נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
גם כשבחוץ משתולל המיתון, מגיע לנו לפעמים להתפנק. כזו היא הארוחה העסקית ב"קיוטו" שבהרצליה פיתוח.

ב"קיוטו" הפינוק אינו מורגש רק באוכל. דגש רב הושם על השירות הנעים והאווירה הכללית במסעדה. אם אתם באים לצהרים ואתם לחוצים לחזור לעבודה, תבואו גם פעם נוספת כשאתם פנויים. זה לא שהאוכל לא מגיע מהר, להפך, רק שחלק מן ההנאה כאן היא לאכול לאט, לטעום מזה ומזה, לשתות סאקה או בירה יפנית ולקנח באחד מן הקינוחים המדהימים.

"קיוטו" שוכנת באולם גדול במבנה תעשייתי, ואינה מעוצבת בסגנון יפני מובהק. התאורה
חלשה במתכוון ולאווירה השקטה והחשוכה תורמים גם הריהוט והקירות הכהים.

לצהרים מציעה קיוטו שבע וריאציות של ארוחות עסקיות, במחירים הנעים בין 45 שקל ועד ל 89 שקל לסועד. אם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם לכו על הארוחה היקרה: "בנטו סט ספיישל" ב 89 שקל. במחיר הזה אתם מקבלים מרק מיסו טעים ביותר (אחד הטובים שטעמנו בארץ) ואחריו "לאנץ' בוקס" - מגש מלבני גדול המחולק לתאים ובכל אחד מהם מעדנים אחרים:
סשימי (פרוסות דג נא משובחות, שלנו היו סלמון וטונה), גלילי סושי קלאסי, ניגירי (פרוסות דג מונחות על מצע אורז), שרימפס וירקות טמפורה (מטוגנים בבלילת בצק) וסלט איטריות וירקות מוקפצים (יאקי סובה).
זו לא מנה זולה אך היא מעולה וענקית ויכולה להתאים גם לזוג. המנות הזולות יותר (45 עד 55 שקל) מורכבות בעיקר ממנות איטריות חמות במרק או מוקפצות, המגיעות עם תוספות של פירות ים, ירקות, או עוף. אנחנו, המכורים לסושי, הזמנו גם עסקית של סושי (12 יחידות לפי בחירתכם ב 79 שקל). הארוחה במחיר הזה כוללת גם מרק מיסו או סלט ומנה ראשונה נוספת (אנחנו בחרנו בגיוזה משובחת: בצקים מטוגנים קלות ממולאים בבשר).
כשתסיימו את המנות העיקריות תהיו כבר שבעים לחלוטין ובכל זאת כדאי לעשות מאמץ ולטעום גם מן המנות האחרונות.
היפנים לא נוהגים לאכול מנה אחרונה מתוקה, אבל בעל המסעדה, בלגי לשעבר משוגע על שוקולד, לא יכול היה לוותר וצירף לתפריט שורה ארוכה של מנות מתוקות (35 ש"ח כל אחת), אשר השף הכניס בהם "טאץ'" יפני.
אנחנו טעמנו את ה"קוקו מאנג'ו": שלושה כדורים של בצק אורז ממולאים בשוקולד לבן, מצופים בשוקולד חום ומטוגנים בשמן עמוק ולצידם כדור גלידת וניל. מדהים. באחרונה החלה המסעדה להפעיל גם שירות משלוחים למשרדים הרבים שבסביבה, הכוללים קומבינציות של סושי, סשימי, אטריות ושיפודי טריאקי.

קיוטו
רחוב שנקר 7
הרצליה פיתוח
טלפון: 9587770-09
עסקיות בכל יום (חוץ משבת) 12:30 16:00

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של גבי קסלר

תנו לנו מים
עסקית באיטלקית
עסקית באיטלקית
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר