נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אתמול השקנו יקירתי ואני שתי כוסות יין והרמנו לחיים. לחיינו, לחיי החיים הטובים ולחיי תל אביב. אנחנו בכלל לא תל אביביים, אבל מהמקום בו ישבנו אי אפשר היה שלא לתהות אם יש מקום יפה יותר לאכול בו. המקום הזה הוא הקומה ה-49 במגדל עזריאלי העגול- מסעדת 2C.

לפני שמונה חודשים הפכה המסעדה היוקרתית הזו, תחת ידיו של שף ארתור בילארד (הסו-שף של מייקל רנתיסי, השף הראשון של המסעדה), למסעדה כשרה, מהלך שהפך אותה למסעדה יוקרתית וכשרה. אמנם היא בין הבודדות משכאלה, אבל נדמה שמישהו מהמקום עלה על הגג של עזריאלי (עוד קומה אחת למעלה) וצעק לכל ת"א- "קבלו את הבשורה". ות"א קיבלה. ומסעדות התחילו ללכת באותו כיוון.

אבל הסתפקות בצפייה בלבד באורות ת"א תשאיר אותך רעב, וברגע שהבטן נרגעת מהעלייה לגובה שכזה היא מייד מודיעה שגם היא רוצה להשתתף בחוויה. אז הזמנו שתי מנות ראשונות כדי להרגיע אותה. וגם כדי ליהנות.

טרטר דג ים, סלסת מנגו ובלאדי מרי (48 ₪) הייתה מנה נהדרת שהתאימה מאוד לבהייה הממושכת שלנו לכיוון הנמל. איתה אכלנו את אחת הראשונות המומלצות יותר של המקום- נתחי כבד אווז בשכבות דפי פילו, תפוחים מסוכרים באניס ברוטב קלבדוס (65 ₪). שילוב טעמים נהדר במנה משובחת. בפסח היא תוגש עם דפים אחרים, כשרים. שתי הראשונות המצוינות הכינו אותנו היטב לבאות אחריהן- טורנדו רוסיני על מצע ריזוטו פטריות שיטקי ברוטב יינות הגולן (138 ₪), ואני אסביר. רוסיני הוא בעצם נתח פילה עם כבד אווז מונח מעליו. הבשר היה פשוט מצוין- רך, עשוי היטב מבחוץ ואדום מבפנים, כשהכבד מעליו היה גם הוא רך וטעים, וליווה את הבשר כמו רוטב טוב. העיקרית השנייה שבחרנו הייתה ספיישל היום- מנת זנב שור עם רביולי ירקות שורש. בשר זנב השור פשוט התפרק מהעצם והיה מלא בטעמים עמוקים. במקום הרביולי, השבוע יוגש לצד המנה פירה ירקות השורש הטעים.

את כל הארוחה ליווה בצד השולחן מגש עם לחמניות חמות וטריות, עליהן לא הפסקנו למרוח את סלסת העגבניות, את איולי הרוקט המיוחד ואת הטחינה הביתית הנהדרת.

הסיום הנהדר, מה שמוכר יותר בשם הקינוח, הפתיע ברמתו הגבוהה. המקום בכל זאת כשר, והרי אכלנו הרגע כמות בשר נכבדה, מכאן שאין מה לצפות יותר מדי מהקינוח. כך לפחות חשבנו, וכך גם טעינו. שוקו קוקו גוואגאזה- קרם שוקולד חלב קוקוס על מצע דקוואז קוקוס, טוויל קריסטל בשלולית רפרפת קוקוס (34 ₪) היה מיוחד כמו שהוא נשמע. הייתי רוצה להרחיב, אבל אני יכול רק לומר שפשוט תטעמו ותבינו לבד. נהדרת נוספת הייתה מנת סופלה שוקולד ולרונה- תפיחת שוקולד חמה ואוורירית, ממולאת קרם שוקולד חם בליווי קונפיטורת דומדמניות (32 ₪). היופי במנה זו, מלבד היותה טעימה במיוחד, הוא שאת הסופלה, הגלידה והקונפיטורה מקבלים בנפרד, וכיף לשלב לבד את הכול ביחד.

כמו שאתם יכולים כבר להבין, החוויה ב- 2C משלבת ומענגת את כל החושים כולם. אז תבואו מוכנים- לחוויה. ובמקום מבטיחים שגם בפסח החוויה תישאר שלמה ומיוחדת. את האמת, לא נשמע יותר טוב ממצה עם שוקולד?

*הכותב היה אורח המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סילבסטר כשר
Whitehall - מקצועני הבשר
גן עדן בדיאבלו
NG. גבר. אישה. בשר
הו ברצלונה ברצלונה
כל האמצעים כשרים
שירת הטורטייה
רמת החי"ל 90210
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר