהתפריט: קרפצ'יו פילה (שמן זית, בלסמי מצומצם, מיץ לימון, מלח ים, פרמזן, עגבניות שרי, קוויאר טקילה ועלי מיקרו – 45 שקלים), פפרדלה סלמון (עגבניות שרי, אספרגוס, אפונה, שמנת, פרמזן ויין לבן – 68 שקלים), מסחאן עוף (פיתה דרוזית תוצרת בית, גזר, בצל סגול, עגבנייה, תרד, שקדים, טחינה, דבש ופטרוזיליה – 63 שקלים).
ויסלה, ביל"ויים 18, גדרה. 053-7103219

>> לעוד מסעדות בדרום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
דלידה בפלורנטין: טעמים, אווירה ו'מועבט'
הקובה של מומו
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה
תבשילי הקדירה הכי טובים במסעדות בתל אביב
ארוחה במסעדת צ'יינה ביי
יאניביצ'י עושים קולינריה משובחת
מסעדות מומלצות בקיסריה
מסעדות מומלצות בפתח תקווה
פורטונה כולא פיצה בר - היפיפייה הנחבאת בסמטאות אילת
חוף ציון - המסעדה מאילת שממציאה את עצמה מחדש
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת