נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
בליני שוכנת מזה שמונה שנים בלב ליבה של שכונת נווה צדק, התל-אביבית.
בשכונה דרים זה לצד זה תושבים ותיקים לצד יאפים שרכשו אדמות ובנו בשכונה בתים קסומים.בתי הקפה ואפשרויות האוכל המגוונות בשכונה מושכים אליה מזמן חובבי אוכל רבים קבועים או מזדמנים. בליני שוכנת כאמור בלב השכונה, בתוך חצר אוטנטית הבנויה מאבנים ומוקפת קשתות העשויות מלאכת מחשבת מאבנים קטנות וצפופות ,דמויות אבן ירושלמית מסורתית.
התפריט של בליני בנוי היטב . מנות מודרניות לצד מנות מסורתיות שבהם "ההימור" בטוח, נותן מרחב לכל גיל ולכל סגנון. מי שרוצה קצת להעיז ימצא בו סקלופיני עגל חלב מגולגל עם פרושוטו וגבינת מוצרלה, ברוטב גרפה , חומץ בלסמי ודבש, ומי שהולך על בטוח יהנה בוודאות מפסטה פנה ברוטב עגבניות , פטריות, זיתים שחורים ונתחי חזה עוף.

טעמנו:
למנות ראשונות: ניוקי סולת "אה לה רומנה", ברוטב שמנת פטריות שהיה מעודן ביותר, הקלילות של הסולת התמזגה יפה עם רוטב השמנת העשיר (שלושים ושניים ש"ח). חציל בפרמזן, שהיה עשוי במידה, לא מטוגן רק אפוי ומוקרם, מנת פתיחה מבטיחה(שלושים ושניים ש"ח).
למנות עיקריות: מדליוני פילה ברוטב שמן עגבניות מיובשות, הפילה המשובח לא זקוק לשותפים כדי להוות מנה מספקת,טעמו ומרקמו הרך עושים את המלאכה ולכן הרוטב המינמליסטי היה בדיוק מתאים (תשעים וארבעה ש"ח). בנוסף, לקחנו גם מנת פילה לברק בחמאת שרימפס ותחרת פרמזן, (שבעים ושישה ש"ח) שעליה נלחמתי בחרוף נפש, בפה מלא פילה ועיניים עירניות שבדקו כי המנות מתחלקות באופן שווה ביני ובין "מאמי". לקינוחים לקחנו טירמיסו ופאנקוטה. לסכום שני דברים. האחד: מאוד נהננו מהיחס החם, השרות, והאוכל. (ותודה מיוחדת לרונן). השני: וזה בשביל כל אותם מתפנקים אשר הגשם, המלחמה, הרומנטיקה ושאר סיבות המשאירות אותם בבית. בליני יגיעו עד אליכם, בתאום מראש כמובן, עם המפה, המוסיקה, הנר, השף וכל חומרי הגלם, ויכינו לכם את אותה ארוחה בדיוק, אצלכם בבית, במטבח הפרטי שלכם. העלויות זהות לאלו שבמסעדה, ועוד סכום סמלי ביותר עבור הארגון. הארוחות בבית החל מזוג ועד 40 מוזמנים. נכון. אין חצר אבנים ואין רונן, אבל יש בליני.

בליני
יחיאלי 6 סוזן דלל, נווה צדק, ת"א
03-5178486

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של נילי גירון

נוסטלגיה קולינרית
צהריים בקפה נואר
המשקל בכה מאוד
פסק זמן וארוחה ביער
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר