נגישות
נגישות

שווה ביקור: 5 מסעדות בהוד השרון

הוד השרון הפכה עם השנים למקום שכדאי לבקר בו כדי לאכול. מסעדות, ביסטרואים, בתי קפה ומזללות מציגים את הצד הקולינרי המתפתח של העיר הצעירה והפסטורלית של השרון, ואנחנו בחרנו לספר על כמה מהם

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
שרון שגב
תאריך פרסום: 12/04/2015, 13:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הוד השרון התחילה את דרכה כמועצה מקומית בשנת 1964 כאיחוד של ארבע שכונות. הצבע הירוק שולט בה, והמרחבים שמסביבה מקנים לה את התואר 'העיר הכי פסטורלית בסביבה'. היא קטנה אך עדכנית, ויש בה אוכלוסייה מגוונת, כשהמגמה היא לכיוון המשפחות הצעירות שמחפשות אלטרנטיבה לעיר, אך לא יכולות להרשות לעצמן נחלה במושב או בכפר.

כחלק מהתפתחותה של העיר בשנים האחרונות, צצו בה מקומות חדשים כמו חנויות בגדים, לופטים שווים לעיצוב וגם מסעדות ובתי קפה. סקרנו חמש מסעדות שכדאי לבדוק.

את מסעדת Dagim Fish&Meat bar לא תוכלו לפספס. המבנה המרשים שלה נמצא ברחוב הציונות 7, משקיף על פארק ארבע עונות, ומזמן אליו קהל לקוחות קבוע ונאמן, וסועדים מכל הסביבה שאוהבים את הדגים והבשרים שלהם טריים ואיכותיים. האווירה במקום מוקפדת, אבל לא כבדה, התפריט של Dagim כולל דגים, בשרים, פסטות וסלטים, ויש קיר יין עצום עם מגוון אדיר של שיכר. מתפריט הערב של המקום הרכיבו גם עסקיות צהריים משתלמות בכמה רמות מחיר. כאן עושים גם אירועים ויש חדר פרטי לאירועים קטנים יותר. דוגמאות מהתפריט: סיר מולים בחלב קוקוס וקארי ירוק (109); תבשיל איכרים - חמין פיקנטי עם נתחי בשר ונקניקיות (74); טרטר דג ים בכיסוני אינרי, איולי ג'ינג'ר ועירית (59).
Dagim. צילום: דרור כץ
מוסר ים ב-Dagim. צילום: דרור כץ
משם אנחנו ממשיכים אל אנג'לינה – קפה ביסטרו עם שיק צרפתי. התפריט מחולק לבוקר, ערב ועסקיות צהריים. מגוון ארוחות הבוקר מאוד גדול ויש שלוש ארוחות בוקר שונות שמבוססות על ביצים עלומות. כאן יפנקו אתכם עם בריוש צרפתי חמאת כמהין, שינקן או סלמון מעושן, ויש גם ארוחת בוקר שנוטה לכיוון המקסיקני עם לחם תירס, סלסת פלפלים ואבוקדו. מחיר הארוחה הצרפתית: 62 ₪. אם תרצו ישראלית – יש גם יש, וגם כמה סוגים של פריטטות עם המון תוספות. תפריט הערב מאוד מגוון. יש בו מנות של פירות ים, לדוגמא: לינגוויני פירות ים עם שרימפסים, מולים, קוקי סן ז'אק, חצי סרטן וקלמארי (86 ₪), יש בשרים, סלטים ופסטות, וגם בגזרת הקינוחים והקוקטיילים לא מתעצלים כאן. את רוב המנות הטובות כאן תוכלו לטעום גם בתפריט העסקי בצהריים.
אנג'לינה. צילום: סטודיו דרור כץ
החדשה בשכונה (יחסית) היא נונו האיטלקיה הצעירה, שנמצאת על רחוב ז'בוטינסקי. כאן יפנקו אתכם באספרגוס על המחבת עם רוטב עגבניות שוק, זיתי קלמטה, פטה ופרמז'ן (44 ₪); חזה אווז וביצת עין עם רוטב עגבניות, שום קונפי ומוצרלה (62 ₪); ואם באתם עם כל המשפחה אז תדעו שיש גם מנות ילדים בניחוח איטלקי או שניצל וצ'יפס לילדים שלא אוהבים לזוז מהעוף שלהם. את הפיצות והפסטות (חלק מהן) תוכלו להזמין ללא גלוטן. באתם בצהריים? יש עסקיות שרמות המחיר שלהן נעות בין 52 ₪ ל-68 ₪, תלוי במנות העיקריות.
נונו. צילום: סטודיו דרור כץ
ומאיטליה נעשה קפיצה חדה אל תאילנד. קוראים לה איוטאיה ויש לה לוק תאילנדי אותנטי. היא נמצאת ברחוב מבוא קדם 12 וממוקמת במתחם תחנת הדלק. כיאה לתאילנד יש כאן תפריט ענק עם מגוון וריאציות של עוף, פירות ים, אורז, אטריות שונות ורטבים אותנטיים. תצטרכו להתעמק קצת בתפריט ולהשתעשע עם שמות המנות. עסקיות הצהריים עולות 40 ₪ בלבד וכוללות מנה ראשונה ועיקרית לבחירה.
איוטאיה. צילום: סטודיו דרור כץ

נשארנו באזור אסיה והגענו אל דלי אסיאתי שנמצאת ברחוב הבנים 15. התפריט משלב מספר מטבחים אסיאתים, כך שתוכלו למצוא כאן קשת רחבה של מנות, ממרק ראמן (54 ₪), דרך קארי פירות ים (79 ₪) ועד באנס – לחמניות מאודות עם דניס בטמפורה ומיונז יפני (45 ₪). לאחרונה חגגה דלי אסיאתי יום הולדת שנה ורעננה את הץפריט. יש גם סושי, מנות שמבוססות על אטריות או על אורז מאודה, ויש גם רענון בגזרת תפריטי הילדים שלא יתנגדו לנודלס עם פרגית או אפילו לסושי לילדים (לבעלי הטעם המתקדם). במקום יש גם מעדנייה שמציעה מוצרים מוכנים כמו קינוחים, מיצים וחומרי גלם אסיאתיים שאפשר לקנות הביתה או להזמין במשלוח לאזור הוד השרון והסביבה.
דלי אסיאתי. צילום: בן יוסטר
כאן תם סיבובנו אך לא מסענו. בהוד השרון יש עוד המון מקומות לאכול בהם, וגם די הרבה מקומות שמגישים אוכל מהיר. אם באתם רעבים, סביר להניח שבכל כמה צעדים תיתקלו במסעדה, מזללה או בית קפה. ומי שזוכר עדיין את 'צבעים בקפה' שיבוא לאזור לנשום קצת נוסטלגיה.

>> לכל המסעדות בהוד השרון

תמונה חיצונית: מסעדת Dagim. צילום: סטודיו דרור כץ
תמונה בראש העמוד: מסעדת נונו. צילום: סטודיו דרור כץ
 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עכשיו אילת. איפה הארוחות הכי משתלמות?
שיראטויה: יפנית אמיתית בתל אביב
מסעדות חדשות בתל אביב
פסטיבל סרי לנקה באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
פסטיבל פרו באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
ארבעה בראנצ'ים שווים באזור המרכז
לא חייבים בבית: אוכלים בחוץ בחוה"מ פסח
ארוחת החלומות בסנטה רוזה
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא