נגישות
נגישות

ברוהאוס הגולן - המארחת המושלמת

ברוהאוס הגולן שבקצרין ראויה לשבח לא רק בזכות האוכל המצוין והבירות המשובחות, אלא גם בזכות חוויית האירוח שגורמת לסועד להרגיש שהוא היחיד במסעדה, גם אם היא מלאה

מסעדות בצפון המסעדות של rest
אלדד שחר
תאריך פרסום: 27/01/2016, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אחד הדברים שיותר חסרים לי בשיח המודרני בתחום המסעדנות בישראל הוא כל נושא האירוח. אז נכון, אי אפשר לזלזל בחשיבות של איכות המנות, חומרי הגלם, המיקום ושאר ירקות, אבל לפי דעתי הדבר החשוב ביותר והמשפיע ביותר על ההנאה של הסועד, הוא רמת האירוח. בכל מה שקשור לאירוח, ברוהאוס הגולן שבקצרין צריכה לקבל ציון לשבח. ולא, אני לא כותב את זה רק כי אבי מולידי פלט בסיום הארוחה את בדיחת האבא המתבקשת "אפשר להישאר לישון כאן"?

לטעום, להתרשם, לשתות
אירוח איכותי מורכב מאינספור אלמנטים קטנים שכמעט ולא מורגשים כל אחד בפני עצמו, אבל כשהם מבוצעים במקביל בדייקנות ובקפדנות, הם יוצרים חוויה בלתי נשכחת. בברוהאוס הגולן זה מתחיל בכך שניתן להזמין מנות טעימה של בירות, כי מי אמר שהלקוח יודע מראש מה מתחשק לו להזמין? באפשרותכם להזמין טעימות (60 מ"ל) של חמישה סוגי בירות בפחות מעשרים שקלים או טעימות קצת יותר רציניות (200 מ"ל) ב- 60 שקלים (48 שקלים עבור ארבע טעימות).

מאחר ואבא ואני כבר יודעים מה טוב בשבילנו, ויתרנו על הטעימות והלכנו ישר על חצי ליטר בזלת פילזנר (30 שקלים) לדוב הקטן וכמות זהה של בזלת חיטה (30 שקלים) לדוב הגדול. לצד הבירות קיבלנו צלוחית עמוסה בזיתים משובחים וצלוחית של ירקות כבושים (עלי וגבעולי סלרי, כרוב וגזר) המוכנים במקום. גם כאן ניתן להתרשם מזה שבברוהאוס הגולן יש תודעת אירוח גבוהה: הפינוקים שליד הבירות היו עשויים לעילא ולעילא. לצד הצלוחיות העמוסות הוגשה לנו צלוחית ריקה לחרצני הזיתים, ובשנייה שאחת הצלוחיות התרוקנה, מבלי שביקשנו הופיעה אחת אחרת.

טעים ליד הבירה
מאחר ופתחנו את הארוחה עם בירות צוננות, שמוכנות במקום כמובן, החלטנו לדלג בקלילות על המנות הראשונות ותחת זאת לבחור בשתי מנות מעניינות המופיעות בתפריט מתחת לכותרת המתבקשת "ליד הבירה". מדובר בשתי מנות שחלקנו בהנאה רבה: מחבת מיני צ'וריסו (34 שקלים) ושתי יחידות של פרייצל קורנביף (44 שקלים).
הפרייצל של ברוהאוס הגולן
הנקניקיות החרפרפות נחו להן על מצע של כרוב כבוש שבושל בבירה (בזלת כמובן) והפרייצל הבשרני היה עמוס בכל טוב שהורכב ממלפפון חמוץ, פרוסות עגבנייה, עלי חסה רעננים, רוטב ברביקיו ביתי וכמובן נתחי קורנביף שלא ניתן לדעת מהם שובע.

ומה בנוגע לאירוח? ובכן, בואו נגיד את זה ככה, כשמחליפים לך את המפיות המלוכלכות מרוטב ברביקיו בערימה של מפיות נקיות מבלי שתבקש, זה נחמד ומקסים. כשאתה אפילו לא שם להחלפה כי הכל נעשה סביבך בכזו אלגנטיות ובכזה עידון, זה כבר ראוי לשבח.

ממשיכים הלאה בראש מורם
למנה עיקרית אבא הלך על תבשיל קדירת המבשלת (86 שקלים) ואני בחרתי בהמבורגר 230 גרם (66 שקלים). קצת לפני העיקריות הוגש לנו קנקן גדול עם מים קרים וטעימים (ברמת הגולן יש את המים הכי טעימים בארץ). שוב, בלי שביקשנו/התחננו/הראינו סימנים של התייבשות. 
מחבת צ'וריסו
ההמבורגר שלי הוכן במידת עשייה MEDIUM בדיוק כמו שביקשתי, ואבא התענג על הקדירה שלו, שהכילה לא מעט נתחי בקר וירקות שורש (בטטה, גזר ותפוח אדמה), שנחו על אורז עשוי אחד אחד בתיבול פסטו ועלי דפנה. לא תופתעו ודאי לשמוע שהבירה כיכבה גם במנת הקדירה, מה שמעיד, מן הסתם, על מקור הגאווה של המקום.

סיימנו במתוק
לסיום ביקשנו מהמלצר החביב שלנו שפשוט יבחר עבורנו שני קינוחים ושישגר לכיווננו כוס אחת של קפה שחור (אני בחרתי לישון בדרך חזרה הביתה). הוא בחר עבורנו במוס שוקולד בציפוי שוקולד (32 שקלים) ומוס חלבה (32 שקלים). שני הקינוחים הוגשו חצי קפואים ופשוט נמסו על הלשון. הקפה השחור (10 שקלים) של אבא היה חזק וטוב לדבריו, ובדיוק מה שהיה צריך כדי להחזיק מעמד מבלי להירדם בדרך הארוכה הביתה.
גם הקינוחים שווים
לסיכום אכתוב כי מה שיפה באמת בשירות בברוהאוס הגולן זה הטאקט - מצרך נדיר כל כך בימינו בקרב נותני השירות במסעדות. בניגוד לכל כך הרבה מסעדות שפועלות כיום במחוזותינו, בברוהאוס הגולן לא תרגישו שמנסים לדחוף לכם מנות, שמזרזים אתכם לסיים לאכול כי יש עוד מוזמנים או שעצם הנוכחות שלכם מהווה מטרד. מה שכן תרגישו זה שאתם הלקוחות היחידים במקום, גם כשהמסעדה מלאה. וזה, גבירותיי ורבותיי, לא עניין של מה בכך.

חשבון בבקשה
חצי ליטר בזלת פילזנר – 30 שקלים
חצי ליטר בזלת חיטה – 30 שקלים
2 יח' פרייצל קורנביף – 44 שקלים
מחבת מיני צ'וריסו – 38 שקלים
המבורגר 230 גרם – 66 שקלים
קדירת המבשלת – 86 שקלים
מוס שוקולד בציפוי שוקולד – 32 שקלים
מוס חלבה – 32 שקלים
קפה שחור – 10 שקלים
סך הכול – 368 שקלים לארוחה מלאה לשני דובים רעבים

ברוהאוס הגולן, קצרין. 053-9443875

* הכותב ביקר כאורח המסעדה 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
דלידה בפלורנטין: טעמים, אווירה ו'מועבט'
הקובה של מומו
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה
תבשילי הקדירה הכי טובים במסעדות בתל אביב
ארוחה במסעדת צ'יינה ביי
יאניביצ'י עושים קולינריה משובחת
מסעדות מומלצות בקיסריה
מסעדות מומלצות בפתח תקווה
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי