נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדות יפניות צצות היום בכל פינה. כל אחד שיודע לגלגל ויש לו אצות ואורז סוגת קורא לעצמו סושי-שף ופותח סושיה (סושיה- השילוב הישראלי של סושי ופלאפליה). לכן טוב עושה כל מי שמכיר לפחות מסעדה יפנית טובה אחת אליה הוא יכול תמיד לחזור לניגירי או מאקי טוב.

אני, מכיוון שאני מכור לא קטן לסושי, דאגתי שתהיה לי מסעדה יפנית טובה גם בת"א וגם בצפון. אבל מה לעשות אם אני באמצע הדרך מת"א לחיפה, ופתאום ממש, אבל ממש בא לי איזה מרק מיסו חם? אז מהיום יש איפה לעצור גם בדרך- מינאטו סושי בר, שנמצאת בקיסריה, מספקת לכל אוהבי האוכל היפני חוויה קולינרית מזן יפני, כהגדרתה. והבשורה הטובה יותר- היא כשרה!

לפני שאני מאבד מחצית מהקוראים שיגידו שסושי וכשרות לא הולכים ביחד (מודה, גם אני חשבתי ככה בהתחלה), תרשו לי לברך בברכת ברוכים הבאים את כל האנשים שעד היום נבצר מהם ליהנות מתענוגות המטבח היפני רק משום שהם אוכלים כשר. ברוכים הבאים, שבו ותיהנו.

הקונספט שעומד מאחורי מסעדת מינאטו הואopen kitchen . המקום קטן ואינטימי ובו 14 מקומות ישיבה, כולם על הבר. הבר גבוה ומשטחי העבודה של השפים כמעט בגובה הבר עצמו, ובלי שום חייץ בינם לבין האורחים. העיצוב המיוחד הזה יוצר מצב שבו כל אורח שותף לחווית הכנת המנות, וכך נוצרת אווירה אינטימית בינו לבין השפים.

ככה הסתכלנו בהנאה, בעודנו לוגמים ממרק המיסו החם ומרק האודון המצוין, איך מגלגלים במיומנות אקי טמורה ומתן רוזנטל השפים את הסושי טמפורה שלנו (סושי דגים מטוגנים עם אספרגוס). מנות מעולות נוספות שטעמנו היו סלט הרוסמה- אטריות שעועית עם רצועות מלפפון גזר ואצות וואקמה וסשימי טונה נעה ברוטב מיסו.
קצת סאקה חם עזר לנו להמשיך לירקות טמפורה המשובחים, עם חציל, תרד ועוד, ברוטב טעים.

שמחנו לגלות כי המקום מציע גם שירותי קייטרינג כשר ולא כשר (למרימי הגבה ממקודם), ההתמחות היא בבתים פרטיים מזוג ועד אירועים גדולים של 1000 איש.
רשמו לעצמכם...

אז עכשיו אחרי ששמעתם על המנות הנפלאות האלו, תאמרו לי אתם- נכון שפירות הים לא כ"כ מורגשים בחסרונם? אפשר ליהנות מארוחה יפנית כשרה לפחות כמו מארוחה לא כשרה, ואם הארוחה היא במינאטו, אז מובטחת לכם הנאה צרופה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סילבסטר כשר
Whitehall - מקצועני הבשר
גן עדן בדיאבלו
NG. גבר. אישה. בשר
הו ברצלונה ברצלונה
כל האמצעים כשרים
שירת הטורטייה
רמת החי"ל 90210
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר