נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
שני סוגי ברים הולכים היום חזק מאוד: סושי בר ו- pick-up bar. תחשבו איזה שילוב חזק יהיה ל- sushi pick-up bar... אז זהו, שבפרנג'ליקו בחיפה כבר חשבו על השילוב הזה. מזמן. כבר לפני חמש שנים.

הפרנג'ליקו, מוסד מוכר לכל חיפאי ולרבים מאנשי המרכז, בנוי בדיוק כמו ש- pick-up bar צריך להיות- בר ארוך מאוד עם מקומות ישיבה משני הצדדים, ככה שזווית הבדיקה אופטימלית, מעברים צרים למקסימום מגע, הרבה אלכוהול טוב, מוזיקה טובה ואנשים זורמים...

הפן הסושי ברי של המקום גם הוא עונה על כל הציפיות. בזכות שף בעל חזון ניתן למצוא בתפריט העשיר מעבר למנות ה"רגילות" גם מנות מיוחדות יותר. שתיים מהן שניסינו היו סושי פנקו- סושי מצופה פירורי לחם יפנים ומטוגן קלות, וסנדביץ' סושי- מנה מגניבה של סושי משולש, מטוגן בציפוי עדין כשבתוכו גבינה צהובה (כן כן, מה שנקרא גבנ''צ).

עם כוסית וויסקי טוב (בלנטיינס מיושן 17 שנה, למבינים) ויין שיראז אוסטרלי טוב המשכנו עם מנת פטה כבד אווז. הפטה מגיע בצורת המבורגר (להבדיל אלפי הבדלות) ונח בין שתי פרוסות תפוח עץ צלוי. כמובן שפטה שכזה לא יכול לעשות כלום בלי שיהיו לצידו טוסטים קטנים, ואיזו ריבה. אצלנו בצלחת הייתה ריבת בצל עם מעט חרדל וצנובר. קשה להגיד מה החמיא יותר למה- הפטה לריבה או להפך.

עוד אנחנו מתענגים והמנה הבאה מגיעה אלינו לשולחן, או יותר נכון לבר, מנת פירות ים- קלמארי ושרימפס, מוקפצים באוזו עם חזה אווז מעושן, ממרח עגבניות, צנוברים ופתיתי פרמז'ן. אמרתי שהשף בעל חזון, לא?

אחרי כאלו מנות מצוינות, יש רק קינוח אחד שיכול לסיים את הערב בלי להוריד מכבוד הארוחה, וזה הקרם ברולה. שתי קעריות קרם ברולה, אחד ווניל ואחד בטעם פסיפלורה הוגשו לנו בצלחת מקושטת בקצפת ומיני קישוטים של שפים. סיום משובח בהחלט.

בנוסף למנות המצוינות שאכלנו, המקום מציע גם בשרים (מרצועות עוף בציפוי בצק ועד סטייק אנטריקוט), סנדביצ'ים, סלטים, דגים... ובעצם קצת מהכל.

אז כמו שאתם מבינים לפרנג'ליקו יש מה להציע לכל אחד- למי שבא לחפש ולמי שבא לנשנש, מי שרוצה לאכול טוב ואפילו לזוגות שהיא נורא רוצה הערב סושי והוא... רק רוצה לראות בחורות.
והאנשים שם יפים!, את זה כבר אמרתי?

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סילבסטר כשר
Whitehall - מקצועני הבשר
גן עדן בדיאבלו
NG. גבר. אישה. בשר
הו ברצלונה ברצלונה
כל האמצעים כשרים
שירת הטורטייה
רמת החי"ל 90210
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר