נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 המסעדות הטובות ביותר לשנת 2018. המבורגר בסאנסט (צילום: באדיבות המקום)

מסעדת חוף רגועה ופסטורלית, מסעדה הודית ותיקה שכבר הפכה למוסד, מסעדת פירות ים הפועלת בחנות ענקית ומסעדת שף אקסקלוסיבית הן רק חלק מהמסעדות האשדודיות שהכי עשו לכם את זה ב-2018. גולשי אתר רסט דירגו במהלך השנה החולפת את המסעדות האשדודיות החביבות עליהם וכאן תמצאו את רשימת עשר הגדולות. מאמינים שיש איזו אחת או שתיים שראויות להיכנס לרשימה של 2019? זה הזמן שלכם להצביע ולהשפיע.

Sunset BLVD Kitchen Bar
Sunset BLVD שהגיע למקום הראשון, היא בין המסעדות המצליחות והאהובות ביותר באשדוד ולכן הכניסה שלה לרשימה המכובדת שלנו, לא ממש גרמה להרמת גבות. ב-Sunset BLVD, שהביאה את בשורת הדיינר לאשדוד, מגישים המבורגרים יצירתיים עם מבחר תוספות מפתיעות, מגוון עצום של קוקטיילים ובירות ואווירה שאין שנייה לה. Sunset BLVD מציעה שירות משלוחים לכל רחבי העיר כך שאם מתחשק לכם להתפנק עם המבורגר איכותי ואין לכם כוח לעזוב את הבית או המשרד, כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לצלול למעמקי התפריט של המסעדה, לבחור ולהזמין.
טעימות מהתפריט: פרוסות דקיקות של כבד אווז צרוב, זרעי עגבנייה, ריבת בצל, רוטב יין מרסלה וקונפי שום; פיש אנד פרייס - קוביות פילה קוד בטמפורה, כוסברה, שיפקות לימון ואיולי חלפיניו, ושניצל דק וענק בפנקו, רוקט, חסה אייסברג, בצלים, שרי, שיפקה ואיולי ליים.
Sunset BLVD Kitchen Bar, מרטין בובר 1, אשדוד. 053-9379400
להזמנת שולחן ב Sunset BLVD Kitchen Bar

טירמיסו
מסעדת טירמיסו שפועלת במלון לאונרדו, היא מסעדה איטלקית כשרה (חלבית), המגישה מבחר עשיר של פסטות, מנות דגים, פיצות, פוקאצ'ות, טוסטים, סלטים, ראשונות וקינוחים. כמו כן מגישים במקום תפריט ארוחות בוקר מדי יום עד השעה 13:00 הכולל מנות מענגות כמו בייגל במילוי גבינת שמנת, עגבנייה ובצל ירוק, קרואסון צרפתי במילוי גבינה צהובה, ביצה קשה, עגבנייה ובצל ירוק ומיני שקשוקה המוגשת עם לחם לבחירה, סלט אישי ומיץ תפוזים או לימונדה.
טעימות מהתפריט: פינוק טירמיסו (פטריות ממולאות בשלל גבינות במעטפת פריכה, בליווי רוטב צ'ילי ושומשום לבן); שווארמה דגים - מיקס דגים מוקפץ בתוספת בצל ושום על מצע טורטייה וסלט שוק בגימור טחינה; דג הבית אפוי בתנור עם שלל ירקות, קשיו ואגוזי מלך, ו(איך אפשר בלי?) עוגת טירמיסו - ביסקוויטים טבולים בתמצית אספרסו ומעליהם גבינת מסקרפונה בגימור של גנאש קפה.
טירמיסו, שדרות הים התיכון 1, אשדוד. 053-9441932

 איטלקי במלון לאונרדו. פיצה בטירמיסו (צילום: באדיבות המקום)

ארמיס

לא ברור אם אלו ארוחות הבוקר המושקעות המוגשות במקום לאורך כל שעות הפעילות, הנוף המהפנט של הים התיכון, הפסטות הנהדרות או השירות המקצועי, אבל דבר אחד בטוח – למסעדת ארמיס יש את זה ובענק. בתפריט המרשים של המסעדה שנפתחה בשלהי 2016 תמצאו מבחר עצום של סלטים, פיצות, טוסטים, פסטות, נשנושים, ראשונות, מנות עיקריות, מנות אתניות (צ'יבורקי, פלוב, חינקלי וחצ'פורי), המבורגרים ומובן שגם מבחר קינוחים מגרים. כל זה כדי שכולם ימצאו משהו טוב לאכול במקום, כולל הסועד הבררן ביותר.
טעימות מהתפריט: פטה כבד (מוגש עם ריבת בצל וטוסטונים) לראשונה; נתח קצבים (300 או 600 גרם) לעיקרית ועוגת לוטוס לקינוח, על קרמבל לוטוס קריספי, מוס לוטוס ומעליו קרם וניל צרפתי ובציפוי גנאש לוטוס ושברי אגוזי לוז מסוכרים.
ארמיס, חוף לידו 1, אשדוד. 053-9387682
להזמנת שולחן בארמיס

 נוף מהפנט של ים תיכון. סלט בארמיס (צילום: באדיבות המקום)

פטרה

מסעדת פטרה, הנמצאת בבעלותם של המסעדנים סימו בן חובל (השף הראשי של המקום) ורפי בן משה, היא המסעדה שהביאה את בשורת המסעדות הגרוזיניות לאשדוד. בימים ראשון עד חמישי בין 17:00-9:00 ובימי שישי ושבת עד השעה 12:00 מגישים בפטרה ארוחות בוקר מופלאות שאסור לפספס. הפייבוריטית שלנו – ארוחת בוקר בוקרים הכוללת חביתת קבנוס המוגשת מעל סלט חזה אווז מעושן במיונז ונקניק כתף כבוש ומוגשת בליווי סלט ירוק אישי, זיתי קלמטה, ממרח פסטו, ריבה, חמאה, לחם, שתייה טבעית ושתייה חמה. מעבר לכל הטעים טעים הזה מגישים בפטרה את כל הכוכבים הגדולים של המטבח הגרוזיני, החל ממרק חרצ'ו וכלה בסופגניות הגיאורגיות שעונות לשם פונצ'ק.
טעימות מהתפריט: פלטת דגים מעושנים (לקרדה, שפרוטים, שמאלץ, מטיאס, סלמון וטונה בליווי לחם הבית; צ'נחי - תבשיל פיקנטי של בשר בקר עם חצילים, תפוח אדמה, עגבנייה, שום, בצל ותבלינים מסורתיים (מוגש בכלי חרס גיאורגי ובליווי לחם הבית) וסרניקי - לביבות גבינה מתקתקות, רכות ונימוחות בליווי שמנת חמוצה ופירות יער.
פטרה, מפקורה 1, אשדוד. 053-9441986
להזמנת שולחן בפטרה

 מאכלים גרוזינים אותנטיים. דגים בפטרה (צילום: באדיבות המקום)

עלמא

עלמא היא חלום שהתגשם עבור ארבעה חברי ילדות שחזרו לעיר הדרומית כדי להקפיץ את הרמה הקולינרית ולהפיח רוח חיים חדשה ומרעננת בתרבות הבילוי המקומית. לא חלפו שנתיים מהיום שבו עלמא החלה לפעול ומכאן זה נראה שהצליח להם ובענק. את התפריט המקורי הרכיבו שניים מהבעלים, אבירם אזולאי ואייל דיין, שיצרו חוויה קולינרית ייחודית בנוף המקומי, בין היתר בזכות התפריט הטבעוני, ארוחות הבראנץ' של סופי השבוע ומנות החלוקה המדליקות.
טעימות מהתפריט: בטטה בתנור - אפויה על מלח, יוגורט באפלו, ירוקים וקרמל סויה; ריזוטו פילה דג עם פטריות, כמהין ופרמז'ן, וכל קינוח שיקרוץ לכם מהתפריט המתחלף למנה אחרונה.
עלמא, יונה הנביא 2, אשדוד. 053-9374517

 שנתיים של קולינריה בעיר הנמל. מנת דג בעלמא (צילום: באדיבות המקום)

קנקון

ביום הפתיחה של קנקון, אי אז בשלהי 2016, מאות אשדודים נלהבים צבאו על דלתות החנות/מעדנייה/מסעדה המרשימה. למקרה שלא ידעתם, קנקון היא החברה הגדולה ביותר בישראל בתחום הייבוא של פירות ים ודגים. המתחם באשדוד הוא המתחם השני שלה (הראשון נפתח במודיעין) ובדומה למתחם הראשון, גם כאן תמצאו אינספור מוצרים איכותיים שישמחו את ליבו של כל חובב בישול. המסעדה שפועלת במתחם האשדודי היא מהמסעדות המובילות בעיר וישנם גם לא מעט סועדים המגיעים מרחוק כדי להתענג על מנות כמו קראב קייק (בשר סרטנים כחולים מצופה פנקו ומטוגן בשמן עמוק ומעליו סלט עגבניות פיקנטי) ואויסטרים ג'ילארדו טריים.
טעימות מהתפריט: סביצ'ה מוסר ים עם קרם אבוקדו, ירוקים, בצל ירוק, לימון, בצל סגול, צנון, שמן זית וצ'ילי אדום; תערובת פירות ים ברוטב קארי על מחבת (שרימפס לנגוסטין, קלמארי ומולים בעונה, קרם קוקוס וכוסברה בתוספת של אורז לבן) וגופרה פירות יער לקינוח. מתחשק לכם לחגוג באמת? לכו על לובסטר מהאקווריום.
קנקון, האורנים 18, נמל אשדוד. 08-6677699

גמברינוס
נראה שאף רשימה הכוללת את המסעדות הטובות והאהובות ביותר באשדוד, לא תהיה שלמה בלי מסעדת גמברינוס. במסעדה המצליחה ונטולת הגינונים תמצאו את המנות הגדולות והנדיבות ביותר בעיר, כשבין היתר מדובר בנתח קצבים במשקל של חצי ק"ג, 600 גרם של שרימפס וחצי ק"ג של קלמארי. כשכל זה טובל בהרבה מאוד בירה, קל להבין מדוע קהל הסועדים הנאמן חוזר למקום פעם אחר פעם.
טעימות מהתפריט: סלט גמברינוס או צ'יפס גמברינוס לראשונה, דגי ים מטוגנים (500 גרם - לפי העונה) לעיקרית וספק רב אם יישאר לכם מקום לקינוח.
גמברינוס, הציונות 45, אשדוד. 053-9384411

נמסטה
נמסטה היא בין המסעדות ההודיות הוותיקות ביותר בארץ. היא החלה את דרכה לפני יותר מרבע מאה כדוכן אוכל ובמהלך השנים הפכה לאחד מהמוסדות הקולינריים המצליחים ביותר בעיר. מייסד המקום עלה ארצה ממומביי ואילו כיום מנהלים אותה בני הדור השני. שומרי המסורת מבינכם ישמחו ודאי לדעת שנמסטה היא מסעדה כשרה ובנוסף נציין כי ניתן להפיק במקום אירועים מכל הסוגים בהיקף של עד 120 סועדים.
טעימות מהתפריט: צ'יקן פקורה - כנפיים מתובלות בציפוי פריך; בטטה ווארה - זוג קציצות תפו"א בציפוי קמח חומוס פריך; דאל גאוש - בשר מבושל עם תבלינים מסורתיים על בסיס רוטב עדשים; ופלודה - קינוח קר עם אטריות וגלידה וניל בתוספת מי ורדים.
נמסטה, הטיילת 20, אשדוד. 053-9442869
להזמנת שולחן בנמסטה

 דוכן אוכל שהפך למוסד קולינרי. מנה בנמסטה (צילום: באדיבות המקום)

קלמה

מסעדת קלמה הרגועה והפסטורלית מככבת דרך קבע ברשימות המדרגות את מסעדות החוף הטובות בישראל. תושבי העיר פוקדים את המקום דרך קבע כדי ליהנות מתפריט הקינוחים המגוון, מארוחות הבוקר העשירות (מוגשות בין 12:00-9:00) ומשלוות נפש אמיתית. מתחשק גם לכם ליהנות מארוחה טובה, לשטוף את העיניים בכחול הממכר של הים התיכון ולנקות את הראש ממחשבות? קלמה היא המקום המושלם עבורכם.
טעימות מהתפריט: שקשוקה פיקנטית בתוספת לחם הבית, מוגשת עם ממרח עגבניות וטחינה; כבדי עוף ביין אדום מוקפצים עם בצל מטוגן על פירה קטיפתי, וצ'ורוס מגולגלים בסוכר וקינמון בליווי רוטב חלבה נוגט וריבת חלב.
קלמה, הטיילת, חוף לידו, אשדוד. 053-4294638

 יקירת התושבים. שקשוקה בקלמה (צילום: באדיבות המקום)

אטמוספרה
אטמוספרה היא מסעדת בר ים-תיכונית כשרה השוכנת על שפת הבריכה, בגג של מועדון הכושר סוואט סטאר, שבמתחם סטאר סנטר. המסעדה נמצאת בבעלותם של המסעדנים רון ברנס ואבי אהרוני, המחזיקים בנוסף בבעלות משותפת על מסעדת השף האשדודית, וינו דל מאר. על צוות הטבחים של אטמוספרה מנצח ביד רמה השף היצירתי ירון בן חמו (טוסקנה, בגטוס), שיצר תפריט מרגש הכולל מנות טאפאס מוקפדות, מנות בשריות משובחות וקינוחים בלתי נשכחים.
טעימות מהתפריט: ירקות גריל חריף - סלט חם של קוביות בצל סגול, עגבנייה, פלפל חריף ושום חרוכים בגריל, שמן זית ועשבי תיבול; סביצ'ה ויאטנמי - דג ים טרי קצוץ על הסכין, בצל ירוק וסגול, שעועית ירוקה, צ'ילי טרי, צנונית, שמן שומשום ויוזו; אסאדו על העצם - נתח שפונדרה בצלייה ארוכה בתערובת תבלינים ארומטיים לצד רוטב בקר וצ'ימיצ'ורי ובננה לוטי עם סוכר וקינמון, רוטב טופי, גלידה וניל וברולה בננות.
אטמוספרה, ז'בוטינסקי 29, אשדוד. 053-9376963
להזמנת שולחן באטמוספרה

 לאכול על שפת הבריכה. מנה באטמוספרה (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אטמוספרה באשדוד
053-9376963
נמסטה באשדוד
053-9442869
גמברינוס באשדוד
053-9384411
עלמא באשדוד
053-9374517
פטרה באשדוד
053-9441986
ארמיס באשדוד
053-9387682
טירמיסו באשדוד
הזמנת שולחן
053-9441932
Sunset BLVD kitchen bar סנסט באשדוד
הזמנת שולחן
053-9379400

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?