נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חם והביל. עוד לא התחיל הקיץ וכבר בא לי למות מהסאונה המפוייחת הזאת שנקראת ת"א. מי יתנני איזה פיורד קטן או לפחות בריזה שתצנן את הלחות? טוב, פיורד לא קיבלתי, אבל מסתבר שנווה צדק פחות חסומה לבריזה מאזורים אחרים בעיר ואם עולים עד לבר שממוקם לו בנון-שלאנט על הגג של סוזאנה, בכלל צריך להצטייד באיזה של.

שירי ואני הגענו לסוזאנה אחרי יום רצוף דרמות שונות ומשונות, כדי להירגע לאיזה שעה-שעתיים- שלוש והיא עשתה את עבודתה ממש כמו שצריך ויותר מזה: מהבריזה בפתיחה, דרך שרון המלצרית המאד קשובה ונחמדה ועד לעוגת הביסקוויטים וקקאו בסיום (שיצרה בי באופן מיידי התקף נוסטלגיה חריף לרולדת השוקולד שאמא שלי היתה עושה לי לימי הולדת נבחרים). בקיצור, דרך מאד מוצלחת לסגור יום.

אם נחזור קצת אחורה, הגענו ממש רעבות. עם קיר רויאל ביד (כן, כן שמפניה זה ה-ד-ב-ר בימינו) עברנו על התפריט ופצחנו בהזמנת כמות מוגזמת של מזטים (12 ₪ לקרים ו-16 ₪ לחמים): פלאפל עדין עם טחינה מעולה (שאפילו אני, שממש לא חובבת את הכדורים הלאומיים, נאלצתי להודות שמדובר בשיחוק); כרובית מטוגנת (ששירי מאד אהבה), סלט טאבולה מרענן עם נענע (המרענן הרשמי של הקיץ); סלט סלק מצוין עם גבינה, שנטען שהיא מוצרלה, אבל היתה במרקם וטעם של פטה מעודנת; ולסיום חציל קלוי עם רוטב יוגורט וגבינה בולגרית מגוררת דק, שהיה נחמד, אך זוהרו בהחלט הועם לנוכח הסלק והפלאפל.

לעיקריות כבר הגענו די מפוצצות, בכל זאת קיץ... אבל אז הגיעה לה פלטת ממולאים (סוג של מנת דגל-64 ₪) ולביבות תפו"א וכרישה (32 ₪). הלביבות ללא ספק מהוות מנה מוצלחת יותר להתמודדות עם החום והן הגיעו שמנמנות ורכות, מלוות בשמנת חמוצה, בצל ירוק ופלחי עגבנייה לרענון. פלטת הממולאים היתה נדיבה מאד וכללה את כל סקציית הממולאים שבתפריט (ניתן להזמין כל אייטם בה בנפרד) ובמרכז אורז צהוב שעליו דלעת מבושלת. מבין הבצל, הכרישה והפירות היבשים (שזיף, תאנה ומשמש) שמולאו בבשר כבש דחוס, התבלטו הפירות, שמתיקותם איזנה את המסיביות של הכבש. הפלפל הצהוב, שמולא באורז והוגש עם מעט רוטב עגבניות, היה האנמי שבחבורה ולעומתו עלי הגפן שמולאו גם הם באורז היו מצוינים וחמצמצים מעט.

לקינוח, אתם כבר יודעים, לקחנו עוגת קרם קקאו עם בסיס ביסקוויט ושכבת עליונה של קצפת ושוקולד לבן ולצידה אספרסו וקפה קר. ההמלצה החמה שלנו (כדי שתתקררו) היא לקחת את הקפה למעלה אל הגג, או פשוט לבוא מראש עם כוונות אלכוהוליות יותר. הגג של סוזאנה מחכה לכם והמטבח מספק לו מזטים וגם טוסטים וסנדוויצ'ים, שלא נמצאים בתפריט הרגיל עד 2:00 בלילה. בריזה מובטחת.

*הכותבת היתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סוזאנה בתל אביב
053-9443060

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של איילת טריאסט

חלוצי השווארמה
ילד פלא קולינארי
בוקר. טוב
ערב בקפה יפו
הפק"ל הפולני
פרח לב החציל
מזל טלה
אבות המזון מתהפכים בקברם
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר